Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 38 Guests are viewing this topic.

mirceal

Adiarc + Adirt69 = informatii live   :)

daniel28

Quote from: niko on March 15, 2014, 11:25:03 AM
S-a intamplat ceva cu UMB?

"Tribunalul a dispus deschiderea procedurii de faliment la UMB SA Bacău"

http://www.antitepari.ro/

Nu este nici o legatura intre SPEDITION UMB (asfaltator) si UMB SA Bacau. Ultimii sunt fosta Uzina Metalurgica. Astia sunt pe duca de mult timp. Ma si mir ca au prins 2014.

sursasecreta

Timisoara Lugoj lot2; astazi se lucra la degajarea pamantului vegetal ramas in urma decopertarii si transportarea sa in apropiere. Se lucra pe Sanovita - Topolovatu Mare.

Nod Topolovat:











Sanovita:
















Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

Tavi


Earthchild

Quote from: daniel28 on March 16, 2014, 12:30:31 PM
Nu este nici o legatura intre SPEDITION UMB (asfaltator) si UMB SA Bacau. Ultimii sunt fosta Uzina Metalurgica. Astia sunt pe duca de mult timp. Ma si mir ca au prins 2014.

Corect.
SPEDITION UMBrarescu nu este totuna cu Uzina Metalurgica Bacau. Doar asemanare de initiale.

dorum

din ce vad eu din pozele si informatiile sursei s-ar parea ca totusi prioritizeaza Sanovita - Topolovatu Mare....daca termina si deschid mai repede acest tronson sau nu, asta e o alta discutie!

Archi

Eu cred ca sunt sanse mari sa fie terminat tot odata, daca ar prioritiza lucrarile cred ca s-ar termina cam cu 2 luni mai repede Sanovita-Topolovatu Mare decat daca se face tot odata.

Sa nu uitam ca TS foloseste autostrada ca sa aiba acces pe santier dinspre organizarea de santier. Daca cineva isi doreste prioritizare TS cu siguranta nu este acel cineva.


ovicor

Corect, Archi. E cert ca TS doreste sa avanseze dinspre Sanovita spre Topolovat-> Izvin , dar pentru a-si usura accesul dinspre organizarea de santier. Una e sa se deplaseze de la Sanovita pe drumul tehnologic, si alta sa foloseasca un tronson fara stratul de uzura, de exemplu, Se reduce consumul de combustibil, creste numarul de curse pe care il poate realiza o bascula, etc, etc.

florin74

In urma raspunsului primit de la CNADNR de bogdymol, incepand cu data de 25.05.2014 ar trebui sa vedem o multime de camioane, excavatoare, betoniere si macarale pe Lugoj-Deva. Pariuri?
Evaziv raspunsul la intrebarea privind lotul 3 Impregillo, cred ca inca nu au ajuns la nici o concluzie.

dorum

Da, se pare ca cu Impregilo e nasoala treaba...

davyl

Din ce am citit in raspunsul adresat lui bogdymol (caruia ii multumesc pentru asta!) CNADNR a zis termen octombrie 2014 pentru lotul 3, insa nu stiu ce sa mai cred. La tunelul cel mare, lucreaza? (s-au apucat?). Am vazut ca Impregillo lucreaza la tunelul peste calea ferata, insa nu am vazut inca nimic la tunelul cel mare... Si inclin sa cred ca nu lucreaza... Atunci, termenul de finalizare octombrie 2014 al lotului este realist?

rocklee

azi am primit niste vesti bune de pe lotul 4 deva lugoj ...UMB ...a iesit la lucru in zona.... ilia bacea ....se lucra la indepartarea stratului de vegetatie si ...la amenajarea de santier  spatiului din fostul CAP ...iar sursa[pasarica] ..a mai spus ca au adus mai multe utilaje in zona ....se pare ca nau dat faliment  :D

rocklee

unde pot sa citesc si eu raspunsul care la primit  bogdymo de la cnadnr... :(l

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe