Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 10 Guests are viewing this topic.

msamoila

#13365
^
1. A1 se prelungeşte până la Viena? da cu M41 terminata pana in granita la Nadlac :). Saracu voia sa spuna ca va fi partial gata coridorul 4 pe teritoriul Romaniei nu ca A1 se duce pana la Viena...
2. Există SF (studiu de fezabilitate, nu science-fiction), ş.a.m.d.? Studiu de fezabilitate nu exista intre Pitesti si Sibiu, conform declaratiilor aceluiasi personaj inainte de sarbatori. A fost un interviu cred ca in Adevarul. Ce este in prezent in lucru sau licitat are.
3. Pe când prelungirea până la Bruxelles? :))))

Ionut

^ Guys, scrie si mai sus. A fost facut un SF in 2007 (IPTANA am impresia ca l-a facut). Acest SF trebuie reactualizat.
Nu mai luati in seama declaratiile lui Sova!

msamoila

Quote from: Ionut on January 15, 2014, 03:34:26 PM
^ Guys, scrie si mai sus. A fost facut un SF in 2007 (IPTANA am impresia ca l-a facut). Acest SF trebuie reactualizat.
Nu mai luati in seama declaratiile lui Sova!

Ionut din cate am citit eu nu exista studiu geo ci doar economic pe sectorul Pitesti-Sibiu. Acest studiu geo are termen de executie sa spun asa 24 de luni, dupa care se face licitatie pentru executantii lucrarii. In momentuld e fata nici licitatie pentru cine face studiul geo nu exista.  Poate nu am dreptate... :(

MRS

Printrun ghinion de nesansa astazi am folosit aceasta parcela de asa-zisa autostrada
Hell-no!! :bash:
Ce hartoape, denivelari, jivine, autopsisti, jeg s.a.m.d. de mult nu am mai vazut!! Am evitat in ultima fractiune o potaie ce a sarit in drum; unul mai incolo nu avusese in prealabil acelasi noroc... :puke:





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

32hermann

#13369
^

Îmi cer scuze, nu trebuia să luaţi în serios întrebările mele. Trăiesc şi eu pe acest pământ şi câteodată simt nevoia să fac haz de necaz!

rocklee

ionut  :)...eu cred ca acel SF din 2007 era pe un anumit traseu ...pote pitesti curtea de arges sibiu [nu stiu :( ...imi dau cu pareria ] .....iar acum  o fi alt trasu la care se ''lucreaza''...pitesti ramnicu vilcea ...sibiu ... :D

adiarc

#13371
Quote from: Ionut on January 15, 2014, 03:34:26 PM
^ Guys, scrie si mai sus. A fost facut un SF in 2007 (IPTANA am impresia ca l-a facut). Acest SF trebuie reactualizat.
Nu mai luati in seama declaratiile lui Sova!

+1
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GabiHd

#13372
Quote from: Mrs on January 15, 2014, 05:29:16 PM
Ce hartoape, denivelari, jivine, autopsisti, jeg s.a.m.d. de mult nu am mai vazut!!

Nu cred ca ai vazut autostopisti :D  http://goo.gl/maps/0pfId

iuli

Repet şi eu ce a zis Ionut şi ce am mai zis o dată: Şova e politician şi asta e treaba lui şi o face foarte bine din acest punct de vedere! Atât!!!

Nu are rost sa discutăm aici despre propagandă şi politică.

Discuţii despre politică sau subiecte conexe, pe privat, vă rog! Acelaşi lucru şi despre frustrări care duc înspre politică!

Dacă citaţi o declaraţie a unui politician citiţi felul în care a citat Ionut şi încercaţi să îi urmţi exemplul.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

patratel_ro


Ionut

Sunt contracte diferite, nu poti compara mere cu pere. Banii pentru A3 sunt pentru toata perioada contractului (29 de ani, 3 constructie + 26 intretinere/exploatare), se adauga dobanzi and stuff. Iar pe A1 vor fi bani europeni, dupa cum ar trebui, si e nevoie de bugetare pe exercitiul financiar nou (2014-2020). A1 ar acoperi o mare parte din fondurile disponibile pentru autostrazi finantate pe fonduri POS-T.

patratel_ro

nu e chiar mere cu pere  :lol: e clar ca avem nevoie de amandoua, dar nu sunt de acord cu alegerea variantei VP- care e de 10 ori mai scumpa chiar daca o sa o platim in 30 ani ...tot noi o platim - taxa direcata sau de la buget.. si probabil o mica parte va veni din traficul de marfuri
in timp ce pe VO era cu 85% fonduri UE - care dupa cum s-a vazut in 2007-2013 oricum nu suntem in stare sa le consumam 100%


Redox

Quote from: patratel_ro on January 16, 2014, 02:42:06 PM
... dupa cum s-a vazut in 2007-2013 oricum nu suntem in stare sa le consumam 100%

+1

Bine punctat, atat isi fac griji ca Sibiu - Pitesti va inghitii tot bugetul alocat pe 2014-2020 dar nu au reusit performanta asta in 2007-2013. Este ca in povestea lui Creanga cu drobul de sare  :lol:.

marius_ar


alin_simeriaveche

Bravo Marius. E superba. Baieti din zona (adiarc, Horia si care mai sunteti) ce mai stiti de lucrarile din zona? Impregilio a iesit din hibernare?