Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 28 Guests are viewing this topic.

montaniardul

#14250
Constructorul trebuie sa finalizeze zonele fara probleme si sa lase partea cu tunelul la urma daca altfel chiar nu se poate. Dar fi ideal (ca anul asta) sa se sape tunelul macar pe un sens ca sa se poata circula.

dr4qul4

De sapat au terminat acum tb sa se lamureasca ce solutie vor alege.
Tunelul nu e foarte greu de facut pentru ca debleul e gata, dar nu cred ca vor ajunge 250 m.
Terenul s-a pus in miscare. Se vede si pe filmare ca treaba e serioasa. Momentan acel debleu in trepte inca rezista, dar cand pamantul o ia la vale nimic nu-l poate opri. Debleul nu are ziduri de sustinere si cand partea cufisuri o va lua la vale s-ar putea sa declansez o reactie in lant...

Oricum nu inteleg cine a putut sa planifice un debleu acolo: pe langa dezastrul ecologic acasta solutie va costa mult mai mult decat daca faceau tunel de la inceput.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

B.Robert

#14252
Pana la urma nodul de la Soimus e definitiv sau provizoriu ?
Daca e provizoriu, mai bine ar face unul definitiv la Santuhalm, chiar daca costa mai mult. E mai sigur amplasat si e mult mai util.

LE: Scrie un user pe http://www.ratt.ro/forum/index.php?showtopic=449&pid=96671&st=1300&#entry96671:

QuoteDeja au aparut gropi pe sensul Timisoara-Arad , pe portiuni proaspat asfaltate.....Din pacate nu am facut poze

Ionut

E definitiv nodul de la Soimus, ne oprim si noi cu subiectul asta? :) Hai sa avem putina rabdare, nu mai puneti atat de mult pret pe declaratiile "autoritatilor" locale mai ales cand nu avem informatii complete despre un subiect.

:cheers:

alecu26

Quote from: adiarc on March 22, 2014, 05:02:42 PM






Stiu ca pare incredibil...dar fiecare din acele magaoaie valoreaza cam 1 milion de euro. Si problema e ca, gabaritele nu prea se potrivesc de la un proiect la altul asa ca proabil sunt luate de noi si se arunca dupa aia la fier vechi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sebba

nu cred ca se arunca (daca nu vor rugini acolo degeaba), totusi... cine se ocupa de asa ceva constant... are mai multe posibilitati de a le refolosi
dar chiar si daca le-ar arunca... la fier vechi... totusi... 2 mili de eur pierdute, comparativ cu cat costa un singur km de autostrada... e mizilic
problema nu e asta ci faptul ca dupa atat de mult timp inca se sta

daca le-am pune niste "capace" ar putea fi folosite pe post de cort ptr Sova & Co? "The most expensive tent of the world!" :D
Sailing away! S/Y Haimana

Pellady

#14256
Quote from: Ionut on March 24, 2014, 06:52:57 AM
E definitiv nodul de la Soimus, ne oprim si noi cu subiectul asta? :) Hai sa avem putina rabdare, nu mai puneti atat de mult pret pe declaratiile "autoritatilor" locale mai ales cand nu avem informatii complete despre un subiect.

:cheers:

Da Ionut ai dreptate, nu ar mai trebui sa continuam cu dezbaterea pe problema asta. Si ca sa nu isi mai faca nimeni probleme in legatura cu asta chiar in articolul video in care s-au zis acele aberatii, reportera (care are o manichiura execrabila) arata pe harta nodul de la Soimus, deci este prevazut sa se faca. Cu asta am incheiat subiectul.


udar

#14257
cineva a vrut sa mai faca ceva valuri cu acest nod.............parerea mea.
acest nod asigura urcarea pe A1 pentu cei din Deva cat si pentru cei de pe direactia Oradea-Brad-Soimus, asa ca acest nod nu poate sa lipsesca.

florin74

#14258
Quote from: sebba on March 24, 2014, 09:00:57 AM
nu cred ca se arunca (daca nu vor rugini acolo degeaba), totusi... cine se ocupa de asa ceva constant... are mai multe posibilitati de a le refolosi
dar chiar si daca le-ar arunca... la fier vechi... totusi... 2 mili de eur pierdute, comparativ cu cat costa un singur km de autostrada... e mizilic
problema nu e asta ci faptul ca dupa atat de mult timp inca se sta

daca le-am pune niste "capace" ar putea fi folosite pe post de cort ptr Sova & Co? "The most expensive tent of the world!" :D

Pana nu se hotareste daca trebuie sa se faca o noua licitatie sau se poate incheia act aditional, nu se va misca un deget pe zona respectiva. Contractul de consultanta care  va recomanda ce trebuie facut din punct de vedere al procedurilor de achizitie si al respectarii normelor legale are termen limita 28.03.2014 (trebuie sa se predea raportul de expertiza cu recomandarile de rigoare).
In functie de ce se spune in raport si dupa consultari cu AMPOST si DG REGIO, se va lua o hotarare. Estimez ca cel mai tarziu pe la sfarsitul lui aprilie sa se stie in ce directie se ia.

sebba

eu nu pricep cine ce are de castigat din toti timpii astia morti in care ne ascundem dupa termene legale, hotarari, decizii, bla bla bla...
frate! autostrada asta trebuia terminata de ani buni! acum suntem cu ea la nivel de intarzierea intarzierii intarziate!
ce decizii mai trebuiesc luate? ce hotarari?? ce alte termene legale mai trebuie sa treaca? pana cand? pana se va plictisi si pamantul ala si va inceta sa o mai ia la vale?? boala lunga, moarte sigura!
Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

pai ca sa nu te ia DNA-ul trebuie totul facut si acoperit cu foarte multe acte.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Dupa cazul ROMSTRADE, se sufla si in iaurt, nimeni din CNADNR nu-si doreste sa ajunga la DNA si dupa aceea la brutarie. Asta e legea, nu poti sa faci de capul tau ce vrei, pe banii europeni si bani publici.
Pana nu se hotareste ce trebuie facut, Impregillo nu misca nimic, intrucat exista riscul ca ceea ce face sa nu-i fie platit. Cred ca pe la inceputul lunii aprilie neoficial se cam stie ce urmeaza, asa ca daca vedem ceva miscare prin zona (nu foarte mare) inseamna ca se accepta incheierea unui act aditional, daca nu urmeaza licitatia.

Cred ca nimeni de la CNADNR si AMPOST nu e dispus sa riste sanctiuni de la UE de 100 milioane de euro. In secunde urmatoare dau cu subsemnatul.

sebba

si atunci DNA-ul de ce nu-i ia si pe cei ce si-au batut joc pana acum? cazul bleghtel n-are nici un vinovat? si multe altele asemenea... paguboase ptr tara...
Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

pai la Bechtel a raficat Parlamentul contractul. Ce vrei mai mult de atat?

Iar cel care a semnat (ca Nastase oricum si-a primit portia) a fost mare sef la Romstrade, si acum inapoi la CNADNR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Va rog frumos nu deviati de la topic. A1. Alte discutii in Parcare. Multumesc!