Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 30 Guests are viewing this topic.

mihai008

Porr nu i-a parte la licitatia asta. Austriecii la care se refera postarea sunt probabil cei de la Strabag.

jalemare

^Strabag cu Acciona, Porr nu sunt intre calificati, Astaldi și unul dintre turci, Mapa sau Makyol.

adrian sibiu

#56792
Strabag,Astaldi și Mapa sunt cele trei firme calificate pentru a merge în licitația finală!

P3trut

Ma intreb ce sanse sunt sa castige Strabag sau Astaldi, avand in vedere noua afinitate pentru firmele turcesti?  :hm:

sarbu

https://www.facebook.com/100045055956030/posts/496680898510438/?sfnsn=mo

Quote𝟯 𝗼𝗳𝗲𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁𝗶 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯, 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 – 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶, 𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶

Pentru proiectarea și execuția secțiunii de autostradă dintre Cornetu și Tigveni, care are o lungime de 37,4 km, au fost depuse 3 oferte:

➡️ ASOCIEREA MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. - YAPI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş. - GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş.

➡️ ASOCIEREA STRABAG SRL - ACCIONA CONSTRUCCION SA

➡️ ASOCIEREA ASTALDI SPA - TANCRAD SRL

Valoarea contractului este estimată între 5,3 si 5,8 miliarde de lei, fără TVA.

Vor fi construite:
✔️  95 de poduri și pasaje
✔️  un tunel cu două galerii independente în lungime de 1,7 km/galerie
✔️  două noduri rutiere: Cornetu și Văleni
✔️  un ecoduct în zona localității Călinești

Precizez că acesta este ultimul lot al Autostrăzii Sibiu - Pitești care nu este încă contractat pentru execuție.

📌 Autostrada Sibiu - Pitești va avea o lungime de 122 de km, este împărțită în 5 secțiuni, va lega Centrul și Vestul României de rețeaua europeană de autostrăzi, fiind o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European.
____________________________
#autostrazi #Sibiu #Pitesti
#AutostradaSibiuPitesti
#Boița #Cornetu
#transport #Romania #investitii
#finantari #resurse #proiecte
#fondurieuropene #infrastructura
#infrastructuratransport #infrastructurarutiera
#dezvoltare #modernizare
#infrastructuraRomania #DezvoltamRomania

horatiu.cosma


jalemare

Joi, 10 martie 2022, a avut loc depunerea ofertelor pentru Etapa a II-a (Propuneri Tehnice și Propuneri Financiare) a procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și execuție Autostrada Sibiu – Pitești, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni".

Până la termenul limită, au depus oferte trei participanți:

Nr. Crt.

Ofertant

1.

ASOCIEREA MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. - YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş. - GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş.

2.

ASOCIEREA STRABAG SRL - ACCIONA CONSTRUCCION SA

3.

ASTALDI SPA - TANCRAD SRL


Valoarea estimată a contractului este între 5.324.779.469,00 și 5.807.870.404,00 Lei fără TVA.

Traseul are o lungime de 37.4 km

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Contractul are o perioadă de proiectare de 14 luni și o perioada de execuție de 59 luni.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 60 luni.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/3-oferte-depuse-pentru-construc%C8%9Bia-sec%C8%9Biunii-3

RaduG

FB Irinel Ionel Scriosteanu

Quote𝟯 𝗼𝗳𝗲𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁𝗶 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗲𝗮 𝟯, 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 – 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶, 𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶
Pentru proiectarea și execuția secțiunii de autostradă dintre Cornetu și Tigveni, care are o lungime de 37,4 km, au fost depuse 3 oferte:
➡️ ASOCIEREA MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. - OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. - YAPI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş. - GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş.
➡️ ASOCIEREA STRABAG SRL - ACCIONA CONSTRUCCION SA
➡️ ASOCIEREA ASTALDI SPA - TANCRAD SRL
Valoarea contractului este estimată între 5,3 si 5,8 miliarde de lei, fără TVA.
Vor fi construite:
✔️  95 de poduri și pasaje
✔️  un tunel cu două galerii independente în lungime de 1,7 km/galerie
✔️  două noduri rutiere: Cornetu și Văleni
✔️  un ecoduct în zona localității Călinești
Precizez că acesta este ultimul lot al Autostrăzii Sibiu - Pitești care nu este încă contractat pentru execuție.
📌 Autostrada Sibiu - Pitești va avea o lungime de 122 de km, este împărțită în 5 secțiuni, va lega Centrul și Vestul României de rețeaua europeană de autostrăzi, fiind o parte importantă a Coridorului 4 Pan-European.





Powered by API/PUM imgur uploader

cassyo

3 ofertanti, in loc de 1 pe lotul vecin, in conditiile unor SF similare ca ''maturitate'',  cred ca inseamna doar ca lotul 3 a fost probabil mai usor de ''citit'' from scratch, de catre ofertanti, decat cel de pe Valea Oltului.
Calatorului ii sade bine cu drumul

PlayStation

Doamne ajuta sa castige strabag🙏🙏🙏

Ionut

Voi va dați seama că Astaldi sunt deja în gaura. Contestația aia la CNSC nu a fost ieftina. Nici efortul pe ofertare nu e de neglijat. Cred ca ei sunt favoriți, având în vedere cât lasă să se înțeleagă ca vor acest lot.

STRABAG nu cred ca au vreo șansă la ce preturi dau ei, comparativ cu Astaldi dar mai ales cu turcii. Doar sa rămână singuri în cursă, sigur sunt cei mai scumpi.

adiarc

pentru acest lot..si nu doar..imi doresc ce e mai scump  :lol:..nu ne permitem ieftinaturi....insa si Astaldi are o reputatie buna la noi si are toate conexiunile necesare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-25426459-esec-usturator-pentru-autostrada-a1-gaura-lipsa-dintre-lugoj-deva-dupa-9-ani-balbe-3-ani-licitatii-singura-oferta-depusa-este-neconforma.htm

Compania de Autostrăzi va fi obligată să refacă licitația pentru proiectarea și execuția secțiunii lipsă din Autostrada Lugoj-Deva (A1) - cei 9 km de autostradă lipsă de pe întreaga A1 de la Sibiu la granița de Vest, inclusiv porțiunea cu tuneluri dintre Margina și Holdea. Motivul? La licitația lansată încă din 2019 a fost depusă o singură ofertă, dar care acum a fost catalogată drept ,,neconformă".

tom_sawyer

Ciudat, ofertă conformă pe PiSi2 și neconformă pe Lugoj-Deva.

alexandru_m

Absolut minunat. Dar macar o penalizare de 1 ron pentru un angajat al CNAIR pentru esecurile astea vedem si noi? In mod evident tunelurile nu vor fi gata pana in 2023...cu banii pe care Romania va trebui sa ii inapoieze la UE cum ramane?