Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

- pasaj peste autostradă la km 11+225 şi lucrări în jurul km 11+000:





- arheologie la km 10+000:



Trecem la Orăştie-Deva, antreprenor Straco:

- pod pe autostradă peste râul Romos, km 0+280:




nenea_hartia


ciprebbe

era cazul...mai mergem si noi la somn...scapam de refresh uri :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

valexandru

"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

udar

Multumim de poze nenea_hartia   :cheers:

Ionut

Exceptionale poze, multumim nenea_hartia! Multumesc si pentru explicatiile amanuntite vancouver! Serverul n-are probleme cu pozele, suporta multe, asta sa fie problema. :lol: Iar legat de contul free pe imageshack, poti face un altul, cu alta adresa de email.

Cristi232

 :king: nenea_hartia !
Daca nu-ti multumesc de fiecare data cand pui poze, este NUMAI pt ca nu vreau sa ajungem la 100 pagini, fara  ca Nadlac-Izvin sa fie GATA...
Ar fi frumos ca numai Ionut sa multumesca in numele tuturor, sa fie mai dinamic subiectul.
Sunteti de acord?
Stiu ca bucuria este mare, cand vedem o poza cu un mic progres, asta e clar pt toata lumea.


Ionut

Ei lasa omul sa se bucure de multumirile colegilor, nu-i bai ca facem pagini prea multe, incepem alte threaduri. :D
Si stai linistit ca la cum pune nenea_hartia updateuri, ajungem la 100 de pagini foarte repede! :lol:

Cristi232

 :thumbsup:
Alpine, Astaldi, Impregilo, Straco si Porr, UMB!

panda05

Bine v-am gasit !

E frumos ca se construieste si se vad progrese , abia asteptam sa ajungem si si circulam pe autostrazile astea.
IT Manager

davyl

Quote from: bogdymol on May 01, 2012, 09:40:10 AM
Am auzit cumva luna Iulie? :shocking: Pai asta inseamna ca prinde si davyl bucatica asta de autostrada :thumbsup:
Multumesc ca te-ai gandit la mine bogdymol, insa ar fi prea frumos ca sa fie si adevarat! Oricum, si cu bucatica aia si fara, tot sunt bun de dat o bere, la cate informatii am primit de la voi toti!  :D

@nenea_hartia ca de obicei ne face reportaje super! Se vede ca au inceput treaba in forta! Eu am avut sansa sa vad toate pozele, intrucat abia azi am intrat pe forum. Multumiri inca o data!

Cristi232

Rabele acestea au 40 de ani, nu?
Ce naiba mai cauta la santierul unei autostrazi?!
Nici macar nu sunt cele cu bena Irak...
Eficienta scazuta cu costuri imense, dar mai putin computer la bord, doar motor, transmisie, hidraulica, roti...
:)

isotech_ro

Quote from: Cristi232 on May 02, 2012, 01:01:38 PM
... Eficienta scazuta cu costuri imense, dar mai putin computer la bord, doar motor, transmisie, hidraulica, roti...

consum de motorina 55-60 litri/100km (in conditii de drumuri neamenajate)  >:(
capacitate 16to sau 4mc  :o
pornire la faclie  :-[ etc etc

un ATB modern
consum 40 litri / 100km (in conditii de drumuri neamenajate)
capacitate 32-40to (functie tip bena) sau 8 - 10 mc

cu siguranta ca in zona, si ma refer si la judetele limitrofe, este un deficit de capacitate de transport ... dar da de munca la niste dorei

radutm

pe mine nu ma mira ca apar si vechituri pe santiere. trebuie tinut cont ca mai sunt si costurile cu amortizarea. la acele rabe probabil costul cu amortizarea e 0, pe cand o flota noua poate sa puna mari probleme de lichiditate unei firme subcontractoare. pe termen scurt, intr-un context dat, un utilaj sau masina "vechitura" poate fi o solutie mai economica decat varianta ei moderna, in ciuda performantelor tehnice slabe
cont inchis