Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 60 Guests are viewing this topic.

Xenos

Quote from: razvan96 on December 31, 2021, 02:52:40 PM
Nu vreau sa fiu eu ala cu mesajele pesimiste, dar doresc sa va reamintesc tuturor celor care sperati ca veti vedea activitate in teren in 2022 ca exproprierile nu sunt facute si, mai mult, licitatia pentru intocmirea documentatiilor cadastrale e in faza de evaluare financiara abia. Si acolo, ironic, sunt 2 concurenti, nu unul ca la cea de executie. Asa ca sunt posibile contestatii.

Asta e incompetenta pura, de 3-4 ani se stia ca se scoate lotul la licitatie, trebuiau facute de mult macar documentatiile cadastrale. Incredibil. Si acolo nefiind zona de c.f. veche decat pe la Boita, nu va fi usor.

StefanCelMare

Am un optimism reținut cu privire la turci.
Cu siguranță au utilajele necesare și know-how-ul.
Forța de muncă ar putea fi adusă parțial de la ei.
Banii nu-s puțini.
Evident că nu ne putem aștepta să iasă din buget pe banii lor în caz că sunt probleme neprevăzute, dar chiar și atunci, s-ar putea negocia separat astfel de posibile situații. Adică se face restul lotului minus zona problematică, aceea fiind relicitata.
Să sperăm că nu va fi cazul totuși.
Să fie într-un ceas bun!

athosga

Acum de sarbatori am fost si eu (dupa mai multa vreme) pe A1. Am remarcat mai multe lucruri:
1. Pe Timisoara - Arad banda 1 deja incepe sa cedeze. Fiind unul dintre cele mai vechi tronsoane, se simte prezenta traficului greu: asfaltul sau fundatia incepe sa fie denivelata. Presupun ca nici vorba de reparatii ani buni.
2. Am vazut lucrari pe o suprafata mai extinsa in spatiul de odihna de la Ilia (sensul Deva -> Timisoara). O fi oare prima benzinarie permamenta?  :o Chiar, cand vom avea benzinarii normale pe A1?

pelan87

Stie cineva care este deznodamantul (daca s-a ajuns la unul) litigiului dintre Comsa si CNAIR pentru contractul de pe LD3?

Sunt curios la ce concluzie s-a ajuns, dupa rezilierea "cu cantec" si dupa masuratorile crapaturilor din asfalt cu pixometrul omologat, aflat in dotarea autoritatilor de la acea vreme.

JohannDB

              ..... ""la ce concluzie s-a ajuns, dupa rezilierea "cu cantec" si dupa masuratorile crapaturilor din asfalt cu pixometrul omologat""
     "Ciripelele n-au mai ciripit niciun "cirip"; pe semne că tăcerea este atot-stăpână..... Locul organizării de șantier "Comsa" este gol/pustiu/demolat, doar ceva mormănele de pietriș/agregat rămase ici-colo lângă pasajul peste DN 68A la Grind/Abucea, la barieră..... M-am mai oprit, anul trecut, odată, prin aprilie în zona cu crăpături și toate erau la locul lor, nici în plus, nici nu "s-a vindecat" vreuna, plus că mai erau rămășițe de niște mini-munți de nisip (sau ce-o fi fost) probabil ceva antiderapant în depozit adhoc.... În rest, de atunci, multă "liniște"...... Cu proxima ocazie o să fac o pauză acolo să mai "vedem" ce-i și "cum" cu "crăpăturilii"......... În teren e liniște, și se merge mai mult decât normal și la limita de viteză și la camioane !!! În hârțoage ?? Omul de rând nu mai percepe cât și ce plătește......

mirceaeliade

statusul segmentelor A1 la inceput de 2022


IlisescuV

De bucata lipsa de la Marginea la Holdea se mai aude ceva ?
Stiu ca sunt alte loturi mult mai importante si ar ajuta pe mai multa lume dar deja e enervanta bucata aia. Lipsa ei duce si la 30 minute pierdute daca e coloana de TIR-uri.

ddfab

^ ai raspunsul in tabelul de mai sus, ultima pozitie...

