News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 19 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

Quote
AUTOSTRADA PITEȘTI-SIBIU LOT 5: LUCRĂRILE ÎNCEP PE 1 SEPTEMBRIE
Tocmai a fost emis ordinul de începere a lucrărilor pentru lotul Pitești-Curtea de Arges al autostrăzii A1. Proiectarea a fost încheiată, intrăm în faza de execuție.
Constructorul este deja mobilizat în teren pentru a porni munca pe cei 30 de km ai șantierului.
Este o investiție complexă, cu o valoare de 1,7 miliarde de lei, ce va cuprinde:
➡️ 13 poduri,
➡️ trei pasaje,
➡️ un viaduct,
➡️ trei noduri rutiere,
➡️ două spaţii de servicii,
➡️ două parcări de scurtă durată,
➡️ două centre de coordonare şi întreţinere.

fb. Catalin Drula

mike_us

Bine ca încep deși s-a cam pierdut anul asta. Poate vedem si lotul 4 semnat odată anul asta.

tom_sawyer

#55502
^^
Traseul PiSi5:










Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

PiSi 2, Proiectare si Executie "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2:Boita – Cornetu"

Quote from: NGC on August 07, 2021, 12:04:13 PM
Va mai aduceti aminte de contestatia asta de la PiSi 3? :lol:

Quote from: NGC on July 23, 2021, 08:29:02 PM
PiSi 3, "PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Quote from: NGC on July 16, 2021, 10:36:23 AM
A ajuns si a doua contestatie. Este vorba despre contestatia celor de la AKTOR, care au contestat admisibilitatea ofertelor celorlalti candidati selectionati.

AKTOR a renuntat la contestatie.

Ei bine, de data asta au contestat cu aceleasi argumente dar pentru PiSi 2, si solicita acum respingerea ofertantilor ASTALDI si PIZZAROTTI si a asocierilor conduse de MAKYOL si MAPA. Doar STRABAG le-a scapat de data asta. :lol:

De data asta nu cred ca vor renunta la contestatie. ;)

Si totusi AKTOR a renuntat si aici la PiSi 2 la contestatie. In principiu o sa revin mai incolo asupra subiectului.

tom_sawyer

În momentul ăsta ce contestații mai sunt active pe PiSi 2 și PiSi 3?

razvan96

Pe S2 daca Aktor a renunțat se poate trece la depunerea ofertelor. Pe S3 contestația Kolin a fost acceptată de CNSC, sa vedem daca va urma recurs la CAB.

vancouver

Am mers ieri, miercuri, de la Deva spre Timișoara pe A1. La Holdea coada la ieșire pe 3 km, dar cauza nu era retragerea de la 2 benzi la 1 banda, nici sensul giratoriu, ci .... trecerea cu CF de la Margina. Pana acolo s-a mers stop and go. Total timp de când m-am așezat in coada și pana am revenit pe A la Margina: o ora și 10 minute! Precizez ca am mers aproximativ la ora 15-16.

Hai odată cu segmentul ăla lipsa!

Dacă se făceau micile corecții propuse de mine acum 4-5 ani in loc de o ora și zece făceam maxim 30 minute. Păcat ca exista inclusiv pe forum așa o reticenta la soluții locale, cu costuri mici și efect mare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Vlad94

Le SICAP scria ca urnatorul termen este in 31.12.2021.
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100083368/
Vad ca licitatia se afla in pasul 2 (ce inseamna evaluare candidatura?)

hefaistos

Daca pe PNRR (Margina Holdea) au alocat aproape 7 luni (10 mai 31 decembrie) doar pentru evaluarea ofertanților (precalificare) atunci înseamnă că avem o problema grava cu perceperea urgentei și o sa pierdem banii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

alin2pas

Sper ca acest termen să cuprindă atât evaluarea propriu-zisă a ofertanților, cât și durata de soluționare a eventualelor contestații. La PNRR ai doar alb și negru, fără tonuri de gri, nu se poate faza lucrarea, de aceea probabil au trecut niște termene mai lungi, pentru a fi acoperiți în caz de întârzieri neprevăzute.

