Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 21 Guests are viewing this topic.

yetiman

Trecem la electrice, ce nevoie mai avem de benzinarii....  :lol:
Poate o microcentrala nucleara in fiecare spatiu de servicii....

Lasand gluma la o parte, daca ar fi fost informatii noi, cu siguranta ar fi aparut aici sau pe topicul de spatii de servicii.
Se pare ca nu sunt pe lista de prioritati nici la CNAIR, nici la MT.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Azi a fost turnat segmentul 2 al căii de rulare Pitești din axul 50 !
Enjoy !


raulbogdan23

#55832
P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
12.08.202112.09.202131

P5-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
03.09.202122.09.202119

Turnare segmente





SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1128.09.202100
2/1112.10.2021+1414
3/11soon014

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente












SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/1131.08.2021+836
6/1108.09.2021+844
7/1116.09.2021+852
8/1124.09.2021+860
9/1108.10.2021+1474
10/11soon074

gdaniel

Mersi de contorizare dar vezi ca nu e ok raportarea la P5A la zile trecute de la segmentului 1 / -1..

raulbogdan23

^
Da, corect. Am modificat! Multumesc

DarkFranck

A1 SIBIU - PITEȘTI TRONSONUL 4: CONTESTAȚIA COMPANIEI CHINEZE A FOST RESPINSĂ, CONTRACTUL POATE FI SEMNAT
Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a respins contestația depusă de o companie chineză împotriva câștigătorului desemnat pentru execuția tronsonului 4 (Tigveni - Curtea de Argeș) din Autostrada A1 Sibiu - Pitești.
Dacă, până recent, în astfel de situații, Compania de Drumuri aștepta soluționarea eventualului apel la prima decizie, prin modificările la legislația pe achiziții publice adoptată în această vară, ESTE OBLIGATORIE SEMNAREA CONTRACTULUI după prima decizie.
Așa că, dacă cei din CNAIR își fac treaba, în următoarele zile ar trebui să semneze contractul de proiectare și execuție. Șicane juridice mai pot exista, așa că este esențial ca responsabilii din CNAIR și constructorul să se miște repede.
Acest tronson din Autostrada Sibiu-Pitești are o lungime de 10km, dar are lucrări complexe printre care: un tunel de 1,3 km lângă Curtea de Argeș, un nod rutier la Tigveni, 9 poduri și 3 pasaje.

Sursa: Fb Cătălin Drulă
Fluctuat Nec Mergitur

hvm

#55836
In sfarsit. Super ca il avem tot pe PORR si aici. Numai bine se apuca de proiectare si pana la anul termina mare parte din lotul 1 si se poate transfera aici.

PS: Ce buna ar fi fost aceasta OUG acu vreo 3 ani. Acu poate am fi avut Biharia - Chiribis in lucru. Cu putin noroc putea fi chiar gata...


LE: termina lotul 1 nu 5. Scuze.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

TibiV

^
"....pana la anul termina mare parte din lotul 5 si se poate transfera aici."

Pai de ce sa termine Porr lotul celor de la Astaldi?!.... ;)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RazesIesean

A facut confuzie intre lotul 1 (Porr) cu 5 (Astaldi). Oricum si pentru mine era mai logica numaratoarea loturile incepand cu Pitesti si terminand la Sibiu nu vice versa.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

razvan96

^^^ Si de unde Biharia-Chiribis finalizata daca exista OUG-ul asta acum 3 ani?

DarkFranck

QuoteȘicane juridice mai pot exista, așa că este esențial ca responsabilii din CNAIR și constructorul să se miște repede.

Despre ce "șicane juridice" ar putea fi vorba? Solicitare de suspendare a semnării contractului până la judecarea contestației la decizia CNSC?
Fluctuat Nec Mergitur

TibiV

Quote from: RazesIesean on October 13, 2021, 03:13:52 PM
Oricum si pentru mine era mai logica numaratoarea loturile incepand cu Pitesti si terminand la Sibiu nu vice versa.

Da, te inteleg. Asa cum kilometrajul pe sosele este de la km 0 (Bucuresti) spre capete.

Dar se pare ca strict in cazul asta, al constructiei de autostrazi, numerotarea a inceput dinspre locul de unde vin banii pentru lucrari.
Adica dinspre vest.
Vezi toate celelalte tronsoane din A1...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alesd

#55842
Quote from: alesd on September 09, 2021, 05:52:15 PM
Sa vedem daca am intuit corect cum vor sa scape de chinezi.

1) CNAIR declara din nou PORR castigator si descalifica pe chinezi (ca altfel ar fi ei pe locul 1)
2) Chinezii contesta la CNSC
3) CNSC face blat si respinge contestatia chinezilor
4) Se profita de noua OUG si se semneaza cu PORR
5) Chinezii contesta la CAB si castiga, dar nu mai primesc decat despagubiri

Previziunea mea din 9 Septembrie a fost stearsa, dar pana acum am avut dreptate. II rog pe cei care au acces la motivarea deciziei CNSC sa o puna pe forum.

Intreb si eu. Exista vreo sanctiune impotriva membrilor CNSC in cazul in care actioneaza la comanda politica sau fac blat? Nu am gasit nimic in legea 101.

dargauda

Autostrada A1 Sibiu-Pitești lot1 Sibiu-Boita - viaduct Valea Talmacelului 13.10.2021



multumim
Radu Ignat

dargauda

Autostrada A1 Sibiu Pitești lot1 Sibiu Boita Filmat complet 13.10.2021

https://www.youtube.com/watch?v=J3ImdZ6Mo-M&ab_channel=RaduIgnat

multumim
Radu Ignat