Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 55 Guests are viewing this topic.

Archi

Eu zic ca acest lucru depinde de cum se misca birocratia pe fostul lot Alpine. In rest Astaldi si Tirrena Scavi daca nu termina anul asta in primavara sigur o fac.

ovicor

@Tavi, @Archi, sunteti atat de optimisti incat sa credeti ca lotul 2 Timisoara - Lugoj va fi terminat in aceasta toamna ?!?!
Nu-i imposibil, dar ar fi prea frumos.............!!!!!!!!!!!!

iuli

În toamnă poate doar Aradul și Timișoara, Lugojul în niciun caz.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dorum

#13863
TS va lucra "cum scrie la carte"...va garantez asta... nu vor sari aiurea etape ca si UMB... deci daca la sfarsit de 2015 va figata tronsonul, trebuie sa ne declaram bucurosi...
Iar Arad - Nadlac, da, va fi gata la iarna (deschiderea circulatiei), insa fara detaliile necesare...SOS, panouri electronice functionale, etc, etc

PS: astea sunt previziunile mele, nu e litera de lege :)

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Tavi

Optimismul moare ultimul dar nu se preda! :)
Hai poate si Lugojul pe un sens? :)
Mda ... pana si eu cred despre mine ca-s prea visator dar na, in lipsa de miscare visam si noi.

BTW ieri vorbeam cu o colega bulgaroaica si o felicitam pentru ca la ei se vede miscare pe santiere. Tipa a fosr foarte vocala. Cum naiba sa nu munceasca cand au fost 20 de grade toata iarna la ei.
Am senzatia ca e mult mai multa presiune publica la bulgari pe tema infrastructurii.

radutm

#13866
Google Earth a actualizat o buna parte din zona de vest a tarii, asa ca au inceput sa se vada si bucatile de autostrada ce lipseau pana acum:
A1 la Sanovita

A1+A6 in zona Lugoj

Imaginile sunt din luna august 2013.
cont inchis

radutm

cont inchis

radutm

A1 Arad-Pecica + o parte din Pecica - Nadlac:
cont inchis

Eurocopter

Liberalii sunt out de la guvernare si implicit Manescu, noul ministru al Transporturilor, nimeni altul decat Dan Sova. :)

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut


alecu26

Quote from: dorum on February 24, 2014, 07:26:12 PM
TS va lucra "cum scrie la carte"...va garantez asta... nu vor sari aiurea etape ca si UMB... deci daca la sfarsit de 2015 va figata tronsonul, trebuie sa ne declaram bucurosi...
Iar Arad - Nadlac, da, va fi gata la iarna (deschiderea circulatiei), insa fara detaliile necesare...SOS, panouri electronice functionale, etc, etc

PS: astea sunt previziunile mele, nu e litera de lege :)

da, dar va fi si interesul ei sa aiba cat de cat succesiune si continuitate intre tipurile de lucrari mai ales intre Tm-Lugoj 2 si Sebes-Turda 3.

Daca termina grosul terasamentelor anul asta...va fi perfect sa-si mute utilajele in primavara viitoare pe Sebes-turda...si tot asa dupa aia cu eventualele statii de betoane, sau asfalt, sau utilaje de turnat asfaltul.

Frumos li s-au legat aceste 3 lucrari....mai ales ca Tm-Lugoj 2 l-au castigat nesperat si de pe un loc ultraconfortabil.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cutter

Am următoarele informații dintr-o sursă credibilă din Comisia Europeană:
- CE nu intenționează să finanțeze din Fondul de Coeziune 2014-2020 alte autostrăzi decît cele de pe coridoarele Tallinn ("Core Network Corridors"), respectiv:
1) culoarul Rhine-Danube: Sibiu-Pitești și A0 Nord
2) culoarul Orient-East Med: Lugoj-Calafat
- se caută proiecte de rezervă pentru perioada 2007-2013 care să poată fi executate rapid (terminate pînă la 31 dec 2015) astfel încît să nu se piardă fondurile alocate, iar unul dintre aceste proiecte ar putea fi
Sibiu-Tălmaciu

Nu mă întrebați mai multe detalii, nu le am.

iulius

o veste foarte buna, primii 10 km( cca) din autostrada Sibiu-Pitesti, Doamne ajuta..