Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

iuli

Quote from: mns on May 01, 2012, 09:58:59 AM
Cred ca o sa fie foarte tare sa vii pe Arad - Timisoara, sa dai de nodul de la Giarmata unde treci peste asfalt denivelat de la pasajul drumului spre Lipova, peste o portiune unde nu e stratul final de asfalt si 2 semi sensuri giratorii si apoi sa continui pe autostrada pana la Izvin.  :lol:

Din pacate va fi un dezastru daca nu reusesc sa gaseasca o solutie sa termine acel nod. Eu cred ca constructorii au lasat intentionat acea portiune neterminata ca sa faca presiuni la Guvern pentru a-si primi unele restante. Daca privesc din punctul lor de vedere au jucat exceptional. Din pacate nu stim exact adevarul ca sa tragem o concluzie. Cred ca totusi e ceva legat de impinsul ala de la spate de la "inaugurare" (darea spre folosinta).  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdymol

QuoteMinistrul Alexandru Nazare a vizitat şantierului lotului 1 de pe Autostrada Timişoara-Lugoj

Alexandru Nazare s-a arătat mulţumit de evoluţia lucrărilor de pe lotul 1 al şoselei dintre Timişoara şi Lugoj, ba chiar a atras atenţia că lucrările vor fi gata mai devreme decât s-a stabilit şi că nu vrea să se facă rabat de la calitate.

În această dimineaţă, ministrul Alexandru Nazare a vizitat şantierul lotului 1 de autostradă dintre Timişoara şi Lugoj, după care a continuat vizita pe tronsonul Orăştie-Deva. ,,Ştiu că merge bine lucrarea, mă bucur că putem vorbi de o deschidere la trafic şi înainte de termen, însă vă cer să nu faceţi rabat de la calitate. La sfârşitul lunii, când la Timişoara va fi comitetul de monitorizare, sunt toate indiciile că proiectul va fi mai apoi aprobat la Bruxelles. Şi astfel se risipeşte orice zvon despre pierderea finanţării, se va face rambursarea!", a declarat ministrulâ

În aceste momente, vizita pe tronsonul Timişoara-Lugoj este în plină desfăşurare. Vom reveni cu amănunte!

sursa: adevarul.ro
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

delacroix

Quote from: iuli on May 01, 2012, 12:14:17 PM
Din pacate va fi un dezastru daca nu reusesc sa gaseasca o solutie sa termine acel nod. Eu cred ca constructorii au lasat intentionat acea portiune neterminata ca sa faca presiuni la Guvern pentru a-si primi unele restante. Daca privesc din punctul lor de vedere au jucat exceptional. Din pacate nu stim exact adevarul ca sa tragem o concluzie. Cred ca totusi e ceva legat de impinsul ala de la spate de la "inaugurare" (darea spre folosinta).  :(
Dar ce frenezie era ca se "da drumul la trafic". Nimic nu e "moca" in lumea asta.

bogdymol

Cand eu, nenea_hartia si altii spuneam ca ar fi mai bine sa se astepte un pic sa se finalizeze lucrarile au fost unii (nu neaparat de aici) care spuneau ca e bine ca o deschid cat mai repede...  :kenny:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Quote from: bogdymol on May 01, 2012, 01:59:26 PM
Cand eu, nenea_hartia si altii spuneam ca ar fi mai bine sa se astepte un pic sa se finalizeze lucrarile au fost unii (nu neaparat de aici) care spuneau ca e bine ca o deschid cat mai repede...  :kenny:

Si eu va sustineam... Dar erau cativa care au inceput sa faca ca si copiii mici cand nu primesc jucaria ca s-a intarziat si 2-3 zile acea deschidere :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

delacroix

Quote from: iuli on May 01, 2012, 02:16:10 PM
Quote from: bogdymol on May 01, 2012, 01:59:26 PM
Cand eu, nenea_hartia si altii spuneam ca ar fi mai bine sa se astepte un pic sa se finalizeze lucrarile au fost unii (nu neaparat de aici) care spuneau ca e bine ca o deschid cat mai repede...  :kenny:

Si eu va sustineam... Dar erau cativa care au inceput sa faca ca si copiii mici cand nu primesc jucaria ca s-a intarziat si 2-3 zile acea deschidere :(
decembrie 2012
Eu nu inteleg de ce nu s-a mai putut astepta cu Centura Arad pana cand scrie in contract (15 Mai sigur e inainte de alegeri).bogdymol dixit.
Podul? Cred ca ai vrut sa zici pasajul DJ pe sub autostrada...
Pai ala acum nu mai e nicio graba. Va fi gata pana la primavara. Sa se vada constructorii cu stresul luat de pe cap si vor incepe sa faca treaba acolo unde mai este: pasajele drumuri agricole, spatiul de servicii, santuri, curatire drumuri de santier, etc.
iuli  dixit.
O tempora ,o mores!

Ionut

Multumesc bogdymol pentru poze! :cheers: Sper sa vina si nenea_hartia mai repede acasa si sa urce pozele! :D

iuli

Quote from: delacroix on May 01, 2012, 03:30:43 PM
Quote from: iuli on May 01, 2012, 02:16:10 PM
Quote from: bogdymol on May 01, 2012, 01:59:26 PM
Cand eu, nenea_hartia si altii spuneam ca ar fi mai bine sa se astepte un pic sa se finalizeze lucrarile au fost unii (nu neaparat de aici) care spuneau ca e bine ca o deschid cat mai repede...  :kenny:

Si eu va sustineam... Dar erau cativa care au inceput sa faca ca si copiii mici cand nu primesc jucaria ca s-a intarziat si 2-3 zile acea deschidere :(
decembrie 2012
Eu nu inteleg de ce nu s-a mai putut astepta cu Centura Arad pana cand scrie in contract (15 Mai sigur e inainte de alegeri).bogdymol dixit.
Podul? Cred ca ai vrut sa zici pasajul DJ pe sub autostrada...
Pai ala acum nu mai e nicio graba. Va fi gata pana la primavara. Sa se vada constructorii cu stresul luat de pe cap si vor incepe sa faca treaba acolo unde mai este: pasajele drumuri agricole, spatiul de servicii, santuri, curatire drumuri de santier, etc.
iuli  dixit.
O tempora ,o mores!