Ionut

Bine, in tabel scrie "Insaat". Sunt multi "insaati". :)

Din sinteza licitatiilor: (tinuta la zi de NGC)
[CN1012630] / 03.07.2019: "Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Sectiunea E si finalizare Sectiunea D"
    Depunere candidaturi: 28.08.2019 27.04.2021 10.05.2021
    Candidaturi depuse in 10.05.2021: 9 candidaturi
    Depunere oferte: -
    Oferte deschise in -: - oferte
    Stadiu actual licitatie: Evaluare candidaturi
    Valoare estimata:  1.363.135.841,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire: -

cele 9 candidaturi: (NU oferte)
1. AKTOR S.A. (Grecia)
2. ASOCIEREA SC ALSİM ALARKO SANAYİ TESİSLERİ VE TİCARET A.Ș - MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.  (Turcia)
3. ASOCIEREA FCC CONSTRUCCION SA – GULERMAK AGIR SANAYI INSAAT VE TAAHHUT A.S. (Spania – Turcia)
4. ASOCIEREA IMPRESA PIZZAROTTI & CSpA – PIZZAROTTI SA - RETTER PROJECT MANAGEMENT SRL (Italia - Romania)
5. ASOCIEREA TERNA SA - INTRACOM CONSTRUCTIONS SOCIETE ANONYME TECHNICAL AND STEEL CONSTRUCTIONS (INTRAKAT) (Grecia)
6. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)
7. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
8. ASOCIEREA RIZZANI DE ECCHER SPA – OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LIMITED STI – CIPA SPA (Italia -  Turcia)
9. STRABAG

6 merg mai departe. Sau 5, dar probabil 6. Vedem apoi ofertele propriu-zise. Deci dureaza.

NGC

^

LD2, "Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Sectiunea E si finalizare Sectiunea D"

Quote from: NGC on October 08, 2021, 05:17:36 PM
Acestia sunt ofertantii selectati pentru faza urmatoare, clasati in functie de punctaj.

1) MAPA INSAAT
2) ALSIM ALARKO
3) KOLIN INSAAT
4) STRABAG
5) PIZZAROTTI
6) TERNA

Au fost selectati deja ofertantii care sa depuna oferte, dar AKTOR a contestat si contestatia a fost respinsa de CNSC, iar acum avem recurs la CAB.

Quote from: NGC on December 29, 2021, 01:57:00 PM
Quote from: NGC on December 08, 2021, 08:58:51 PM
Quote from: NGC on October 17, 2021, 09:16:48 PM
Vrabiutele spun ca cei de la CNAIR au folosit "metoda Banca Mondiala" si pentru a elimina pe AKTOR, la fel cum au facut cu chinezii de la CHINA RAILWAY pentru alte licitatii.

Este vorba despre un proiect in Columbia, si CNAIR spune ca Banca Mondiala i-a sanctionat si le-a interzis participarea la contracte finantate de Banca Mondiala pentru perioada 15.12.2020 - 14.03.2022 pentru incalcarea regulilor Bancii Mondiale privind practici frauduloase, interdictie pe care nu au mentionat-o in DUAE.

Drept urmare, CNAIR a aplicat deja celebrul art. 167 cu lit. c) si h) si i-a exclus acum de la LD2.

Am uitat de dimineata sa va zic ce era mai important.

Contestatia celor de la AKTOR a fost respinsa. Probabil vor face recurs.

P.S. Si asocierea condusa de FCC a fost exclusa prin "metoda Banca Mondiala" de la aceasta licitatie, dar ei nu au contestat excluderea.

Dupa cum era de asteptat, AKTOR a facut recurs. Cel mai probabil depunerea ofertelor va fi amanata.

Ionut

Scuzați, am fost eu defazat aici. :)

adrian sibiu

Bună dimineața tuturor, ieri a fost pus în mișcare sistemul de cofraje călătoare la Viaductul Tălmăcel la pila ax 30 sens Pitești unde a fost turnat primul segment .
Muncitorii au revenit în șantier începând cu data de 10.01.2022 demarând activități de mutare a cărucioarelor de pe pila ax 50, pregatindu-le pentru finalizarea joncțiunii cu segmentele deja turnate !
Enjoy !


adrian sibiu

Salutare tuturor  !
S-au reluat lucrarile și la Viaductul Talmaciu km10 ,parcă de data asta s-au turat și motoarele,în doar două zile se vede un avans notabil !
Enjoy !


raulbogdan23

#56413
P3-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
10.11.202115.12.202135

Turnare segmente




SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1212.01.202200
2/12soon00

P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente














SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1228.09.202100
2/1212.10.2021+1414
3/1219.10.2021+721
4/1227.10.2021+829
5/1203.11.2021+736
6/1212.11.2021+945
7/1222.11.2021+1055
8/1229.11.2021+762
9/1206.12.2021+769
10/1213.12.2021+776
11/1218.12.2021+581
12/12soon081

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/1115.10.2021+781
11/1123.10.2021+889

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
28.10.202101.12.202134

Kimi

Cand se semneaza contractul pentru PiSi 2?