Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 50 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

Si pe P4-B o parte deja pare pregatita pentru turnare.

Poate avem o surpriza si saptamana viitoare la inceput se toarna primul segment.

Hercule

Avand in vedere ca(,) capatul sudic de la segmentul 9/11 nu e turnat, zic ca nu e corect cum tineti socoteala. Ar trebui considerat termenul la care se toarna ambele capete.
Deșteaptă-te române!

bdragos1

Daca nu le-au turnat simultan, sigur il toarna imediat dupa.  :)

raulbogdan23

^^

@Hercule si care ar fi termenul pentru capatul 9/11 care nu e turnat? Nu tot 22.07.2021?

Pe finalul filmarii lui @adrian sibiu se vede cum oamenii si-au mutat jucariile la capatul care nu e turnat si au inceput sau se pregatesc sa inceapa turnarea

yetiman

@Hercule - la sfarsitul filmarii deja au inceput sa toarne capatul sudic.
Se vede in filmare ca aduc betonul printr-un tub central, car apoi merge printr-un tub orizontal spre capatul unde este "actiunea".
Evident ca nu pot turna simultan, doar consecutiv. Dar pauza este infima. Imediat ce au terminat capatul nordic au mutat tubulatura si au inceput turnarea in capatul celalalt.
La ora cand eu scriu aceste randuri, ei, probabil, au turnat si captul sudic de cateva ore bune...  :)

Min. 1. Finalizare capat nordic, Am marcat tubul prin care se aduce betonul.


Min. 8. Iesire tub central


Min 17 Nu mai este tub spre capatul nordic


Min 17 - Se vede tubul dus spre capatul sudic


Min. 18 - A inceput turnarea la capatul sudic






,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

RaduG

#55235
FB CNAIR:

Imagini 3D "Autostrada Sibiu-Pitești", secțiunea 5 Curtea de Argeș - Pitești

https://fb.watch/6W2AIT2H1S/

LE: Varianta de YT:


Hercule

^^ E clar, multumesc pentru explicatii.
Cand urmaresti filmarile la 3x-5x mai scapi din detalii O:-)
Deșteaptă-te române!

jaston


adrian sibiu

Hercule aseară în noapte s-a finalizat turnarea si in captul sudic,daca te uiti inspre finalul clipului vei vedea ca ei deja turnau.

elphax

din   clipul video reiese ca terasamentul va fi destul de inalt cam pe tot lotul - adica pare la fel de sus ca si nivelul de la viaducte. deci vor avea nevoie de multa umplutura

gicu

Probabil din condiții de inundabilitate, pentru că tot tronsonul e în lunca Argeșului.

Nebhotep

#55241
Am facut ieri Arad - Deva si inapoi. La dus, coada de iesire la Margina era relativ scurta si se inainta constant. Am observat doar cateva masini care nu foloseau noua urcare.

La intoarcere insa, am avut in fata mea un TIR si 3 turisme. Toate au luat-o inainte.
Noua intrare este semnalizata din timp in 3 locuri parca, pe un fond galben florescent. Iti cam sare in ochi, insa multi nu il inteleg sau nu il vad.

cristi5

#55242
Quote from: Nebhotep on July 23, 2021, 12:07:03 PM
La intoarcere insa, am avut in fata mea un TIR si 3 turisme. Toate au luat-o inainte.
Noua intrare este semnalizata din timp in 3 locuri parca, pe un fond galben florescent. Iti cam sare in ochi, insa multi nu il inteleg sau nu il vad.

Pai daca le oferi celor care vin dinspre Holdea doua alternative, ei vor alege una cu care sunt obisnuiti sau "drumul cel mai scurt" sau pur si simplu nu observa semnele.... Pentru ei oricare din variante e cam la fel, pentru "comunitate" e mult mai buna varianta spre dreapta.

Deci asta e propunerea mea: in giratia cu conflict de trafic, inchis sensul Margina -> Făget cu NJ si folosit breteaua de iesire de pe A1 pt directia Făget.  Am marcat si un parapete NJ in stanga celor care ies de pe A1 sa fie clar ca nu e nevoie sa se asigure: nu poate veni nimic din stanga. Asta asigura fluenta maxima a iesirii de pe A1.

Cei care merg spre Făget vor avea de condus un pic mai mult, dar ma astept ca acel trafic sa fie relativ minor.




Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Ajuta ce ai zis, dar in timp se va regla treaba asta/lumea va invata scurtatura.

Nu cred ca se complica cineva din CNAIR cu munca extra pentru acelasi salariu. E simplu de pus in practica, dar cred ca e mult de alergat dupa hartii si acorduri. Mai bine nu ... o sa zica cei din CNAIR.

cristi5

#55244
Poate va fi nevoie, poate nu. Evident ca daca s-au eliminat blocajele la iesire, nu e nevoie.

O problema cu solutia pe care am propus-o e presemnalizarea noii directii Lugoj, pt ca iesirea de pe A1 e "din scurt". Dar se poate semnaliza cu 100m inainte, pe noul traseu de urcare pe A1.