Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 38 Guests are viewing this topic.

voicul

Dupa cum se zicea si la inceput de August: problema este la trecerea peste linia ferata.
Diaspora pleaca, problemele raman.





Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

#55486
Da, trecerea la nivel... Pe timelapse se vede cum incepe de acolo si se propaga spre est

http://pum.project-online.se/maps/data/timelapses/videos/margina/2021_33.mp4

Tudor99


Tudor99


cfdp

cred ca cofragul gilsant va fi mutat pe pila spre Boita, chiar daca este proaspat turnata, deoarece structura pe deschiderile marginale este mai avansata, deci monolitizarea din mijloc va disponibiliza schele

danutzu_1069

Da, desi logica din teren spune ca vot muta cofrajele pe pila dinspre Sibiu, fiind deja gata de ceva vreme ("dospita" bine)..., se pare ca pila dinspre Boita este castigatoare... Altfel, la demontare ar fi incarcat direct pentru a le duce la cealalta pila....
Dar, urmarim si vedem....

Oneinthecrowd

Pila dinspre Sibiu nu are scara. Si nici nu se vad in filmare semne ca se grabesc sa o monteze. Nu ca asta ar lua o viata, dar vorbim de Porr care face lucrurile calculat, nu la intamplare. In fine, in cateva zile ne lamurim.

florin74

Aprobata partial contestatia KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET AS   pe PISI 3
Se aude ca in acest caz Astaldi ar iesi din carti (a fost ultima clasata). Sa speram ca nu o sa conteste, poate se schimba ceva ca urmare a integrarii in WeBuild. SI ca o sa avem oferte depuse anul asta
Absolut o aberatie cum a fost gandit legislativ sistemul de precalificare.
Sper sa se renunte la el.


Xenos

Dar pe PiSi4 e vreo speranta de atribuire?....

florin74

Asa se aude...Adica ramane ca inainte...


voicul

La ritmul actual, numai bine se poate muta PORR de pe lotul 1 pe 4.
Macar sa ramana si sa avem o firma ce e capabila sa termine lotul.

Cu asfaltarea din judetul AG si cu PISI 4 gata, o sa avem o alternativa la VO si prin Șuici.
Adica peste ani si ani!

milo1981

Am gasit acest video pe YouTube cu o simulare 3D a traseului sectiunii 5 (Piteşti - Curtea de Argeş):

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

ddfab

^ conform randarii, tot traseul este in rambleu inalt, nici un drum local nu trece peste  autostrada ( toate trec pe sub), ca noutate, pe langa banda de urgenta mai apar si refugii, din loc in loc. vor avea ceva umplutura de pus in opera si structuri destule. acuma sa vedem mobilizarea...spor sa aiba!

gsimon

Care vor fi sursele de material de umplutura pentru terasament? De unde se va aduce materialul, dat fiind fiind rambleul atat de inalt?

Alexander

Fiind in subcarpati nu ma gandesc ca le e greu sa gaseasca cariere sau balastiere.

De Holdea-Margina se mai stie ceva?