Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

NGC hai cu focul că se udă paiele rău !  :D

alexandru_m

Oare a trecut Volga neagra pe la NGC prin cartier?

florin74


NGC

#55863
Sa punem asadar paie pe foc pentru A1.

Va mai aduceti aminte de asta?

Quote from: NGC on July 23, 2021, 08:29:02 PM
PiSi 3, "PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Quote from: NGC on July 16, 2021, 10:36:23 AM
Quote from: NGC on July 12, 2021, 10:36:07 PM
Prima informatie pe fuga din seara asta. A ajuns prima contestatie dupa finalizarea etapei de selectionare a candidatilor. Este vorba despre contestatia celor de la KOLIN INSAAT.

A ajuns si a doua contestatie. Este vorba despre contestatia celor de la AKTOR, care au contestat admisibilitatea ofertelor celorlalti candidati selectionati.

AKTOR a renuntat la contestatie.

Va mai aduceti aminte si de asta?

Quote from: NGC on August 07, 2021, 12:04:13 PM
PiSi 2, Proiectare si Executie "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2:Boita – Cornetu"

Ei bine, de data asta au contestat cu aceleasi argumente dar pentru PiSi 2, si solicita acum respingerea ofertantilor ASTALDI si PIZZAROTTI si a asocierilor conduse de MAKYOL si MAPA. Doar STRABAG le-a scapat de data asta. :lol:

De data asta nu cred ca vor renunta la contestatie. ;)
Quote from: NGC on August 25, 2021, 10:35:37 PM
Si totusi AKTOR a renuntat si aici la PiSi 2 la contestatie. In principiu o sa revin mai incolo asupra subiectului.

Dar de asta?

Quote from: NGC on September 03, 2021, 04:20:16 PM
PiSi 4

Desi CNAIR a declarat ca nou castigator tot pe PORR, nu va grabiti sa va bucurati prea repede.

Vrabiutele au transmis ca CHINA RAILWAY a fost respinsa tot pentru presupusele "abateri grave" in legatura cu contractul din Georgia.

Care este legatura?

Ei bine, nu stiu cati dintre voi ati observat ca la licitatia pentru finalizarea LD2, printre ofertantii selectionati nu se afla si AKTOR. Oare de ce?

Vrabiutele spun ca cei de la CNAIR au folosit "metoda Banca Mondiala" si pentru a elimina pe AKTOR, la fel cum au facut cu chinezii de la CHINA RAILWAY pentru alte licitatii.

Este vorba despre un proiect in Columbia, si CNAIR spune ca Banca Mondiala i-a sanctionat si le-a interzis participarea la contracte finantate de Banca Mondiala pentru perioada 15.12.2020 - 14.03.2022 pentru incalcarea regulilor Bancii Mondiale privind practici frauduloase, interdictie pe care nu au mentionat-o in DUAE.

Drept urmare, CNAIR a aplicat deja celebrul art. 167 cu lit. c) si h) si i-a exclus acum de la LD2.

Oare va contesta cineva in ultimul moment pentru PiSi 2 pentru a trage de timp si a obtine o noua amanare, avand in vedere ca pentru PiSi 2 AKTOR a fost selectionata pentru faza urmatoare, desi se incadreaza in aceeasi situatie si trebuia sa fie respinsa?

Sau va contesta oare ASTALDI eliminarea de la PiSi 3 (oare tardiv?), avand in vedere ca pentru PiSi 3 AKTOR a fost selectionata pentru faza urmatoare, desi se incadreaza in aceeasi situatie si trebuia sa fie respinsa?

Sau oare va contesta AKTOR dupa anuntarea candidatilor selectionati pentru LD2 (s-a amanat din nou) si vom avea noi amanari si procese?

Multiple licitatii, multiple probleme, acelasi ofertant. Sa vedem ce surprize vom avea. ;)

alexandru_m

Poftim. Si noi care ne temeam ca ne loveste NGC pe PiSi4. Ne-a lovit pe tot ce inseamna A1 ramas, ne-a dat frateste.

:bash: :bash: :bash:

NGC

#55865
^ Buna poanta. Buna si poanta lui florin74 de mai sus. :D

Dati un refresh ca am corectat ceva (PiSi 3).

Quote from: Kimi on October 17, 2021, 12:57:55 PM
Oricat ai incerca nu-i poti multumi pe toti. Iar unii nu vor fi niciodata multumiti.

Mie-mi spui? Am vazut ieri si azi referitor la A3.

BigZ


NGC

Daca era o transparenta mai mare si nu si tot felul de interese, altii trebuiau sa va spuna ceea ce v-am zis acum. ;)

hefaistos

 :D :D :D
Sa vedem cum iese.
Pana la urma singura cu termen in 2022 e LD2, ca e pe PNRR.
In rest e ca la romanachis. Un an mai devreme, trei ani mai tarziu, ce conteaza.

Pana la urma Aktor a acceptat eliminarea, mai exact cauza ei? Sau va contesta si ea?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

NGC

Inca nu s-a comunicat "oficial" rezultatul si nu au fost anuntati "oficial" ofertantii selectionati si cei respinsi. Multumim CNAIR pentru asta. Or fi asteptand sa se depuna ofertele pentru PiSi 2 inainte?

NGC

#55870
Acum ca informatia a devenit publica, hai sa punem aici si un articol din Legea 98 / 2016.

Quote
Articolul 169
Autoritatea contractantă exclude un operator economic în orice moment al procedurii de atribuire în care ia la cunoștință că operatorul economic se află, având în vedere acțiunile sau inacțiunile săvârșite înainte sau în cursul procedurii, în una dintre situațiile prevăzute la art. 164, 165 și 167, de natură să atragă excluderea din procedura de atribuire.

Deci ce facem acum la PiSi 2? Depunem ofertele Miercuri (si prin asta eliminam ilegal un ofertant care trebuia sa fie in locul celor de la AKTOR, daca e sa ne luam dupa cum au actionat la LD2) sau amanam depunerea ofertelor si reevaluam?

P.S. Nu imi place dubla masura dupa cum vor unii si altii. ;)

pasadia

#55871
LE - se pare că m-am înșelat eu, nu era CEO-ul Aktor implicat.

hefaistos

Daca citesti atent e clar

La LD2 S-a invocat un "fault" pentru eliminarea Aktor

La Pisi2 nu s-a eliminat Aktor, desi exista acelasi "fault". Deci Dubla masura.
Chestia este ca, prin eliminarea Aktor, urmatorul de pe lista ar fi avut dreptul sa participe. Deci inca un defavorizat, inca un potential contestatar.

Pe scurt: e groasa incurcatura juridica, multi vor avea dreptul sa conteste, sa vedem ce iese.

Si bineinteles, multumim NGC
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Oneinthecrowd

@pasadia: Nu era Aktor ci Rizzani. E pe topicul DX12, pagina 228, postul lui R@du.

GAC

#55874
Intrucat ordonanta din august face referire la "semnarea contractului" dupa pronuntarea CNSC, in cazul licitatiei cu precalificare, este interpretabil daca se poate aplica acelasi rationament ca sa putem merge mai departe cu licitatia dupa "reject" de la CNSC pe loturile 2 si 3 PiSi.
Prin urmare, solutia unui deznodamant fara ani de procese pe la CNSC si CAB este o noua ordonanta care sa clarifice procedura de contestare in aceasta speta. Preferabil ar fi sa avem si aici cazul "mergem mai departe" dupa pronuntarea CNSC + judecare in regim de urgenta de catre CNSC + contestatarul face o singura contestatie in termenul limita + in caz ca respectivul contestatar castiga la CAB, atunci sa primeasca o despagubire aferenta costului de intocmire al dosarului de participare, iar aceasta valoare sa fie confirmata prin expertiza, dar in orice caz, aceasta valoare sa nu fie mai mare de o anumita suma, sa zicem 50,000 RON, in asa fel incat sa nu genereze o motivatie de a merge pana in panzele albe.
Asa cum am mai zis, cateva randuri / articole semnate de un (prim)ministru ne pot scuti de ani de lupte crancene prin tribunale si ne pot da speranta ca vom avea A1 completa pana in 2030. Ma rog sa creez inspiratie la cei cu condeiul legislativ.