Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 44 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

#55140
^

P4-A
Teoretic daca pastreaza ritmul de 8 zile pentru un segment am avea asa:

9/11 - 20.07.2021
10/11 - 28.07.2021
11/11 - 5.08.2021

Mai sunt P3-A si P5-A unde se va folosi aceeasi metoda de turnare.

Probabil se va incepe cu P5-A care e mai avansat si estimat ar trebui sa fie gata pe inceput/mijloc de octombrie (daca calculam 2.5 luni de la mijloc de august/inceput de septembrie, o sa dureze ceva si mutarea sistemelor)

Oneinthecrowd

Ultima valoare din tabel nu cred ca e corecta (12-5). Daca ne ajuta colegul raulbogdan23 cu o noua coloana cu total zile trecute cred ne-ar fi de mare ajutor. Mie nu-mi iese la copy/paste din Excel, imi arunca valorile in post de nu se intelege nimic :(.

Pana acum au trecut 59 zile.

raulbogdan23

^

Intradevar Oneinthecrowd era gresita valoarea. Am corectat, mersi!

Pot sa mai adaug o coloana in care sa avem numarul de zile scurse de la inceput pana la Segment X. Revin mai spre seara cu un update.

Oneinthecrowd


adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Un clip scurt de la Viaductul Talmaciu km10 .



raulbogdan23

#55145
P4-A











SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/1114.05.202100
2/1126.05.2021+1212
3/1104.06.2021+921
4/1110.06.2021+627
5/1118.06.2021+835
6/1126.06.2021+843
7/1105.07.2021+952
8/1112.07.2021+759
9/11soonsoon59

P4-B



SegmentDataZile trecute de la Segment - 1Zile trecute de la Segment 1
1/11soon00

danutzu_1069

#55146
@adrian sibiu, Eu am inclus si montare - demontare cofraje...ca nu este chiar usor si repede... Poate la demotare sa mearga mai repede.... Evident, nu lasat de la inaltime in cadere libera.... :lol: :lol: :lol:
in 29 aprilie sistemul era pe pozitie si incepea armarea...
In 10 aprilie primele "fiare" ale sistemului erau ridicate pe pozitie....
Deci, am fost indulgent cu 4 luni... :)

voicul

IGPR: Trafic restricționat pe timpul nopții pe două autostrăzi

Traficul rutier va fi restricționat în noaptea de marți spre miercuri pe Autostrada București-Pitești și pe Autostrada Sibiu-Deva pentru efectuarea unor lucrări la carosabil, potrivit Mediafax.

Potrivit Centrului Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române, în intervalul orar 20.00-8.00, pe sensul către Capitală al autostrăzii A1 București – Pitești, circulația este restricționată pe a doua bandă, între kilometrii 102+100 de metri – 119 (localitățile Oarja și Pitești, județul Argeș), pentru efectuarea de reparații asfaltice.

Circulația se va desfășura dirijat, pe prima bandă.

De asemenea, de marți, de la ora 19.00, pâmă miercuri, pe sensul către Sibiu al autostrăzii A1 Sibiu-Deva, între kilometrii 290+700 de metri – 289, pe raza localității Miercurea Sibiului, județul Sibiu, traficul este restricționat pe banda de urgență și prima bandă pentru efectuarea de lucrări de reabilitare.

Șoferii sunt sfătuiți să circule cu viteză redusă în zona lucrărilor și să semnalizeze din timp intenția de schimbare a benzii de circulație.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/igpr-trafic-restrictionat-pe-timpul-noptii-pe-doua-autostrazi-1597103

neobluenet

La viaductul de la km 10 cand se vor apuca de forat pentru pila lipsa si pentru cele 2 culee? Am observat ca duc material din sudul debleului, din zona stalpului de inalta tensiune si ca au adus o foreza si carcase de fier-beton. Probabil ca dupa ce vor termina de dus tot materialul necesar se vor apuca si de structurile acestea. Pe de alta parte e posibil sa nu aibe nici forta de munca, fiind destul de lucru si la celelalte viaducte.

adrian sibiu

#55149
Neobluenet foreza lucrează in această  zona de doua săptămâni la forajele piloților forati necesari pentru îmbunătățirea rezistentei acestui deal.Perechea lipsa se va edifica probabil atunci când apa din acel spatiu se va retrage dar mai ales când vor fi finalizati pilotii forati din deal.

danutzu_1069

Acolo, pe bucata aia unde lucreaza foreza, s-ar fi pretat la un cut&cover... Rămânea coama aia intreaga.... Dar debleele sunt placerea unora..

mirceaeliade

#55151
>Contestația constructorului din Turcia a fost înregistrată pe 12 iulie la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC), potrivit informațiilor de pe site-ul CNSC și din Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).

>CNAIR ,,a constatat automat/direct, fără solicitarea niciunei clarificări, inacceptabilitatea ofertei Kolin în etapa I a procedurii de atribuire pentru două erori absolut minore și care puteau fi clarificate deîndată și fără a se modifica DUAE depus."

>Pe lângă reevaluarea ofertei sale în cadrul primei etape, Kolin solicită și suspendarea licitației până la soluționarea contestației.

>Ulterior, pe 1 iulie, au fost actualizate datele din SEAP și s-a consemnat finalizarea etapei de evaluare a candidaturilor, dar lista celor șase candidați nu a fost publicată încă oficial.

https://www.economica.net/autostrada-sibiu-pitesti-a-aparut-prima-contestatie-la-licitatia-pentru-sectiunea-3-peste-carpati-dupa-selectia-candidatilor_522178.html

nu imi e prea clar cum se poate contesta un rezultat care inca nu e publicat oficial.  si nici nu mi-e clar cum poate exista o lista de 6 castigatori de aproape 3 saptamani si sa nu se faca un anunt oficial.  care e rostul la intarzierea asta?  se negociaza ceva cu cei 6?

gruiarew

Încă se lucrează pe DN68A la acostamente, se circulă la paletă. Destul de mult pietriș pe carosabil din punctul meu de vedere în locurile unde e "gata". Cel mai fain e ca e fix în curbe.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

Am trecut ieri după prânz prin zona "nouă" a DN68A, Margina -Coșava - Coșevița..... Nu am de zis "mai nimic" (nu am apucat să mă opresc pentru a măsura lățimea de acum), dar...... pietriș pe margini, destul de supărător cu deosebire că-i în curbe și la locurile ce permit ieșire pe lateralele ce sunt pe post de parcări, aici nefiind încă suficient tasat....
   Am ieșit în parcarea de dinainte de Coșevița (pe sensul spre Ilia) și diferența de nivel este destul de mare pentru o autospecială, darămite pentru un turism..... Mai puteau băga "niște găleți de asfalt" și aici la intrarea/ ieșirea din parcare pentru a îndulci panta (dacă s-o gătat asfaltul și n-o mai fost destul pentru toată parcarea); nici la parcarea dinspre Coșava (aceea ce are acei parapeți pe margini), n-au mai făcut nimic, tot așa părăginită a rămas !!
   În locul unde au depozitat resturile de beton din "demolare" a rezultat un munte care, poate va deveni componentă a peisajului, dar spațiul de acolo, per general ar merita tratat/făcut ca o parcare în toată regula (mă rog, depinde acum de regimul juridic/de proprietate a întregului loc).
  De fapt, toate lateralele ce acum sunt folosite cât de cât, ar merita tratate cu puțină atenție și amenajate măcar sumar, pentru a nu fi maidan și...atât...!