Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 47 Guests are viewing this topic.

user201

Apropo tunel și Impregilo, mai aveți vești despre activitatea acelei comisii înființate în 18 decembrie 2013 pentru a analiza eligibilitatea cheltuielilor suplimentare, pentru că rezultatele acelei comisii cred că se așteaptă înainte de a se mișca ceva în zonă?

ciprebbe

As vrea sa-i vad pe istetii de italieni ca muncesc si finalizeaza tot lotul mai putin partea cu alunecarile si tunelul acum! .
De ce "mama pui proces verbal" nu lucreaza pe restul lotului sa il finalizeze, sa stim ca mai sunt doar cele 2 zone cu probleme?
Le e frica de rezilierea CNADNR daca termina restul si joaca la santaj?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

habar nu am ce se intampla cu aceea comisie..am intrebat la Cnadnr cate ceva legat de mai multe lucruri , dar si de lotul 3..
cert este ca de cateva luni bune nu se mai lucreaza la tunel , dupa cum mi-a confirmat si paznicul de acolo
partea plina a paharului este , ca totusi , utilajele Colini sunt pe pozitie....inca
ultimele 3 poze sunt spre Sibiu ( lot Astaldi )













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin_simeriaveche

Multumim adiarc, frumoase poze. După cum se vede vremea este frumoasa in zona. Dacă într-un fel e de înțeles de ce nu lucreaza la tunel, totuși nu înțeleg de ce nu se muncește pe restul segmentului. Până în iunie cel târziu ar trebui să termine toată lucrarea, mai puțin zonele cu probleme

laurashgeo

Cofrajele astea pentru tunel zac de cateva luni bune pe santier, timp in care proprietarul lor va factura cu siguranta aceeasi suma ca si cand ar fi fost folosite. Sper doar ca aceste costuri sa nu fie imputate CNADR-ului

rocklee

in ultima vreme am opserva mult pesimism asupra UMB ului cu privire la incapacitatea lui de a putea duce la bun sfirsit lotul deva lugoj 4 ....pentru linistea noastra propun sa intrebe cineva la CNADNRE ...DESPRE ACEASTA SITUATIE  :(
  Poate UMB sa faca lotul 4 lugoj deva sau nu ... :o


carutasul

rocklee, pai mai bine ii intrebi pe UMB daca facem ceva sau doar ne cantarim :)
CNADNR o sa spuna ca au un contract semnat si se asteapta sa se tina de el; eu asa as face cel putin, ce le pasa lor daca aia pot sau nu, ei dau banii... sa-l faca :)

nenea_hartia

@imike: articolul e o prostie, nu are ce căuta aici.

Ionut

^ E posibil ca articolul sa se fi inspirat din acesta de mai jos. A intrebat cineva de pe-aici la CNADNR si/sau a discutat cu Neaga?!

Compania de drumuri cauta solutii pentru viabilizarea celor 10 kilometri din autostrada Lugoj – Deva ramasi nefolositi

Răspunzând unei solicitări venite din partea unuia dintre userii înregistraţi pe unul dintre forumurile cele mai citite din domeniul infrastructurii, (forum.peundemerg.ro) directorul general al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, Narcis Neaga, spune că se caută soluţii la această problemă.

,,Contractul Proiectate şi execuţie autostrada Timişoara – Lugoj, lot 2, se află în perioada de proiectare, în prezent. După finalizarea proiectului tehnic şi avizarea acestuia de către beneficiar, antreprenorul va trimite un program de execuţie revizuit. Acesta trebuie să includă ordinea în care antreprenorul intenţionează să execute lucrările. În funcţie de evoluţia execuţiei lucrărilor se va putea determina posibilitatea finalizării secţiunii cuprinse între km 73+600 şi km 79+625 înainte de data contractuală de finalizare a lucrărilor", se arată în răspunsul trimis la solicitarea forumistului.

sursa: Aradon

Confirma cineva discutia/raspunsul oficialului?! Sau e vorba de raspunsul primit de la CNADNR de bogdymol?

bogdymol

Banuiesc ca e vorba despre raspunsul primit de utilizatorul disney. Vedeti aici.

