News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 23 Guests are viewing this topic.

alexa_adrian2001

Cat priveste Viaductul peste Valea Tălmacelului:
- oare e mai ieftina abordarea pe care au ales-o PORR pentru a construi acel viaduct? UMB am vz ca au urcat grinzi la o inaltime poate si mai mare. Acea parte unde au pus cofraj - iar nu am mai vz nicaieri de cand urmaresc acest forum.
Pur si simplu mi se pare e foarte time consuming acest procedeu pe care au mers si ma intreb de ce.
Imi cer scuze daca s-a mai discutat despre asta(inca nu am vz).

gruiarew

Atâta timp cât nu ies din timpul alocat în contract eu zic că e ok. Sincer, d-aia îi zice lucrare de artă să mai fie și altceva nu doar piloni si grinzi. Oricum din mașină nu se vede  :)
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

GIV

^ dar si termenul acela contractual putea fi optimizat daca se alegea o solutie mai simpla.

^^ eu inca nu inteleg cum de nu au putut face rost de 2 seturi de cofraje in acelasi timp ca sa poata face sectiunea dificila pe o cale ( in ideea de a deschide half profile) iar pentru capete foloseau grinzi

voicul

^PORR a ales ce i s-a bagat pe gat prin contract de catre CNAIR. Asta e rezultatul.
Se putea mai ieftin si mai repede, dar CNAIR a vrut mai incet si mai lung.

@GIV pui macar cateva pe Youtube le pui pe forum si vezi dupa interesul.
Depinde eu uit de existenta lor si de locul in care sunt. La o filmare pusa probabil pe forum probabil m-as uita.

GIV

Am creat momentan un playlist cu ceea ce era existent, iar cand o sa fie disponibil un clip nou o sa pun aici  link catre youtube si o sa il adaug si la playlist

https://www.youtube.com/playlist?list=PLdwNPoJdfQYpbQl3j2jUtp9TGyVjbdGgl

daca mai aveti nevoie de ceva suport pt forum va pot ajuta  :)

cristi5

#55535
Merci mult @GIV! Ca sa vedem daca exista interes, punem un video direct pe forum ca uneori se vede direct in mesaj. Saptamana asta:



A fost coada la ora 18 pe sensul spre vest in 23, 24, 25, 26. Tot mai mare pe zi ce trece. Aseara a tinut coada 6 ore.

Trenurile la Margina sunt asa conform infofer


04:59 R2181       Lugoj     
05:02 R2182       Simeria
07:35 IR12348    București Nord
08:02 R-E2291   Timișoara Nord     (+18 azi)
08:23 R-E4014   Simeria                  (+34 azi)
09:00 IRN1837   Timișoara Nord
12:00 R2183        Lugoj
17:42 R2185        Lugoj
18:02 R-E2292   Sibiu
20:06 IRN1838    Iași
21:40 R-E4015    Timișoara Nord
22:27 IR12349     Curtici


Deci cei care au prins coada aseaera au stat la 4-5 trenuri. Multe sunt re-rutate pt reparatiile de pe coridor. Dar cele doua critice de la ora 17:42 si 18:02 cred ca sunt trenuri permanente in zona.

Daca exista interes @GIV o sa te rog frumos daca poti sa mai urci odata timelapse-ul de saptamana asta, dupa ce e gata saptamana, ca weekend-ul de obicei interesant. Cine vrea material fresh se poate duce la link-ul MP4 postat mai sus.

Ar fi interesant sa gasim cozi care *nu* sunt provocate de bariera. Care apar din senin la ore la care nu trece niciun tren.

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

raulbogdan23

#55537
Din ultima filmare a lui @Adisan se poate observa ca au turnat si segmentul 4 de pe P4-B si deja cofrajul este mutat pentru segmentul 5.
Din lipsa informatiilor am ales ca data de turnare 24.08.2021 pentru segmentul 4 de pe P4-B. Daca aveti o data mai exacta am sa fac update la tabel.