You're right! My bad... Imi aminteam ca mai mult sustineam de fapt partea cu bypass-ul si aveam mai mare incredere in cei de pe TM-AR. La varsta asta ma lasa memoria  8) Multumesc ca ai corectat!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

nenea_hartia

Bun, să-i dăm drumul.

Orăştie-Sibiu Lot 4, antreprenor Astaldi:
==============

- excavaţii pentru deblee adânci la km 77+200; mulţumim SDFEE Electrica Sibiu, stâlpii de medie şi înaltă tensiune n-au fost încă relocaţi:



- vedere către Sibiu de la km 75+700:



- podeţ la km 75+660 şi vedere spre Orăştie:




- podeţ din tablă ondulată la km 74+305:




- excavaţii masive la km 73+680-74+000; a doua poză e făcută săptămâna trecută:



nenea_hartia

#1404
- sondaje pentru determinarea adâncimii de fundare:



- lucrări la viaductele gemene dinspre Sibiu, km 73+050-73+300:





- culeea dinspre Sibiu; se vede cât mai trebuie excavat:



- se observă punctele de lucru; dealul dintre ele va fi nivelat:






nenea_hartia

- lucrări la viaductele gemene dinspre Orăştie; zona culeei de la km 71+800:




- viaductele propriu-zise:





Ionut

Superbe pozele, ca de obicei! Multumim! :cheers:

Am si eu o intrebare legata de poza asta:


Vad acolo 4 culori diferite care corespund, cred, celor 4 turnari de beton. Mi se pare mie sau betonul are cumva o alta compozitie pentru ca mi se pare ca e o diferenta mare intre culori. Sau doar betonul este in faze diferite de uscare (curing, in engleza, parca ii spune)? Si o intrebare suplimentara: cum se leaga mai precis aceste 4 turnari intre ele astfel incat pila sa reziste la tensiuni, cutremure & stuff? Cele 4 turnari sunt legate practic doar de armatura sau la fiecare turnare se "sparge" betonul uscat cum se procedeaza cu capetele pilotilor?

Ionut

Nazare chiar isi ia ramas bun de la constructori... ii viziteaza pe toti. :)

QuoteNazare: Constructorii de autostrăzi trebuie să simtă presiunea ministerului pentru a lucra

Ministrul Alexandru Nazare a inspectat, marţi, lucrările la tronsonul de autostradă Deva-Orăştie, în zona podului peste Mureş din apropiere de Simeria. "Personalul s-a suplimentat: au conştientizat faptul că există nişte termene foarte clare şi că memorandumul ISPA prin care este finanţat se află într-un anumit stadiu şi trebuie respectat şi în momentul de faţă pot să spun că această lucrare are premizele să fie deschisă pentru trafic în luna octombrie şi trebuie terminată până la sfârşitul anului" , a declarat ministrul.

sursa: Mediafax

QuoteSe întâmplă în România: tronson de autostradă gata cu 9 luni înainte de termen

Ministrul Transporturilor, Alexandru Nazare, a vizitat şantierul lotului 1 al autostrăzii dintre Timişoara şi Lugoj şi s-a arătat mulţumit de evoluţia lucrărilor, mai ales că acest tronson va fi deschis circulaţiei mai devreme decât s-a stabilit, dar a subliniat că nu vrea să se facă rabat de la calitate.














sursa: Adevarul

nenea_hartia

Quote from: Ionut on May 01, 2012, 07:16:45 PM
Am si eu o intrebare legata de poza asta:
...

Vad acolo 4 culori diferite care corespund, cred, celor 4 turnari de beton. Mi se pare mie sau betonul are cumva o alta compozitie pentru ca mi se pare ca e o diferenta mare intre culori. Sau doar betonul este in faze diferite de uscare (curing, in engleza, parca ii spune)? Si o intrebare suplimentara: cum se leaga mai precis aceste 4 turnari intre ele astfel incat pila sa reziste la tensiuni, cutremure & stuff? Cele 4 turnari sunt legate practic doar de armatura sau la fiecare turnare se "sparge" betonul uscat cum se procedeaza cu capetele pilotilor?
Nu, nu se sparge nimic. La piloţi betonul sau bentonita de la suprafaţă sunt contaminate cu noroi, iar spargerea are şi rolul că se dezveleşte armătura, pentru a o lega de cea de la fundaţie. Nu sunt inginer constructor, dar sunt ferm convins că e acelaşi tip de beton, iar cele patru turnări sunt legate prin armătură.

----------------------------------------------

Orăştie-Sibiu Lot 3, antreprenor Impregilo:
==============

- vedere către Orăştie. Autostrada va pleca spre dreapta; se observă cât de mult s-a excavat acolo. E vorba de acele deblee la care se referea alecu26 când spunea că dealul o ia la vale şi că nu a putut fi încă stabilizat:








nenea_hartia

#1409



- vedere către Sibiu:




- aici se vede cel mai clar cât de mult trebuie excavat şi la capătul dinspre Sibiu; practic, tot vârful dealului trebuie să dispară. Va fi al doilea debleu foarte adânc de care spunea alecu26:



- organizarea de şantier Impregilo-Collini: