Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 64 Guests are viewing this topic.


rocklee

foarte bine ca leau dat ....acum sa se inceapa lucrul .... :o :D

Ionut

Titlul e de rahat, asa se procedeaza, se da un avans. Asa publicatie, asa titlu. Vestea este buna ca s-au platit banii aia si ca TS lucreaza.

stangabriel

Exact,trebuie sa scrie de cei care nu lucreaza,desi au luat avansul.

alecu26

apropo de cine lucreaza si cine nu...

ce se intampla cu celelate loturi?
Teloxim-Aldesa si UMB???

Parca inclusiv Salini a incetinit. Teloxim parca misca ceva....gen marcare si ridicare topo mai de detaliu sa mai ajusteze pe unde pot proiectul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

Salini n-a facut nimic...nu aveau ce sa incetineasca...

alecu26

pai au fost primii care s-au apucat de studii geo, si-au facut un birou pe la Lugoj....au angajat oameni...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

asta mi-a scapat...probabil asa e...insa eu am fost pe tot lotul, la fiecare intersectie cu DC, DJ, DN si nu am vazut NIMIC...

voi merge din nou zilele urmatoare...

rocklee

din cite imi amintesc ...intro emisiune tv ...sova spunea ca se va da ordinul de incepere a lucrarilor pe data de 9 decembrie 2013 +4 sau 6 luni proiectarea ....per total ii vom vedea in teren pe cei de pe loturile lugoj 2,3,4. cam prin aprilie mai iunie..... asa ca mai avem ceva de asteptat.... :-[

Archi

Da, iar eu imi amintesc de o informatie de pe forum in care spunea cineva, spre rusinea mea nu mai stiu cine :-[ ca Timisoara-Lugoj are prioritate la descarcari si ca acest lot va demara puternic la mijlocul lui februarie, cam cu 2 luni inaintea celorlalte. Oricum este bun faptul ca rotitele au inceput sa se miste.

florin74

#13600
Ce sa se apuce? Inca nu au apucat sa-si numere banii pe care ii pierd.
UMB ar fi trebuit sa se apuce de executie ( a trecut 6 luni de la semnarea contractului - 01.08.2013), nu cred ca le-a iesit autorizatia de constructii, ca sa nu mai vorbesc de cea de mediu.
Problemele de pe lot 3 SIbiu Orastie o sa ni se pare floare la ureche fata de ce o sa fie pe aceste tronsoane.

Ar trebui sa-i calareasca CNADNR sa dea drumul odata la lucrari, ca daca nu termina in 2015 o sa platim de la bugetul de stat cheltuielile realizate in 2016. Si daca nici in 2016 nu terminam o sa dam toti banii inapoi.

Cred ca e un santaj la CNADNR, sa le accepte plati suplimentare, in urma proiectarii au realizat ca trebuie sa vina cu bani de acasa.

SALINI a semmnat contractul pe 18.10.2013, TELOXIM pe 23.10.2013
Oare cand li s-a dat ordinul de incepere a lucrarilor ? Nu putem afla de la CNADNR?


Ionut

Quote from: florin74 on February 05, 2014, 02:49:13 PM
SALINI a semmnat contractul pe 18.10.2013, TELOXIM pe 23.10.2013
Oare cand li s-a dat ordinul de incepere a lucrarilor ? Nu putem afla de la CNADNR?

Pune aici pe thread si vor intreba colegii de forum.

alecu26

http://www.mt.ro/nou/articol.php?id=autorizatii

apropo de autorizatii....se pare ca nu avem inca nici o autorizatie pe 2014.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


iuli

WTF?!?!?!  :o

Quotebine, se pare că s-a înţeles, în sfârşit, că tronsonul Sibiu – Piteşti prin Râmnicu Vâlcea este musai să se facă pentru că acesta este traseul aprobat de Comisia Europeană în baza unui argument simplu, dar de necombătut, este traseul cel mai scurt şi prin urmare cel mai economic pentru cei care-l vor utiliza.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog