Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 58 Guests are viewing this topic.

Kimi

^Adica sa indemne API la proteste? :)

Cred ca singurul lucru iesit din tipar pe care l-ar putea API & Co sa il faca e sa puna presiune pe externalizarea proceselor de contractare (licitatii, evaluari, contestatii, avize samd) catre o firma privata competenta, cel putin pentru un proiect "pilot" (de ex. A8).

daniel321

#56596
Dn65, DEX12 Tr3, Colonesti, Pitesti, Autostrada A1, DEx12 tr4, A0 Foreze, Bucuresti


pierreprowo

Quote from: Kimi on February 12, 2022, 11:50:36 AM
^Adica sa indemne API la proteste? :)


Kimi,
Nu am spus "proteste", am spus "pichetare". În plus, nu văd de ce protestele nu ar fi bune. Nu trebuie să stăm cuminți în bănci dacă profesorul e nepregătit sau întârzie la oră.
Oricum, orice metode legale și civilizate, inclusiv altele decât cele enunțate de mine ar fi bune, atât timp cât ar grăbi realizarea secțiunii lipsă și ar determina o altă optică a autorităților.

Problema autostrăzii A1 e că, deși poartă numărul 1 și e cea mai importantă, nu e terminată nici acum, la 50 de ani de când a fost începută!!! După cum stau lucrurile, mai e nevoie de alți 10 ani pentru terminarea completă. Vom ajunge la 60 de ani!

Goldmund

^
....Altii vor fi de 70 si de ani.

ghrt

^^^^^ Dacă se termină complet PiSi până în 2028 mă scarpin de bani şi dau de băut...
Cont (aproape) inactiv.

Ionut

2028, desigur, intr-un univers paralel.

ion59

6 ani de aici incolo? Hai sa fim seriosi! Istoria lucrarilor de pana acum ne este marturie! Care lucrari, nu au fost prin munti! Da, un univers absolut paralel!

hefaistos

Taci ma!!!
Sigur termina in 2028. O sa munceasca turcii zi si noapte ca pe centura Bacaului.
...pardon, parca acolo au incasat avansul si au sters-o.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Turcii ca turcii... dar vorba era de 2028 pentru PiSi complet, iar pe 3 nici macar turci nu avem... sa vedem cu cine/ce ne-om pricopsi.

GAC

Judecand dupa ultimele afirmatii provenite de la autoritati pe tema SF-uri, as inclina sa cred ca CNAIR si MT sunt oamenii bolnavi ai Europei, nu companiile turcesti ce au castigat PiSi2.
Singura varianta pertinenta de a demonstra ca turcii vor sa dea o teapa este sa avem amplasamentele predate (macar partial) in timp util si sa-i vedem pe turci cum (nu) se mobilizeaza.
Avand in vedere ca partea de cadastru este in aer, ar fi utila o prioritizare a sectiunilor unde partea de cadastru se prezinta mai bine sau acolo unde lucrarile se efectueaza in inima muntelui si intersectia dintre autostrada si suprafata pamantului se limiteaza la portalele de tunel.
Poate ar fi bine ca API sa puna presiune in acest sens, ca sa avem la anu pe vremea asta mobilizare in teren macar pe anumite sectiuni.
Presupunand prin absurd ca am avea amplasamentul eliberat azi si toate documentele in ordine, turcii, cu toata bunavointa nu au cum sa se apuce de tot tronsonl dintr-o data.
Daca ar avea la anu pe vremea asta 5 Km in lucru ar fi foarte bine.

danutzu_1069

Mie logica imi spune ca ar trebui sa se apuce de treaba, in primul rand, in continuarea lotului Porr... Ptr ca odata ce incepe circulatia, va fi greu de facut racordul si de construit viaductul peste  breteaua data in circulatie...

alexandru_m

La PiSi 2 termenul pentru proiectare nu este de 18 luni?

Deci poate vara viitoare sa vedem activitate in teren?

GAC

La lotul PiSi 2, companiile puteau obtine un punctaj mai mare daca dadeau un termen mai mic.
Turcii au dat 12 luni proiectare si 45 executie. Problema este ca autoritatile nu au vreun termen pentru eliberarea amplasamentului.
Intradevar inceperea lotului de la N la S este alegerea evidenta - viaducte + tunel in primii 3 Km; astfel ii vom vedea pe turci de ce sunt in stare.

horatiu.cosma

18+50 e termenul ofertat și contractat.

Fred

Quote from: danutzu_1069 on February 13, 2022, 12:51:49 PM
Mie logica imi spune ca ar trebui sa se apuce de treaba, in primul rand, in continuarea lotului Porr... Ptr ca odata ce incepe circulatia, va fi greu de facut racordul si de construit viaductul peste  breteaua data in circulatie...
Logica spune ca asa ceva nu ar trebui sa se intample din contractare, ar trebui sa faca in capete noduri cu inca 50 de metri de drum de unde sa continue tronsonul urmator, nu sa demoleze de fiecare data cu perturbare de trafic si toate costurile demolarii. La metrou se face asta de fiecare data, de ce la autostrazi e pe dos? La Soimus demolare, la Bacau demolare in ambele capete, la Targu Mures demolare, aici demolare etc. Parca nu ar sti nimeni ca bucatile astea vor fi continuate, e o surpriza de fiecare data.