P4-A

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
05.04.202107.05.202132

Turnare segmente













SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/1122.07.2021+1069
10/1131.07.2021+978
11/1111.08.2021+1189

Demontat sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
---

P4-B

Montaj sistem cofraj



Data inceputData finalizareZile necesare
14.06.202117.07.202133

Turnare segmente







SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1126.07.202100
2/1104.08.2021+99
3/1112.08.2021+817
4/1123.08.2021+1128
5/11soon028

LE: multumesc @adrian sibiu pentru informatie! Am modificat si in tabel

voicul

Va fi foarte interesant de pus/vizionat filmul de saptamana asta, pentru ca se termina August, deci pleaca diaspora.
Cred ca Sambata ....

Astea 2 trenuri fac praf tot:
17:42 Lugoj
18:02 Sibiu

cristi5

#55539
Nu neaparat @voicul. In 21 si 22 august (saptamana 33) coada se formeaza pe la ora 14-15, in intervalul ala de 6 ore cand nu e niciun tren. Da, coada incepe tot la trecerea la nivel, ca acolo lumea incetineste.

Dar, ca la Busteni, daca s-ar elimina printr-o minune trecerea la nivel, coada probabil ar incepe la alta gatuitura. Poate la bretelele de urcare pe A1.

adrian sibiu

Raulbogdan23 segmentul 4 din calea Sibiu a fost turnat în 23.08.2021 !

vancouver

Quote from: cristi5 on August 27, 2021, 11:40:47 AM
Dar, ca la Busteni, daca s-ar elimina printr-o minune trecerea la nivel, coada probabil ar incepe la alta gatuitura. Poate la bretelele de urcare pe A1.

Asta e doar o presupunere.

Eu cred (tot presupunere) ca la Margina nu ar mai aparea nici o coada daca nu ar exista acea trecere la nivel. Cel mult pe durate limitate ar exista o coada la reducerile de la 2 benzi la 1 banda la cele 2 iesiri de pe autostrada si poate doar rarisim si la sensurile giratorii.

Pur si simplu la acea trecere la nivel de Margina exista un numar infinit de %&§&% (adica oameni prudenti  :p) care reduc la 5-10 km/h, intre altele si camioane. Eu de exemplu am avut in fata un adormit, care fix acolo a lasat spatiu mult in fata lui si - desi cei 2 din fata lui au trecut cu 30-40 peste trecerea la nivel, el tot a mai incetinit. Si a trecut cam cu 25 km/h, la fel si eu in spatele lui imediat. Dupa mine iar alt adormit, dupa ce am accelerat dupa trecere, cel din spate abia se mai zarea, iar la sensul giratoriu de intrare spre autostrada nu mai era vizibil in spate. Pe contrasens era un camion care a incetinit la 5-10 km/h si apoi a continuat asa pana au trecut toate rotile peste CF.

La 25 km/h cu cat am trecut eu nu am simtit nimic. Trecerea este reabilitata si se merge impecabil. Pe de alta parte, conform codului rutier romanesc "La trecerea la nivel cu calea ferata curenta, conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu viteza redusa si sa se asigure ca din partea stânga sau din partea dreapta nu se apropie un vehicul feroviar." - asa ca in definitiv cei care incetinesc procedeaza conform legii, iar eu pot sa-mi pun nemultumirea in cui.  :o
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi5

@vancouver da e posibil ca TN sa aiba capacitate mult mai mica decat curbele stranse ca intrarea pe A1 sau serpentina Cosava. Nu prea vedem pe timelapse cozi care incep la acele curbe.

Ce e interesant aici: capacitatea TN pare a fi dependenta de context. Soferii se gandesc la alte TN din Ro unde si-au rupt roata sau se gandesc "ce cauta TN aici pe DN??" Si incetinesc. Pe un TN de aceeasi calitate pe un drum secundar in Germania probabil ar fi trecut cu 40.

Oricum, la traficul est-vest din aceste zile, cand vine trenul, se face praf fluxul oricat de buna ar fi TN.

voicul

Oricum o dam tot e nevoie de A1.
Partea bune este ca ce se vede acum e o exceptie care se intampla de: Paste, in August si de Craciun.
In rest lucrurile merg cat de cat cursiv pe acolo.