Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 21 Guests are viewing this topic.

valexandru

@nenea_hartia
Pai drumul de legatura A1-Nadlac nu va fi 1*1?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

nenea_hartia

Quote from: valexandru on April 28, 2012, 08:16:19 PM
@nenea_hartia
Pai drumul de legatura A1-Nadlac nu va fi 1*1?
Nu pricep ce legătură are cu ce am scris eu: ,,Traseul acestui drum se suprapunea parţial cu actualul traseu al drumului de legătură Nădlac-A1". Am desenat cu roşu drumul de legătură, poate aşa se înţelege mai clar:


valexandru

^^ Am inteles ca se suprapune cu traseul actual! Insa initial am crezut ca te refereai implicit la faptul ca drumul respectiv de legatura A1-Nadlac ar fi 2x2. Dar acum am inteles ca am inteles prost.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

tonică

Multam nenea hartia. Interesant ca document, drumul expres ar fi urmat directia arad ori trecea muresul direct inspre timisoara oare?

Asa cum zici, pana la constructia nodului de la orastie ( care pana una alta n-are nici pilele facute ) autostrada se va termina intr-un giratoriu, destul de prost pus tocmai fiindca vor trebui sa astepte la bariera, la cf...
Si mai nasol e ca nici nodul soimus nu e prevazut, din hartile pe care le am eu si probabil noi toti, nodul de la soimus tinea de ultimul lot lugoj-deva nelicitat inca. Si cum se poate prefigura din cele vazute in film se va intra  inainte de podul de la soimus tot printr-un giratoriu, de data asta direct de pe dn.
Haios e ca pana mai ieri presa ar fi facut un intreg tam tam pe "autostrada dintre doua giratorii" dar cum politicul tocmai ce s-a dat cu fundu-n sus nu vor avea pe cine sa dea vina..:))

hentz

Quote from: valexandru on April 28, 2012, 10:16:15 PM
^^ Am inteles ca se suprapune cu traseul actual! Insa initial am crezut ca te refereai implicit la faptul ca drumul respectiv de legatura A1-Nadlac ar fi 2x2. Dar acum am inteles ca am inteles prost.

Cel mai probabil ai plecat de la o premisa eronata,un drum expres nu trebuie sa aibe neaparat 2 benzi pe sens.

delacroix

Quote from: tonică on April 28, 2012, 10:29:47 PM
Si mai nasol e ca nici nodul soimus nu e prevazut, din hartile pe care le am eu si probabil noi toti, nodul de la soimus tinea de ultimul lot lugoj-deva nelicitat inca. Si cum se poate prefigura din cele vazute in film se va intra  inainte de podul de la soimus tot printr-un giratoriu, de data asta direct de pe dn.
Mai e mult timp pana in martie.

udar

#1371
astazi am prins din zbor o stire la TV si nu am prea am inteles(poate ca nu am auzit-o de la inceput) sunt ceva neintelegeri intre castigatorii lotului 1 Arad-Nadlac si unul ar fi renuntat :dunno: ??............ :bash:

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

valexandru

^^ E de rau... :ohno:
Nu o sa pupam decat Izvin-Pecica (stiu ca Arad Timisoara + Arad bypass le avem deja, dar tot le pun) si Deva-Orastie in 2013... :ohno:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

De cand aveti voi atata incredere in Antena3? Stirea e confirmata si de altii? Articolul nu citeaza pe nimeni... e pe surse. Eu zic sa-l intrebam pe nenea_hartia, el ne poate lamuri. :)

davyl

Si eu am vazut articolul si astept sa vad daca este veridic sau nu. Ar fi pacat ca situatia sa fie asa cum se spune in articol. Insasi premisa pierderii fondurilor europene este catastrofala...

