News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 36 Guests are viewing this topic.

Valens

Nu e extraordinar, e ok. Ramane de vazut daca si la Ramnicu Valcea autoritatile vor lua masuri, pentru ca in acest moment blocajul care creaza cozi de la Bujoreni pana la Budesti este dat de intersectia dintre Calea Bucuresti si Strada Strandului, unde e spatiu suficient pentru giratoriu, dar e mai simplu sa pastram o parcare unde sa stea la ''agatat'' domnii de la ISCTR. Evident va trebui gasita o solutie tot de tip giratoriu si pentru intersectia dintre DN 73C si E81, alt loc unde spatiul e berechet, dar au preferat sa lase o mizerie de intersectie unde 90% dintre soferi se incurca si intra ''pe dos''.

Toti ne-am fi dorit 2 benzi pe sens macar pe dealurile Momaia si Piatra (inca sper la o solutie de acest fel), dar cred ca daca serpentinele vor fi indulcite un pic si drumul va avea suprafata de rulare adecvata, nu va exista nicio problema atat de grava. Solutiile tehnice care sa permita drum integral cu 2+2 nu cred ca ar fi reusit sa permita darea drumului in folosinta la timp sa deserveasca nodul de la Tigveni pana cand se finalizeaza si lotul urmator spre Sibiu.

hefaistos

Mediaș, Sighisoara, Dej, Miercurea Ciuc, Sfântu Gheorghe, Bistrița, Vaslui, Barlad, Tecuci, Reghin. Localități ce se vor afla la fel de departe de autostrada ca și Râmnicu Vâlcea.
Lectie: autostrada nu poate merge pana la poarta fiecărei curți.
Concluzie: 25 de km pana la accesarea autostrăzii este o distanta rezonabila.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dr4qul4

@Elfax, Rm Valcea, Horezu, Ranca, Babeni (8500 locuitori), Dragasani (17800), Olanesti, ? Nu sunt destul de importate pentru a primi o legatura decenta?
Ai idee cat este traficul de tranzit combinat dinspre DN67 si DN64? Adica pe centura valcea sud (ca doar pe sud are centura), unde este plin de camioane? Iti spun eu: MZA = 13680, adica aproape cat este si pe Dealul Negru. Iar cei din Rm Valcea nu prea trec pe acolo pt ca ies direct in DN7 (doar din zona industriala sud se merge pe centura). Astfel, DN73C va avea un MZA de minim 17000!
Se pare ca nu conteaza, pentru ca nu primesc nici macar un drum de legatura la nivelul centurii de Diamant.

in alta ordine de idei, eu sunt curios cum fac platforma de 10m aici?

@hefaistos, nu distana e problema. Ci caliltatea drumului pe care se merge. DN73C e o ulita. Si in toate exemplele alea ale tale, niciunul nu se apropie de MZA-ul de aici
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

prd.marius

hefaistos, cred ca n-ai inteles.
Nu a zis nimeni de ce nu trece autostrada pe langa Rm. Valcea.
Problema e acest PiSi6, care trece prin o gramada de sate, si pe langa asta e un drum vechi, ingust, cu foarte multe probleme.
Acei 25 de km de care zici, aia sunt problematici.

Dar eu oricum iti multumesc pentru "concluzie".

RaduG

Gândiți-vă că din 2025 cînd se termină Pitești - Curtea de Argeș, DN73C va prelua tot traficul de pe A1, cel puțin cel de turisme. Când se va termina și lotul 4 și modernizarea anunțată (care nu sporește capacitățile de  trafic, ci doar siguranța) , probabil va prelua și traficul greu. Părerea mea personală: va fi haos, cel puțin până se termină și lotul 3, pentru care toată lumea se ferește să facă estimări. Probabil estimări realiste se vor putea face după ce se termină absolut toate contestațiile posibile și se semnează contractul, și se află și ce constructor și cât de serios este.

vancouver

#55070
Quote from: cristi5 on July 07, 2021, 09:41:42 AM
Trebuie vazut in caietul de sarcini la "PiSi6" ce libertate are proiectantul.

Egal ce libertate are. Exista 2 variante. Ori se face treaba asta ca parte a proiectului "PiSi6" la care este deja licitata proiectarea. Ori se face separat: "Centura Burluși Sud". Care e problema? Deci nu trebuie vazut nimic. CNAIR trebuie doar sa preia ideea si sa-i gaseasca calea optima de implementare. In multe puncte de pe reteaua de DN se pot face optimizari de evitare a serpentinelor, cu costuri moderate.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Eu facusem calculele (MZA 17000) pentru momentul in care tot PiSi va fi gata. Nici nu vreau sa ma gandesc ce va fi pe acolo cat timp PiSi3 e in constructie.
Ma asteptam sa se intample asa ceva si consider ca principalii vinovati sunt cei din Valcea. mi-am batut gura degeaba pe forumul CNAIR incercand sa ii conving sa renunte la ideea de a-si trage autostrada prin ograda (pt ca era un traseu nerealist) si sa insiste in schimb pe un drum de legatura modern (cum primeste Tg Muresul sau oradea).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Feri

Adevarul este ca autoritatile locale din Ramnicu Valcea au fost/sunt mult mai interesate de proiectul noii centuri (care probabil va fi tot 1+1) si se dovedeste zicala cu cine alearga dupa mai multi iepuri. Valcea merita clar o conexiune 2+2 la PiSi.
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=7.msg145656#msg145656

Cat priveste "frica" de tuneluri la nivel de DRDP-uri/CNAIR, trebuie recunoscut ce se intampla in multe cazuri si, poate ca este un prilej acum ca MT sa verifice mai atent. Ma refer la cazurile in care se doreste favorizarea unor firme de contructii locale si care nu au in palmares sau posibilitatea de asociere pentru a castiga o licitatie de tunel. Astfel sunt ajutate indirect prin astfel de "solutii"  de modernizare a drumurilor actuale.

NGC

#55073
"Proiectare si Executie "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2:Boita – Cornetu"

Acesta este clasamentul cu ofertantii selectati, in ordinea punctajului obtinut.

1. Asocierea MAPA INSAAT + CENGIZ INSAAT
2. Asocierea MAKYOL INSAAT + OZALTIN INSAAT
3. Asocierea AKTOR + RIZZANI DE ECCHER
4. Asocierea STRABAG + ACCIONA CONSTRUCCION
5. IMPRESA PIZZAROTTI
6. ASTALDI

Egretele spun ca cele 4 asocieri in care erau implicate si firme din China au fost respinse din diverse motive, inclusiv noua OUG 25 / 2021. ;)

gruiarew

Ce nu înteleg eu (scuze dar nu sunt de specialitate) e suferința asta că nu trece autostrada pe lângă sau prin oraș. Îmi poate cineva explica ce e atâta de complicat în a construi o legătură la nivel de DJ? Lăsând cazul Rm. Vâlcea care este ceva de viitor, Timișoara nici acum nu are o descărcare decentă la A1. Și este ceva vreme de când trece A1 pe lângă Timișoara, nu s-a construit ieri.

Pe de altă parte autostrada foarte aproape de oraș nu aduce nimic benefic din punctul meu de vedere. Vedeți cazul Sibiu sau Arad. Practic e o barieră în extinderea orașului. Să nu mai vorbim de poluarea ce-o aduce (noxe, zgomot, vibrații).
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

miahi

^@gruiarew poate din acelasi motiv pentru care pana acum ceva timp multa lumea isi dorea sa isi construiasca casa fix la DN . Dupa care traind pe viu disconfortul au inceput sa regrete. Asa poate e si cu autostrazile, lumea necunoscand cat de nocive sunt cu cat sunt mai aproape de localitati, isi imagineaza ca e ceva benefic sa treaca foarte aproape de diferite orase.


danpandrea

^Păi vedeți că ăia din Focșani au avut viziune?  :-[

miahi

#55077
^ Or fi avut ei viziune, dar executia a fost mizerabila, se puteau clar gasii solutii mai elegante fata de ce a iesit.

rocklee

Pentru tunelurile de la Holdea  Marginea care este termenul licitației...

mirceaeliade

Ar fi ok sa castige Makyol si pe S2 si pe S3?