Eu urmeaza zilele astea sa trimit intrebarile. O sa fac mai tarziu o recapitulare a lor inainte de a le trimite pentru a multumi pe toata lumea.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

marcelbanu

#13751
Revin din nou cu imagini, de data asta luate din locul unde este malul lacului de la barajul Mintia,
capătul localității Șoimuș și podul magistralei 209 Mintia - Brad peste DN 76 Deva - Oradea.
Locul măsoară aproximativ 80 - 100 metri.
După cum este jalonat terenul se pare că autostrada va fi poziționată între DN 76 și lacul barajului Mintia.

http://www.youtube.com/v/7Fp8iQAUk-0

Ultimele trei imagini, cele cu jaloane marcate P153 se află de-o patre și de alta a DN 76
și marchează marginile șoselei pentru reabilitarea ce va începe cît de curînd,
deoarece am observat oameni ca fac marcaje pe mijlocul acestui drum...
Se mai observă o țeavă de aerisire a conductei de gaz ce merge spre Șoimuș
și tot odată mai există în zonă o rețea de joasă tensiune
ce merge la stația de pompare a apei pentru fabrica de ciment de la Chișcădaga !

Ultima imagine este 97+000, un marcaj cu 93+700
observat în clipul foto precedent în zona termocentralei Mintia pe DJ 706A Băița - Ilia
și aparține, probabil, autostrăzii !

Fotografiile sînt realizate la data de 16 februarie 2014
și le pun la dispoziția celor interesați fără nicio restricție !

P.S. Odată cu construirea autostrăzii în zonă, accesul pescarilor pa malul lacului va fii nul !
Am făcut două fotografii cu acel drum făcut de pasionații de pescuit și nu numai !

Nați-o frîntă că ți-am dres-o !
Acum și liliecii pun piedică autostrăzii !
Doamne...
http://observator.tv/social/autostrada-care-sperie-liliecii-119048.html
S-a filmat chiar în locul unde am făcut eu documentarea...  :lol:  :lol:  :lol:
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

ovicor

@marcelbanu, imaginile prezentate de tine la secunda 12 si urmatoarele sunt cu o linie de medie tensiune ( 20 kv ), are doar cele 3 faze, fara nul, si izolatorii mai lungi. Liniile de joasa tensiune au si nul, care poate fi identificat la stalp, o "cordita' face legatura intre conductor si armatura stalpului, sau coboara pana la priza de pamant a stalpului. Pentru toti userii implicati in teren; tensiunea liniilor poate fi dedusa dupa lungimea izolatorilor. La cele de 110 kv, lungimea izolatorilor este cca. 1m, fazele sunt divizibile cu 3 si intre conductoare si stalp sunt interpuse izolatoare, cele "de garda" sunt pentru descarcarile atmosferice si legate direct (fara izolatori)pe varfarele stalpilor.Liniile de 110kv  sunt singurele linii de inalta tensiune in exploatarea Electrica (Enel, Eon, Cez) celelalte, cu tensiuni mai mari ( si izolatori mai lungi ) apartin de Transelectrica .Amorsarea in aer creste odata cu tensiunea, deci si gabaritul fata de sol ( si distanta de apropiere fata de conductoare creste: 1,5 m la 20kv, 2,5 m la 110 kv, etc). Edificator este cazul construirii pasajului peste CF la Sebes, unde constructorii nu cred ca aveau cei 2,5 m de la raza de actiune a utilajelor , daca reteaua era de 110 kv.

marcelbanu

@ovicor am revăzut fotografiile și cred că ai dreptate,
mai ales că stația de pompare, se pare că are transformator.
Cu proxima ocazie verific situația, dar treaba cu stîlpii este reală.
Mea culpa !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

mariansb

Poze de sambata, ora 11, intre Sebes si Sibiu
Pe lotul Straco se lucra in zona Cut la consolidari, santuri


[/URL]











[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell