Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 67 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Azi a fost turnat segmentul 5,pila ax 30 sens Pitești La Viaductul Tălmăcel !
Enjoy !


lupualb

Am trecut astăzi prin "gaura" din A1,  Holdea-Mintia.  În zona pădurii  am numărat 4 zone în care șoseaua cedează. Când spun ca cedează,  nu ma refer la o simplă groapă ci la câțiva metrii pătrați de asfalt, care s-au scufundat în terasament,  iar asfaltul s-a crapat în zeci de bucățele.

zuma80

Fii te rog mai explicit.
Holde este in capatul LD3, Mintia in caputl LD4.
Care "gaura", care padure?
Pentru A6!

alexandru_m

Se refera la DN68A Cosevita-Margina.

Confirm si eu ca pe bucata reabilitata anul trecut deja se scufunda si se sfaramiteaza asfaltul. Ceva mai rau pe sensul Deva -> Lugoj daca imi aduc aminte bine. Undeva in zona padurii in principal, dar parca sunt vreo 2 locuri mai mici si spre serpentinele dinspre Cosava.

dorum

Drula e de vina, a facut lucrare de mantuiala :(
Acu na... ideal era sa reziste cu brio 10 ani. Corect!
Insa ce a fost si ce este acum, Drula/neDrula, Sorinel/neSorinel, este bijuterie cu tot ce cedeaza acum :( La primavara se reface probabil in garantie!

gruiarew

Mai contează cine e de vină? La tot deranjul ce s-a făcut pe tronsonul ăla cât a ținut? Un an? Nu mai am nici la mine la sat macadam, dar am mers pe macadam pe european. Acum iar scot tot și mergem pe macadam? Sau roată prin Homojdia pe drum de tractoare ca să nu îmbătrânim în coloană?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

naivu

Sper ca până termină PiSi2 să fie și PiSi3 destul de avansat, altfel PiSi2 fără PiSi3 e aproape inutil. Nu e vorba de nodul de descărcare de lângă Cornetu care este pe lotul vecin (se poate adiționa un giratoriu temporar pt descărcare, oricum podul de la Cornetu sau fostul DN7D nu ar duce prea mult trafic), ci că dublează ceea ce mie mi se pare cea mai cursiva secțiune dintre Pitești și Boita; PiSi2 nu va bypasa nici șirul de comune de lângă Pitești, nici serpentinele de pe DealuNegru, nici zona RmValcea, nici zona Calimanesti-Cozia! Ar fi cel mult o cale de acces facil pt satenii din tara Lovistei.

DarkFranck

Cu PiSi3 "on n'est pas sorti de l'auberge", cum ar zice francezul. Nici nu avem vreo garanție că se va depune vreo ofertă, dar poate prindem iar vreun gambler turc, că SF-ul e cel puțin la fel de varză ca pe PiSi2. Într-adevăr, @naivu, PiSi3 la pachet cu PiSi4 și PiSi5 e aur curat chiar și fără PiSi2, în timp ce PiSi2 fără PiSi3 ajută mult mai puțin. 
Fluctuat Nec Mergitur

raulbogdan23

P3-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente








SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/1218.01.2022+66
3/1227.01.2022+915
4/1202.02.2022+621
5/1208.02.2022+627
6/12soon027

P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente















SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12a/12 (P4-P5)21.01.2022+34116
12b/12 (P5-P6)22.01.2022+1117

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
28.01.20220

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

ghrt

Cred că estimările pentru PiSi 2 şi 3 au rost de abia după ce câştigătorul fiecărui lot îşi face propriul studiu geo, cu care ocazie află cât îl costă. Suprizele pot fi majore şi nu văd pe nimeni nebun să dea faliment pentru un pariu pierdut. Tot atunci se va putea discuta şi de o descărcare decentă în Dn7, dacă loturile nu se vor finaliza cam în acelaşi timp.

