Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 68 Guests are viewing this topic.

alecu26

cred ca trebuie relicitata. A trecut deja mult prea mult timp de la licitatia initiala.

PS: intradevar...tot mai multi oameni de la UMB isi cauta de lucru, si pe Lotul 3, o firma de topo imi spunea acu vreo 3 saptamani ca au contract cu Teloxim Aldesa sa marcheze axul si cele doua margini...dar din pacate tot pentru a se incerca in continoare reproiectarea....ca nici acolo nu ajung banii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74


Tavi

Poate o fac totusi si mai umfla facturile pe Gilau - Nadasel ;)

alecu26

daca se gasesc bani pt Gilau-Nadasel.

Oricum feelingul meu e ca UMB s-a cam retras din afacerea asta.

Vorba aia...retragete cat esti in varf. La Lotul 4....practica acum un jantaj...vrea sa-i duca pe CNADNR intr-o pozitie de negociere...din care sa iasa cat mai ieftin.

Adica....nici nu lucreaza, nici nu renunta la garantie si doar trimite tot felul de revendicari si cereri de suplimentare.

Conform FIDIC nu e prea usor sa reziliezi un contract pe motiv de intarziere...atata vreme cat constructorul are deja cateva scrisori (intemeiate sau nu) in care cere prelungiri de termeni.

Din cauza presiunii chelturii banilor europeni...UMB stie ca are "the upper hand".
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tavi

Tot timpul m-am intrebat la ce naiba si-a luat Umbrarescu banca? ... Dar nu m-am asteptat sa dea teapa ...

rocklee

ce culoare au utilajele UMB??...ASTAZI am vazut pe dn 7 utilaje care transportau  o statie de asfalt si betoane de culoare galbena in directia deva !!  :)

Ionut


bogdymol

Autostrada maghiara M43 Mako - Nagylak (granita cu Romania) este planificata a fi deschisa pe 30 Septembrie 2014. Pentru ca nu va exista la acea data o conexiune cu A1 in Romania, este planificat un drum de 2 km care sa serveasca ca si centura pentru satul Nagylak din Ungaria, drum care va face legatura intre autostrada si vama Nadlac.

Quote from: Qtya @ SSCScheduled completion of M43: 30 Sept 2014.



Since the connecting Romanian A1 is behind schedule the Hungarian government is planning to build a 2 km bypass road east of Nagylak which would drive the traffic directly to the old border crossing.

Source: http://www.delmagyar.hu/szeged_hirek/a_semmibe_visz_az_m43-as/2369369/
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Tavi

Am impresia ca s-ar fi facut oricum indiferent de stadiul lucrarilor de la noi. Centura Nagylak este utila pentru diferitele cazuri in care nu s-ar putea utiliza autostrada completa (de ex. ambuteiaje). Mi se pare ca si pe partea noastra este un drum de legatura dar care nu ocoleste Nadlacul...

bogdymol

^ Ocoleste Nadlacul si drumul de la noi (mai putin o portiune de 500 m ce se apropie mult de oras, dar nu vor fi probleme).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Tavi

Super! Ramasesem cu impresia ca lacul de la nord de vama creeaza ceva probleme si baga traficul prin localitate.

marcelbanu

#13676
Din cîte am înțeles lotul IV din Lugoj - Deva a fost adjudecat de UMB...
Lucrurile stau cam așa...

http://www.youtube.com/v/KGy_dbk6nAE

La începutul clipului sînt fotografii făcute la capătul A1 de la Șoimuș
unde, dacă priviți cu atenție se văd ceva gropi pentru descărcare arheologică.
Apoi am stat și am încercat să-mi imaginez cum vor face acolo,
avînd în vedere existența podului peste Mureș...
Un pod deasupra celui existent ?

Mai departe, apar fotografii făcute către Brănișca
unde se vede clar traseul trasat pe cîmp și ceva gropi...

În ultima parte prezint partea spinoasă de la joncțiunea
DN76 Deva - Oradea cu DJ706A Băița - Ilia și calea ferată M209 Mintia - Brad
care de fapt nu mai este în exploatare
decît pînă la fabrica de ciment de la Chișcădaga.

Cine dorește fotografiile, le pot trimite pe e-mail...
Aș fi stat toată noaptea să pun fotografiile bucată cu bucată !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

bogdymol

Pe SSC a aparut un link spre cateva poze realizate pe santierul autostrazii A1, Orastie - Sibiu, lotul 4 (Astaldi).

Imi permit sa pun cateva si aici:









Tunelul Săcel:



sursa foto: marynu.net
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Teaser: sursa ultra-secreta, primele poze de pe lotul Astaldi-Max Boegl (Nadlac-Pecica). Baietii lucreaza. Nu pot acum sa pun pozele, mai asteptati. Nu rupeti tasta F5. Stay tuned.

erw78ar

O veste buna pe ziua de 13 Astaldi lucreaza la org de santier in pecica in fosta locatie a statiei de asfalt Alpine!