hefaistos

Este combinație necâștigătoare și extrem de grav. Dacă se întâmplă ca CNSC sa întoarcă o decizie de atribuire ieșim din grafic. Adică mergem fără rezerve de timp, ca romanii, dacă e sa crape ceva, asta e, soarta potrivnica, miorița etc. Problema e grava și pe A7, tronsoanele de la Buzău în sus, unde încă nu s-au pornit licitațiile în condițiile în care pe Ploiești Buzău deja au apărut 40 de zile de întârziere. Se pare ca unii din eșalonul 2 CNAIR, fie nu înțeleg, fie nu le pasa ca, dacă nu ne încadram in termenul de 31 decembrie 2022 pierdem banii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

tom_sawyer

#55511
Quote from: vancouver on January 09, 2020, 11:14:26 AM
Propunere centura Margina pe DN68A:


(click pentru imagine mai mare)

Avantaje:

1. Eliminarea punctului de trecere la nivel cu calea ferata Deva-Lugoj de pe DN68A.
In general in Romania sunt f. multe treceri la nivel cu calea ferata si aproape in fiecare luna se aude de un accident grav in care un tren a lovit o masina. Orice trecere la nivel denivelata cu pasaj reprezinta un pas important de crestere a sigurantei rutiere si feroviare.

2. Relocarea traficului in afara centrului localitatii Margina.
Scoterea in afara localitatii a traficului de pe un drum national inseamna un spor semnificativ pentru calitatea vietii locuitorilor si un risc mult scazut pentru accidente cu implicarea pietonilor sau biciclistilor.

3. Fluidizarea traficului pe DN68A pana la finalizarea tunelurilor de pe A1 si ulterior ca varianta de drum in cazul inchiderii tunelurilor din orice motiv
In acest moment autostrada A1 Sibiu-Nadlac este realizata complet, cu singura exceptie a unei portiuni de ca. 9 km intre Holdea si Margina, intr-o zona de relief dificil, care necesita tuneluri pe A1. Finalizarea acestor tuneluri este probabila abia peste 8-12 ani, date fiind situatia actuala a licitatiilor si dificultatile realizarii unor tuneluri cu o lungime totala de ca. 2 km. De asemenea, chiar si dupa finalizarea A1 portiunea cu tuneluri, vor exista situatii in care acestea trebuie inchise din motive de siguranta, de accident, pentru reparatii etc. Asadar este utila realizarea unei alternative decente pe drumul national existent DN68A pentru aceste situatii.

4. In forma prezentata lucrarile la pasajul superior si la noul drum nu afecteaza traficul pe drumul actual, cu exceptia unui numar de cateva saptamani la finalul lucrarii, pentru realizarea racordurilor cu drumul actual.


Varianta prezentata foloseste terenul fostei fabrici de otet, actualmente ruina.

Costuri:
Lungime drum nou = 1,0 km (fara pasaj), Tip drum = 1+1, Cost estimat = 1,0 x 2 = 2 mil. €
Lungime pasaj = 0,5 km (incl. rampe), Cost estimat = 8-10 mil. €
Intersectii la nivel cu drumul vechi tip T, cu banda suplimentara incadrare spre stanga = 2 intersectii x 0,5 mil. € = 1 mil. €
----------------------
TOTAL COST ESTIMAT = 11 - 13 milioane €.

Timp pregatire birocratica = 2 ani
Timp estimat proiectare + executie = 2 ani

Alocare bugetara maxima = ca. 6 mil € / an in cei 2 ani de executie.

Postarea inițială și discuții ulterioare:
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=7.msg271934#msg271934


Acum că avem o echipă mai receptivă (sper) la minister, nu ar putea fi pus pe tapet acest proiect?

gruiarew

Nu știu dacă fosta fabrică de oțet nu e ceva "monument protejat". Deși nu e decât o ruină...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Kimi

^^Se poate face in regie proprie? Altfel daca stam dupa licitatii, contestatii si cine stie ce pizzeri nu vad sa fie gata cu mult inainte de LD2.

Vlad94

Nu cred ca prea are rost proiectul. Iti trebuie un pod nou peste Bega si practic schimbi o trecere la nivel cu cf cu alta. Singura optiune e sa interzici oprirea la acele maghernite (cine naiba a dat autorizatie pentru asa ceva?