Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 78 Guests are viewing this topic.

stangabriel

#56370
O reamintire cu lot 2, km 24-30. Aproape varianta finala.


GAC

O semnare rapida pe lotul 2 ar fi de departe cea mai buna veste in materie de infrastructura ever.
Totusi, avand in vedere calitatea SF-ului si dificultatea lotului, antreprenorul trebuie ajutat sa-si faca singur studiile geo in mod temeinic (asa cum ar fi trebuit sa fie in SF), pentru a putea proiecta.
Prin urmare, autoritatile trebuie sa predea amplasamantul cat mai repede, sa faca exproprierile si sa emita autorizatiile pentru defrisari. Sa nu uitam, ca la reabilitarea CF de pe valea Muresului, abia in aceasta toamna s-au deblocat niste zone impadurite necesare pentru realizarea unui portal de tunel, la ani buni de la semnarea contractului. Repetarea aceluiasi scenariu aici inseamna catastrofa.
Asadar, consider ca este nevoie de presiune ca autoritatile sa permita antreprenorului realizarea drumurilor tehnologice si prospectiunilor necesare in vederea proiectarii.
Avand in vedere dimensiunea lotului si complexitatea, ideea de a avea un PT+AC aprobat pentru tot lotul dintr-un foc o regasesc nefezabila. Cel mai bine am avea sectiuni mai mici autorizate, pe masura ce antreprenorul termina proiectarea, astfel incat sa existe miscare in santier inca din vara lui 2022 pe anumite sectiuni si astfel, antreprenorul sa aiba oportunitatea sa se organizeze si sa se acomodeze cu contextul.
Avand in vedere relieful, sincer nu ma astept ca proiectarea sa fie gata 100% in termenul contractual aferent proiectarii, dar daca vom avea lucrarile demarate pe anumite sectiuni, vor exista premisele ca intarzierile sa fie recuperate. Esential este sa vedem activitate la drumurile tehnologice in stil UMB.

xab80

^^^
@GAC
Suna bine ce zici, dar oare exista actualmente cineva in ministerul lui Grindeanu care sa gandeasca la fel? Eu presimt ca se va impinge totul pe repede inainte sa se poata lauda ca au inceput lucrarile. Dupa scenariul tau ar mai dura luni bune sa termina inca un set de expertize geo si nu cred ca MT are rabdare pentru asa ceva... :(

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Azi am filmat complet lotul 1 al autostrăzii Sibiu Pitești  !
Enjoy !


TibiV

A1 PiSi Lot 5, nodul Bascov.
Postare de ieri (26 decembrie), filmare de alaltaieri (25 decembrie) a colegului BEV, like-urile le puneti pe contul lui...



Cam trist ca practic nu s-a miscat nimic-nimicuta, desi va fi zona care va produce cel mai mare deranj in trafic...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

LD2, "Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul major de investitii Autostrada Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 - km 56+220 - Sectiunea E si finalizare Sectiunea D"

Quote from: NGC on December 08, 2021, 08:58:51 PM
Quote from: NGC on October 17, 2021, 09:16:48 PM
Vrabiutele spun ca cei de la CNAIR au folosit "metoda Banca Mondiala" si pentru a elimina pe AKTOR, la fel cum au facut cu chinezii de la CHINA RAILWAY pentru alte licitatii.

Este vorba despre un proiect in Columbia, si CNAIR spune ca Banca Mondiala i-a sanctionat si le-a interzis participarea la contracte finantate de Banca Mondiala pentru perioada 15.12.2020 - 14.03.2022 pentru incalcarea regulilor Bancii Mondiale privind practici frauduloase, interdictie pe care nu au mentionat-o in DUAE.

Drept urmare, CNAIR a aplicat deja celebrul art. 167 cu lit. c) si h) si i-a exclus acum de la LD2.

Am uitat de dimineata sa va zic ce era mai important.

Contestatia celor de la AKTOR a fost respinsa. Probabil vor face recurs.

P.S. Si asocierea condusa de FCC a fost exclusa prin "metoda Banca Mondiala" de la aceasta licitatie, dar ei nu au contestat excluderea.

Dupa cum era de asteptat, AKTOR a facut recurs. Cel mai probabil depunerea ofertelor va fi amanata.

NGC

PiSi 2, Proiectare si Executie "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2:Boita – Cornetu"

Quote from: NGC on December 09, 2021, 11:50:33 AM
Quote from: NGC on November 26, 2021, 09:52:51 PM
Quote from: florin74 on October 20, 2021, 04:53:38 PM
1. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S.

Singurii ofertanti la PiSi2...
Jale...
Mai bine nu isi retragea Aktor contestatia si se anula licitatia....

Niste egrete transmit ca oferta lor tehnica este admisibila. Sa vedem daca si cea financiara.

Egretele au transmis ca oferta financiara (+/- 4,25 miliarde RON fara TVA) a fost declarata admisibila. Valoarea estimata este de +/- 4,64 miliarde RON fara TVA.

Egretele au transmis ca asocierea condusa de MAPA a trimis documentele actualizate si se va anunta in curand in mod oficial ca ei sunt castigatorul.


StefanCelMare

După cum spunea NGC, CNAIR a anunțat pe Facebook că a desemnat câștigătorul pe lotul 2 PiSi, Boița-Cornetu.
Nu scrie cine, dar e evident.

TS30

Quote
A fost desemnat câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a secțiunii 2 din autostrada Sibiu - Pitești

Vineri, 31.12.2021, urmare a finalizării procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru proiectarea și execuția secțiunii 2 a Autostrăzii Sibiu – Pitesti, Boița – Cornetu.

Ofertantul desemnat câștigător este ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. - CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S., cu preţul de 4.250.006.315,00 Lei fără TVA.

Durata de proiectare și executie a acestei secțiuni este de 68 luni, din care 18 luni durata de proiectare și 50 de luni durata de execuție lucrări.

Durata de garanție a lucrărilor este de 120 de luni.

Traseul are o lungime de 31.33 km.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Această secțiune conține următoarele lucrări principalele:

    49 de poduri și viaducte
    7 Tuneluri cu lungimi cuprinse între 250 m și 1590 m
    Ecoduct în zona localității Lazaret

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după finalizarea procesului de avizare a acestuia.

@Sursa: CNAIR

adrian sibiu

Sper să-i vedem pe cei de la Mapa-Cenghiz începând din a doua jumătate a anului viitorr în teren, amenajand drumul tehnologic și organizarea de șantier. Așa cum am mai spus această asociere, a făcut deja cunoștință cu viitorul șantier precum și cu autoritățile de pe aliniamentul acestui șantier.

dargauda

Deci turci pe melegurile romanesti au mai multe minusuri decat plusuriiii asa ca,eu sper sa nu fie o reziliere mai degraba peste doi anisori.

alinuttt

De unde ai tras aceste premise? Avem vreun precedent cu același constructor pe baza căruia să tragem concluzii în privința construcțiilor de autostrăzi în România sau...? Că prin Europa au dus la bun sfârșit lucrări impresionante.

An nou fericit tuturor!

b1

Eu sunt mulțumit de faptul că Mapa-Cenghiz și de faptul că nu sunt și alți concurenți care să îi conteste. Așa cum spune și @alinuttt, au avut si au în derulare foarte multe proiecte impresionante mai ales prin spațiul balcanic și Turcia, având destul de multă experiență ca să ducă la bun sfârșit acest tronson.
Să trecem în revistă experiența lor:
- harta proiectele finalizate și aflate în derulare ale constructorului Mapa: https://mapa.group/our-projects/;
- proiectele finalizate ale constructorului Cenghiz: https://www.cengiz-insaat.com.tr/tamamlanan-projeler/?lang=en;
- proiectele aflate în derulare ale constructorului Cenghiz: https://www.cengiz-insaat.com.tr/devam-eden-projeler/?lang=en. De menționat faptul că ei contruiesc în Turcia tunelul Zigana, cel mai lung tunel de autostradă din Turcia și Europa, cu o lungime de 14.481 m și va fi deschi traficului în 2022.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

danny_cbu

Deci lotul 2 e adjudecat inaintea lotului 3. Sunt sanse mari in acest caz sa vedem lotul 2 deschis inaintea lotului 3?