Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 21 Guests are viewing this topic.

NGC

#55260
Sa punem aici clasamentele cu ofertantii selectati, in ordinea punctajului obtinut.

"Proiectare si Executie "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2:Boita – Cornetu"

Quote from: NGC on July 08, 2021, 09:08:45 AM
1. Asocierea MAPA INSAAT + CENGIZ INSAAT
2. Asocierea MAKYOL INSAAT + OZALTIN INSAAT
3. Asocierea AKTOR + RIZZANI DE ECCHER
4. Asocierea STRABAG + ACCIONA CONSTRUCCION
5. IMPRESA PIZZAROTTI
6. ASTALDI

"PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Quote from: NGC on June 23, 2021, 09:35:26 PM
1. Asocierea MAKYOL INSAAT + OZALTIN INSAAT
2. Asocierea MAPA INSAAT + CENGIZ INSAAT
3. Asocierea AKTOR + RIZZANI DE ECCHER
4. Asocierea STRABAG + ACCIONA CONSTRUCCION
5. IMPRESA PIZZAROTTI
6. Asocierea ASTALDI SPA + TANCRAD

Diferenta este ca primele 2 locuri sunt inversate.

NGC

PiSi 3, "PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Quote from: NGC on July 16, 2021, 10:36:23 AM
Quote from: NGC on July 12, 2021, 10:36:07 PM
Prima informatie pe fuga din seara asta. A ajuns prima contestatie dupa finalizarea etapei de selectionare a candidatilor. Este vorba despre contestatia celor de la KOLIN INSAAT.

A ajuns si a doua contestatie. Este vorba despre contestatia celor de la AKTOR, care au contestat admisibilitatea ofertelor celorlalti candidati selectionati.

AKTOR a renuntat la contestatie.

Europiu

Concret, ce înseamnă aceste clasamente?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

survola

,,clasamentele cu ofertantii selectati, in ordinea punctajului obtinut."
Urmează ofertele.

NGC

#55264
Criteriile se gasesc in anexa la documentatia de atribuire.


Criteriul 1)
Quote
Cifra de afaceri totala calculata ca suma a cifrelor de afaceri obtinute in exercitiile financiare aferente anilor 2017, 2018 si 2019.


Criteriul 2)
Quote
In ultimii 10 ani -> Numarul de galerii (dar nu mai putin de doua galerii) de minim 500 m/galerie proiectate in cadrul serviciilor de elaborare si/ sau actualizare si/ sau revizuire de Studii de Fezabilitate si/ sau Proiecte Tehnice si/ sau [Proiecte Tehnice si Detalii de Executie]*** pentru lucrari de constructie noua de tunel/tuneluri realizate prin excavatie in subteran pentru infrastructura de transport rutier (autostrada/ drum expres/drum national/ drum judetean/ strada urbana) si/sau infrastructura de transport feroviar (inclusiv metrou).


Criteriul 3)
Quote
In ultimii 10 ani -> Numarul de tuneluri realizate din doua galerii independente de minim 500 m lungime/galerie, fiecare galerie avand doua benzi de trafic unidirectionale, si care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii pentru fiecare tunel in parte:
1. este aferent lucrarilor de constructie noua de infrastructura de transport rutier (autostrada/ drum expres/ drum national/ drum judetean/ strada urbana);
2. este realizat prin excavatie in subteran;
3. contine minim doua galerii de legatura pietonale;
4. contine minim o galerie de legatura ce permite accesul auto;
5. este dotat cu instalatie de iluminat pe toata lungimea tunelului;
6. este dotat cu sistem/sisteme de ventilatie
si pentru care exista un Centru de control/ interventie /monitorizare al tunelului respectiv.


Criteriul 4)
Quote
In ultimii 10 ani -> Cea mai mare lungime a unei galerii de cel putin 501 m dotata cu sistem/sisteme de ventilatie si cu instalatie de iluminat si executata in cadrul lucrarilor de constructie noua de tunel realizat prin excavatie in subteran, pentru infrastructura de transport rutier (autostrada/ drum expres/drum national/ drum judetean/ strada urbana) si/sau infrastructura de transport feroviar (inclusiv metrou).


Criteriul 5)
Quote
In ultimii 10 ani -> Cea mai mare lungime a unui pod/ pasaj/ viaduct de cel putin 251 m, aferent autostrazilor si/ sau drumurilor nationale si/ sau drumurilor expres si/sau drumurilor judetene si/ sau strazilor urbane.

survola

Pe hotnews.ro se spune:
Licitația CNAIR are o componentă de precalificare pentru constructorii care vor depune oferte, iar ofertele vor fi adjudecate pe baza celui mai bun raport calitate - preț, componenta financiară contând 50%.

NGC

^

Ceea ce apare acolo se aplica dupa depunerea ofertelor. Pana acum a fost preselectia si au fost alte criterii. Le gasiti mai sus.

Feri

Multumim @NGC!

Aceste creiterii de preselectie s-au aplicat cu aceeasi pondere pe ambele loturi? Probabil ca nu, alfel ordinea clasamentului ar fi trebuit sa fie fix aceeasi. Ce a facut sa se inverseze 1-2?

voicul

Eu deduc, dar poate ma insel si deci corectati, ca una e preselectia alta e oferta.
Adica asta e precalificare, dupa care vin total alte criterii si pe baza celor noi se desemneaza castigatorul.

Ca la fotbal: faptul ca ai lot locul 1 in grupa nu te face campion la EURO (20-20  :lol: )


florin74

Sau ca la probele de atletism... Unde in finala se califica cele mai bune 12 rezultate... Gen saritura in inaltime, lungime,,, etc :lol: Ca tot a inceput Olimpiada  :lol:

skydreamer

Nu este curios ca desi criteriile enuntate mai sus par a fi independente de lotul pentru care participa, 2 sau 3, ordinea in care apar in lista (si deci implicit punctajul) sunt diferite?

elphax

criteriile de preselectie se refera la actualele loturi sau la istoricul general al ofertantului? ca nu e prea clar specificat .
atunci da - au ales cei mai tari in tunele si poduri ...

RaduG

Traficul în Nodul rutier Margina, după reconfigurarea traseului de urcare pe autostrada A1


JohannDB

     În filmarea de sus cu reconfigurarea....... sunt prinse numai două camioane/TIR-uri ! Cel puțin la primul, ieșirea din viraj în linia dreaptă a autostrăzii, este puțin  forțată...
         Rămân la ideea că dacă se mai creea acel spațiu, marcat cu verde din imaginea a 2-a, virajul era chiar super plăcut (cu galben, "linia" actualilor parapeți, mutați mai spre vest cu 4-5 m, prin demontarea numai din parapții mediani)......






Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

Pentru criteriile 2) - 5) raportarea s-a facut la ultimii 10 ani. Ofertantii si-au depus candidaturile pentru PiSi 3 in 27.11.2020, iar pentru PiSi 2 in 16.02.2021.