Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 63 Guests are viewing this topic.

Ionut

Fratioare Pellady, nu mai pune toate ineptiile de articole. :) Te-au mai rugat si alti colegi. Daca nu e activitate nu insemna ca trebuie sa punem musai ceva pe thread sa-l umplem. Efortul tau de a veni cu stiri este de laudat. Numai ca acel articol nu e stire. E doar un articol scris asa ca nu avem ce face. Deci nu trebuie pus. Merci de intelegere.

Pellady

#13606
Eu chiar nu pricep care este problema. Stiu ca se pot posta linkuri catre anumite articole din presa online care fac referire la A1 (sau poate ma insel), dar ca sa nu fii partnitor trebuie puse toate parerile.  Apreciez modul tau Ionut de a controla situatia, dar de aici si pana a ingradi anumite articole din presa este ceva dierenta. Nu tin partea nici unui ziarist sau a unui ziar online, iar daca am avut vreo parere despre ce s-a scris am spus-o. Daca crezi ca nu trebuia pus acest articol te-as ruga sa si argumentezi motivul pentru care sustii asta ca sa stim alta data.

P.S.  Si apropo, nu eu am scris articolul, am mai zis ca sa nu trageti in mesager.

iuli

Nu ai înțeles ideea. Problema este cu acele articole că sunt pline de prostii. De aici pot apărea discuții pe forum care să alunece spre offtopic sau flame aiurea. În plus, unii vor lua de bună ceea ce scrie în articol, că doar scrie la ziar și trebuie să fie adevărat.

Hai să ignorăm prostiile. Dacă totuși spune unul vreo prostie și simți nevoia să ne arăți ce idioțenii debitează atunci pune un citat în topicul Parcare și discutăm acolo.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

#13608
^ Exact, iuli a explicat perfect. Forumul nu trebuie spamat cu prostiile presei (acele prostii sunt ineptii veritabile sau, dupa caz, pot fi ineptii platite pentru a dezinforma sau pentru lobby). Este ultima data cand explic asta, este scris de mult timp si in reguli:

Quote10. Fara publicarea si promovarea de articole si informatii clar eronate si/sau partinitoare.
In media aproape saptamanal se publica articole pline de ineptii si dezinformari. Ele NU trebuie publicate/promovate pe forum.

S-a tot discutat, s-a explicat de multe ori. De acum inainte postarile care contin articole cu ineptii in proportie covarsitoare vor fi sterse fara alte explicatii. Multumesc de intelegere!

Bonus, mic indrumar pentru a posta un articol:
1. articolul CITEAZA surse oficiale sau cat de cat oficiale? (Trebuie sa dea cu ghilimele ce a declarat persoana X.)
2. articolul este scris cat se poate de OBIECTIV? (Nu contine judecati de valoare ale autorului, ale ziaristului.)
3. articolul este LOGIC si da informatii NE-CONTRADICTORII? (Uneori informatiile din articol n-au sens, sunt contradictorii.)
4. articolul apare pe un site DE INCREDERE? (Sunt unele publicatii obscure care citeaza "surse". Feriti-va de ele.)

if 1+2+3+4 = YES, then POST
else IGNORE


---

Acum inapoi la A1. :cheers:

lautaxi

Oare de ce nu s-au pus parapeti  laterali pe autostrada care se desparte din A 1 inspre Lugoj? Mi se pare ca si intre Orastie si Sebes e o portiune fara parapeti laterali.

Archi

Am observat ca unde autostrada intra in debleu, nu se pun parapeti. Pamantul de langa e ca un fel de parapete plus ca daca, Doamne ferste dai in pamant, tu venind aproape tangential, masina nu ar trebui sa se opreasca in pamant ca in parapete, si sa se urce usor pe el si sa se incline.
Nu sunt specialist in chestii deastea. Este posibil sa nu fie asa. :)

adiarc

pe tot tronsonul Astaldi , au reanceput lucrarile...acolo unde mai sunt mici finisaje de facut
mai ales la nodul SB Vest...astazi "au plantat" o parte din parapeti






"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

s-a mai discutat.

In Debleu (sapatura) de ce ai avea nevoie de parapeti? Ar face mai mult rau decat bine. S-a impuns intradevar o forma mai prietenoasa a santului, nu acea transee in care cu un TICO probabil disparri cu totul si te rastorni.

In fapt, afara, in functie de anumite criterii (panta taluz lateral, inaltime taluz, interior/exterior de curba, zone periculoase/obiecte de protejat) nici nu e nevoie si in restul autostrazii de parapeti...tot pe motivul ca fac mai mult rau decat bine.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

murelu

din categoria "s-ar putea face"  :)
Bojin a vorbit cu Şova: Vrea construirea unei bretele care să lege Calea Aradului de autostradă şi urcare la Şanoviţa
http://ziuadevest.ro/35-actualitate/44866-bojin-a-vorbit-cu-sova-vrea-construirea-unei-bretele-care-sa-lege-calea-aradului-de-sanandrei-si-urcare-la-sanovita

disney

#13614
Aveti aici raspunsul CNADNR de astazi 07.02.2014, la diverse intrebari referitoare la A1 si A3. Las ambele imagini impreuna ca sa fie raspunsul complet.

Mai intii A3, unde nu au oferit detalii precise privind nodurile.


Si apoi A1.


Ionut

Mda, din pacate suntem la mana celor de la Tirrena Scavi. Ei decid daca au chef sa execute mai intai bucata dinspre Sanovita. Cu ocazia asta vor avea un avantaj suplimentar intr-o negociere ne-oficiala cu CNADNR... Astfel ca vor fi sanse minime sa vedem tronsonul deschis mai devreme. Si chiar daca va fi mai devreme, probabil va fi doar o perioada de cateva luni inainte de a deschide tot tronsonul. Sunt curios cum vor juca italienii cartea asta.

iuli

Eu inteleg altceva. Ca acum se proiecteaza si se stabilesc toate detaliile de logistica si altele din bucataria interna. Dupa ce termina tot procesul asta se duc frumos cu dosarul la CNADR si incearca de comun acord sa gaseasca o solutie in care nici firma sa nu piarda si nici CNADR sa nu ramana fara o bucata de A1 nefunctionala.

Daca ar face acum treaba asta fara sa fi facut toate calculele TS risca sa ia vreo teapa.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Quest

Ionut, hai sa nu introducem gradienti de posibile divergente intre TS si CNADNR. Daca TS vor fi rugati (da, acesta e cuvintul potrivit) sa inceapa cu tronsonul Sanovita - Topolovat, ptr a mai indulci din anomalia autostrazii care se termina in plin cimp, atunci constructorul se va conforma. Si de ce n-ar face-o mai ales ca din cite stiu TS sint si cistigatorii lotului 3 de pe A10 Sebes - Turda. Deci au tot interesul sa lase peste tot o buna impresie. Dar indiferent cit de multa buna vointa va exista la nivelul TS, tot nu pot face minuni, asadar fara o descarcare temporara la Sanovita vom sta cel putin pina in primavara lui 2015 cu 10 km de A1 care se termina in cimp.
Common sense will get you far !

Tavi

@Quest: TS n-are interes sa fie utilizata si portiunea pe care a predat-o dar care este nefolosita. Motivele nu-s greu de ghicit. Garantia lucrarii. Aceasta incepe sa se scurga de la predare, nu? Desigur ca pot fi tinuti si in sah cu vreo receptie nefacuta pe motiv de "n-ai sapca"...

Archi

+ ca TS foloseste vreo 4 km din acei 10 nefolositi pentru a avea acces rapid la organizarea de santier din dreptul comunei Belint. Ca o dovada TS si-a scos dalele de beton ce blocau accesul la Sanovita pe A1 si au blocat fostul drum, astfel incat noi  forumistii sa nu putem intra, dar ei sa poata. Dar daca aveti o masina 4X4 puteti ocoli bucatile de beton pe camp, spre deosebire de fosta configuratie, in care acest lucru nu era posibil din cauza parapetilor su mai ales al terasamentului inalt