Rog pe cei care au mai multe informatii, sa ne confirme/infirme...

valexandru

Tipul asta de articol imi place mie:
Quote
(VIDEO) Pe autostrada Deva – Orăştie ar trebui să circulăm în luna august. Vezi aici imagini aeriene cu stadiul lucrărilor
Autostrada Deva – Orăştie are 32 de kilometri. Se construieşte pe fonduri ISPA, valoarea totală a lucrărilor fiind de 177 milioane euro. Contractul a fost semnat în luna noiembrie a anului 2010 cu asocierea Strabag SRL - SC Straco Group SRL . Ordinul de începere al lucrărilor a fost dat pe 5 februarie 2011.
Sectorul 1, Oraştie - Simeria (km 0 - 17) trebuie predat în august 2012, iar tronsonul 2, Simeria - Deva (km 17 - 32) trebuie predat in februarie 2013.

Autostrada va avea o perioada de garantie de 48 de luni.
Varianta de ocolire Deva-Orăştie este situată pe Coridorul IV PAN European şi este parte a autostrăzii Nădlac - Constan]a. Accesul pe varianta de ocolire se va face pe la est de Orăştie, iar la nodul rutier Simeria este prevazută intrarea/iesirea pentru a colecta traficul de pe DN 66.

Autostrada va avea 21 de poduri şi pasaje, 13 poduri şi pasaje ale autostrăzii şi 8 pasaje peste autostrada; 2 noduri rutiere provizorii la Deva şi Orăştie şi un nod rutier la est de Simeria.
sursa: http://www.jurnalul.ro/observator/autostrada-deva-orastie-611350.htm

Preia ce s-a mai scris de atatea ori, iar singurul plus pe care il aduce e ca informeaza (indirect, bineinteles) ca a mai aparut un film nou pe mt.ro
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

bogdymol

Poze proaspete, de acum cateva minute, de la viitorul nod de la Aeroportul Arad de pe A1. Scuzati calitatea, dar le-am facut cu telefonul, iar inainte sa ajung acolo l-am butonat si nu stiu cum, dar s-a setat la calitatea pozei de 0.3 MPx. Am observat asta dupa ce am facut ultima poza (me=:bash:) si nu m-am intors inapoi...

Prima poza e de pe Calea Bodrogului, venind dinspre Arad, inainte de Centura:


^^ As baga de vina 2 lucruri la indicatorul asta: ca e asezat fix dupa niste copaci si nu-i vizibil (a trebuit sa franez destul de violent cand l-am observat ca sa nu trec de el) si ca pe langa Zona Industriala Nord (care-i in vest, dar asta e alta treaba) ar trebui trecuta si Pădurea Ceala, loc vizitat de foarte multi arădeni (si nu numai).

Viitorul sens giratoriu:





Dupa iesirea din sensul giratoriu in constructie spre Centura:


^^ Puteam sa inaintez, dar n-am avut chef sa ma trezesc cu vreun paznic nervos...

Vedere din sensul giratoriu inspre aeroport:


^^ Aici consider ca e o mica greseala de proiectare cu acea trecere brusca de la o banda si jumatate la 2 benzi. Asa e si in proiect.

Venind dinspre Aeroport spre sensul giratoriu:



Subtraversarea Căii Bodrogului cu Centura:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Multumim de poze bogdymol! Excelente, chiar daca la calitate mai slaba ca de obicei. :)

Acel indicator este decent, pacat intr-adevar ca semnalizeaza Z.I. Nord, nu Vest. N-am mai auzit de acea padure... Uite apropo de asta am mai zis si in trecut ca as vrea sa vad semne mari si clare cu obiective turistice. In Franta am vazut cele mai multe astfel de semne si m-as bucura sa apara si la noi. Padurea asta e atat de vizitata de aradeni si nu numai incat eu nici n-am auzit de ea. :D Ar fi fost bun un semn. La fel pot fi semnalizate lacuri, zone de agrement, obiective turistice de tot felul... etc etc etc.

nenea_hartia

Quote from: Ionut on April 30, 2012, 06:12:45 AM
De cand aveti voi atata incredere in Antena3? Stirea e confirmata si de altii? Articolul nu citeaza pe nimeni... e pe surse. Eu zic sa-l intrebam pe nenea_hartia, el ne poate lamuri. :)
Da, am semnalat şi eu mai demult.

@bogdymol: mulţumesc pentru poze. O să pun şi eu una, de la Simeria 8):