Cont (aproape) inactiv.

florin74

Record dupa record la prostie si incompetenta din partea CNAIR
Daca va imaginati ca clarificarile de la PiSi3 au atins limita superioara a neputintei CNAIR, sa le cititi pe alea de la LD2

Idiots of CNAIR. Only sky is the limit.
Propunere de campanie publicitare, pentru atragerea constructorilor seriosi din Europa.

BigZ

^ Unde le putem citi? Nu le pui si aici, te rog?


adrian sibiu

Salutare tuturor!
Azi Viaductul Tălmaciu km10 și Pasajul DJ105G Tălmaciu Sadu  !
Enjoy !


Ionut

API pe Facebook

A1 Lugoj-Deva lot 2: și cu banii luați și fără autostradă. Este un proiect inclus în PNRR care trebuie terminat în 2026, CNAIR răspunzând ofertanților în bătaie de joc (download document complet: https://bit.ly/34KwHfM), fără să învețe nimic din greșelile care ne-au costat deja aproape 50 de milioane euro.

Iată faptele din epopeea halucinantă a singurului segment lipsă de pe Autostrada A1 între Sibiu și Nădlac. CNAIR a dat contractul de execuție în 2013 fără să aștepte revizuirea acordului de mediu care a schimbat soluția din studiul de fezabilitate din debleu în tunel pentru a nu întrerupe coridorul de migrație a mamiferelor mari.

Antreprenorul a executat o parte din lucrări și apoi totul s-a blocat. După ani de contre, în august 2017, CNAIR reziliază contractul abuziv și ilegal, sub dezastruoasa cârmuire a lui Ștefan Ioniță ca Director General și a "ministrului" Răzvan Cuc. Salini dă CNAIR în judecată.

Urmează alți ani de tergiversări și luări la mișto: uite ursul, nu e ursul. Insistențele noastre, ale organizațiilor de mediu dar mai ales poziția fără echivoc a Comisiei Europene determină CNAIR să respecte acordul de mediu: tuneluri, nu dezastru ecologic.

CNAIR lansează pe 03.07.2019 o licitație cu pre-calificare pentru Secțiunea E (9,13 km cu zona tunelurilor) și puținele lucrări rămase pe cei 4,03 km ai Secțiunii D. Dar, evident, nu pune la dispoziția constructorilor niciun fel de documente cu studii de teren serioase. Pentru că nu le are.

Dar stați! În mai 2020 vine decizia Curții Internaționale de Arbitraj. România e bună de plată: daune de 230 milioane lei, în tranșe, iar Salini trebuie re-pus în contract. CNAIR negociază cu Salini care renunță la șantier, dar noi toți am plătit din daune doar ca să se deblocheze licitația lansată în 2019.

Învață CNAIR ceva? Nu. Răspunde la cererile de clarificări venite din partea constructorilor în stilul consacrat, plin de truisme, inexactități și fără să își asume răspunderea sau vreun risc, încercând să pună totul în cârca privaților care trebuie să ghicească terenul și să oferteze în orb.

Exemple? Haos complet între planșe și cerințele beneficiarului – CNAIR face trimiteri la acordul de mediu (întrebările 9, 12, 13, 14, 15). Ofertanții cer clarificarea secțiunilor de pod și a schemelor statice, a grosimii betonului și a sistemului de sprijin în tunel – CNAIR spune că documentația este ilustrativă, o să facă ei proiectul (68, 69, 72, 73). Se cer documente clare despre sondajele geoelectrice IGR de la tuneluri, CNAIR nu le are (90). Nu există studiu topografic mai recent de 2014 pentru zonele modificate ulterior (95). Și multe altele...

Rezultatul? Probabil ca pe A1 Sibiu-Pitești. Pe Boița-Cornetu s-a semnat cu singura asociere (din șase pre-calificate) care a depus ofertă, iar pe Cornetu-Tigveni procedura este momentan suspendată așteptând soluționarea contestației WeBuild-Tancrad. Antreprenorii serioși fug și merg până la capăt doar cei care își asumă orbește riscuri tehnice și financiare enorme.

Termen depunere oferte: 14 februarie. Oare ce se va întâmpla?