Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 46 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

Quote from: alecu26 on February 13, 2014, 06:10:30 PM
din surse tot mai sigure momentan UMB incearca tot felul de variante sa se incadreze in acei bani...dar cam toate propunerile sunt respinse de catre CNANDR.
Sper ca CNADNR să se țină tare și să rezilieze contractul. În niciun caz nu trebuie să le accepte soluții tehnice demne de țări bananiere.

marcelbanu

Este adevărat că UMB va fi înlocuit de către STRABAG pe lotul IV Deva - Lugoj ?
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

vancouver

Radio Ierevan răspundie: Da, este adevărat. Numai că nu este vorba de lotul IV Deva-Lugoj, ci de autostrada Pitești-Sibiu. Și nu UMB va fi înlocuit de către STRABAG, ci Mioveniul va fi înlocuit de către Tanger.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

^ Intr-o nota serioasa: este imposibil ca UMB sa fie "inlocuit" de un alt constructor, indiferent cine ar fi. Nu poti pur si simplu sa iei un constructor de pe un contract si sa-l inlocuiesti cu altul. Exista totusi niste legi. Mai ales ca vorbim de un contract cu finantare europeana. Daca este sa se inlocuiasca, atunci se reziliaza contractul cu UMB si se liciteaza din nou lotul de la zero.

alecu26

Quote from: marcelbanu on February 13, 2014, 11:56:47 PM
Este adevărat că UMB va fi înlocuit de către STRABAG pe lotul IV Deva - Lugoj ?

este a doua oara cand aud zvonul in ultimile zile...dar va fi foarte, foarte greu asa direct. 90% trebuie relicitat daca abandoneaza UMB.

Chiar si daca Strabag ar fi de acord sa faca tot la 40% si poate sa compenseze cu Lotu 2 din Sebes-Turda...diferenta...tot nu cred ca e posibil legal.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

de retinut cu privire la aceste zvonuri e ca nu cred ca umb va renunta la lotul 4 ....pentru ca a ridicat prima rata din contract ...asa ca totusi cred ca se va apuca ...numai nitica rabdare  :)

alecu26

si FCC a ridicat prima rata din contract la Vintu-Simeria si dupa aia li s-a dat peste cap si lor si CFR-ului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

#13717
Legal nu se mai poate, atata timp cat contractul a fost semnat.  Ce prevede OUG 34/2006 in privinta posibilitatii de a semna contractul cu al doilea clasat :
"În cazul în care autoritatea contractantă nu poate încheia contractul cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, datorită faptului că ofertantul în cauză se află într-o situaţie de forţă majoră sau în imposibilitatea fortuită de a executa contractul, atunci aceasta are dreptul să declare câştigătoare oferta clasată pe locul doi, în condiţiile în care aceasta există şi este admisibilă. În caz contrar, se anulează aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică."

In plus, in cazul FCC - SWIETELSKY, a existat o decizie a justitiei care a anulat contractul, intrucat comisia a stabilit un alt castigator decat cel stabilit de justitie. Aici nu este cazul.

Ma gandesc, sa se negociezeze cu comisia europeana o varianta mai rapida de procedura, de genul celei utilizate de PMB la atribuirea contractului lui ASTALDI pt pasaj Mihai Bravu. (licitatie restransa accelerata) care a durat 4 luni, contract semnat in septembrie 2013, anunt publicat in iunie 2013.



rocklee

de atunci sau mai reglementat problemele sper si sa fie mai seriosi    vezi cazul romstrade :)

SB76UFO

La Sibiu Vest se lucreaza destul de intens, stie cineva daca la parcarile din dreptul Cristianului se lucreaza sau pe alte portiuni ale lotului 4?

"Prostia este eternă și invincibilă"

Betuel

@SB33UFO dau eu o fugă mai târziu sa văd dacă se lucrează la parcări.

alecu26

#13721
Quote from: florin74 on February 14, 2014, 10:06:41 AM
Ma gandesc, sa se negociezeze cu comisia europeana o varianta mai rapida de procedura, de genul celei utilizate de PMB la atribuirea contractului lui ASTALDI pt pasaj Mihai Bravu. (licitatie restransa accelerata) care a durat 4 luni, contract semnat in septembrie 2013, anunt publicat in iunie 2013.

nu cred ca va merge faza de la Mihai Bravu-Astaldi.

Acolo a fost poveste cu final asteptat. Vorba targului ii dadea pe Astaldi castigatori inca dinainte de iunie 2013. Exemplul cu FCC l-am dat doar sa arat ca in Romania inclusiv cu avnasul in buzunar nu esti sigur de un contract ca va fi executat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

Nu știu ce a fost în capul celor de la UMB. Acum dacă nu fac nici dacă ies pe zero e nasol pentru ei. Nu mai au alte contracte și sunt cam în plop. După ce au fost lăudați pentru lotul 1 Timișoara-Lugoj o să bage destulă carne în frigider pentrul lotul 4.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

florin74

Cred ca o sa se consemneze sfarsitul unei noi firme de "succes", cu viziune pe termen lung si bine condusa.  A crezut ca o sa mai mearga smecherii cu renegocieri, claimuri si altele. Oricum pierd 10% (cam 40 mil lei), cred ca se dau de ceasul mortii cum sa reduca din proiectarea pierderea, sa o aduca undeva pe la 4-5%. Cam greu tinand cont ca diferenta din ei si STRABAG a fost de 15%, cred ca ori daca renunta, ori se hotarasc in sfarsit sa faca lucrarea cum trebuie, tot pe la 10% din valoarea contractului o sa piarda.


adiarc

se lucreaza la spatiile de servicii de la Cristian...de fapt peste tot unde mai este de lucru...inclusiv C.I.C de la Saliste
baietii vor sa termine repede ca sa bage mare pe Nadlac-Arad - lotul 1
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura