Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 48 Guests are viewing this topic.

dorum

TS isi pregateste terenul si drumul tehnologic la nodul Izvin....











alin_simeriaveche

Multumim Doru. Seriosi TS, lucreaza și acum pe vremea asta

adiarc

multumim de poze Dorum
altfel, la nodul SB Vest...multi soferi n-au nici cum loc de aceasta chestie din plastic pt semnalizare

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Archi

@ Dorum multumim de poze.

@Udar Dece crezi tu ca descarcarea arheologica nu este facuta simultan pe toate loturile? Este treaba statului? Daca da, atunci asta explica totul.

Danny550394


Adiarc
asta se intampla pentru ca este cel mai prost semnalizat nod. Marcajul de pe asfalt nu se vede, semnul cu Nadlac inca este acoperit de vopsea pur si simplu te trezesti cu chestia in fata.
Oricum sensul giratoriu este cireasa de pe tort. Acolo te incadrezi doar presupunand ca esti pe calea cea buna. Daca esti pentru prima data in zona sansele sa te incadrezi gresit sunt imense.

ion59

Cu câteva utilaje, TS face diferența! Aviz celorlalte firme câștigătoare pe diverse alte loturi!

adiarc

astept inca ziua in care una din conditiile principale de participare la licitatie sa fie finalizarea la timp si in parametrii de calitate , de autostrazi in Romania...nu altundeva
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

penad2007

Dupa cum vad singura firma serioasa care chiar vrea sa lucreze este TS ( pe portiunile Timisoara-Deva). In rest, fara graba, ca  la noi cine nu munceste are tot asa.

dorum

#13523
Quote from: Danny550394 on January 28, 2014, 04:45:16 PM

Adiarc
asta se intampla pentru ca este cel mai prost semnalizat nod. Marcajul de pe asfalt nu se vede, semnul cu Nadlac inca este acoperit de vopsea pur si simplu te trezesti cu chestia in fata.
Oricum sensul giratoriu este cireasa de pe tort. Acolo te incadrezi doar presupunand ca esti pe calea cea buna. Daca esti pentru prima data in zona sansele sa te incadrezi gresit sunt imense.

Mai sa stii ca la deschiderea tronsonului la care am participat in 19 dec  n-am avut nici o problema...si nu cunosteam zona, eu fiind venit din TM...acu poate fi din cauza experientei la volan sau poate fi din cauza milioanelor de poze facute de adiarc si mariansb la acest nod si poate mi s-a intiparit in creier configuratia lui....oricum, nu exista scuza sa intri ca bou' cu masina in acel plastic verde...

dorum

@penad2007

...eu i-am tot laudat pe TS pt treba facuta, cel putin in 2013, cand i-am urmarit saptamanal...insa sa nu uitam ca org de santier exista, drum tehnologic la nivel de autostrada au, cand 2 prosti se cearta prin tribunale al treilea castiga...stiti voi cine, nu le mai dau numele.... pe de alta parte, eu totusi cred ca au o intelegere cu CNADNR sa traga tare si nu in ultimul rand, sunt seriosi...

Ionut

De ce ar trage tare, ce motiv ar avea?

dorum

nu stiu...nu as vrea sa merg inspre "teoria conspiratiei"...nu-mi dau cu parerea aiurea cand nu am nici cea mai vaga informatie, ci doar banuieli personale...
Din punctul meu de vedere, imi doresc sa nu lucreze ca in 2012....ci sa lucreze ca in 2013!!

stangabriel

Si inca un lucru,TS a avut de fapt 38 de km de facut pe lotul Lugoj Deva 1 A1 plus A6. De departe cel mai lung lot atribuit pe A1 pana acum.

pasadia

Quote from: adiarc on January 28, 2014, 07:05:30 PM
astept inca ziua in care una din conditiile principale de participare la licitatie sa fie finalizarea la timp si in parametrii de calitate , de autostrazi in Romania...nu altundeva

Dar cum masori asta?

Ai un timp de constuctie asumat prin contract (sa zicem 6 luni proiectare + 18 luni constructie efectiva = 24 de luni)
Si ai un timp total intre semnarea contractului si terminarea tronsonului (NU darea in folosinta!). Acest al doilea timp, t2,  a fost de fiecare data mai mare decat primul timp. Insa la fel, aproape la fiecare tronson, au existat probleme obiective precum: descarcarile arheologice, mutarile de utilitati, problemele de proiectare nod, expropiere terenuri, problemele de cash-flow de pe POS-T, etc.. care ma fac sa cred ca deseori t2 a fost mai mare decat t1 din cauza statului (institutiilor) si nu din cauza constructorului.

Cum separam noi din t2 intarzierile care nu sunt imputabile constructorului?

adiarc

De acord cu tine pasadia....exista multe motive obiective...si probabil birocratia este cea mai grava
dar eu as separa constructorii in 2 mari categorii
- prima categorie : cei care identifica problema si lucreaza la turatie maxima , chiar si in lipsa finantarii
- a doua categorie ( cei pe care i-as exclude de la viitoarele licitatii )...cei care nu lucreaza deloc..si joaca "la santaj"...aici exemplul "de urmat"  mi se pare cazul "Colas"...vrei sa lucrezi , bine....nu vrei ...pa ...la revedere

PS : daca studiile geo intra in sarcina constructorului , atunci sa-si asume responsabilitatea pt ele..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura