Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 65 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Este si motivul pt care am postat filmuletul si nu am lasat articolul sa ramana doar un link pe forum.
Poate vede cineva si se gandeste de 2 ori.

Quote from: Lupul81 on January 08, 2014, 11:51:08 AM
Si totusi acolo in zona cum o sa se urce dealul? e oare destul de stabil sa suporte autostrada? sau o sa o ia la vale ....
Nu se va urca dealul , il vor rade cu totul.
Mai ales la pretul licitat se va optimiza la maxim costurile pe fiecare metru din proiect.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum

Autostrada traverseaza DN pe unde sunt casele si va fi paralela cu DN pana la traversarea CF Deva - Brad...deci vor rade o bucata buna din deal

GabiHd

Omul mai spune ca trebuie sa mai dea si bani ca sa-si justifice proprietatea, adica sa isi puna toate actele in regula, asta tine de intabulare, poate casa e mostenita si trebuie sa o treaca pe numele lui, asta inseamna o gramada de bani. Abia apoi il vor despagubi. Asadar, nu stiu cu cat mai ramane din ce ii ofera statul.

Raducu Popa

#13263
Domnul din clip spunea ca suma despagubita in cazul lui ar fi de 100.000 ron. Ar trebui ca statul sa-i construiasca una noua. Cu 22000 eur, la tara, unde pamantul e 1-3 eur /mp o parcelutza de 500-1000 mp, iti faci o casa de 70-80 mp. Sau ar mai fi o varianta , sa cumpere una. La suma asta gasesti.
http://www.tocmai.ro/soimus-casa-2-camere-la-14-km-de-deva-13505439.html
http://www.tocmai.ro/soimus-casa-langa-deva-12-km-teren-7-800-mp-12315261.html
http://www.tocmai.ro/ilia-casa-gradina-ilia-14307445.html

Sunt de aceeasi parere ca statul ar trebui sa se ocupe in cazuri din astea si nu sa-i dea bani omului si sanatate.

Pellady

Quote from: GabiHd on January 08, 2014, 12:50:13 PM
Omul mai spune ca trebuie sa mai dea si bani ca sa-si justifice proprietatea, adica sa isi puna toate actele in regula, asta tine de intabulare, poate casa e mostenita si trebuie sa o treaca pe numele lui, asta inseamna o gramada de bani. Abia apoi il vor despagubi. Asadar, nu stiu cu cat mai ramane din ce ii ofera statul.

Asta zic ca ar fii marea problema pt. acesti oameni. Cred ca ei au aceste case si pamanturi mostenite din neam in neam, iar ei acum trebuie sa-si faca succesiunea. Asta implica cheltuieli din partea lor ca sa poate sa-si insuseasca sumele cuvenite din exproprieri. Si cum notarii nu-i intereseaza de situatie, va dati seama ce este in sufletul acestor omeni care practic se vad azvarliti in drum.


msamoila

Quote from: Pellady on January 08, 2014, 03:21:42 PM
Anul noilor proiecte: Compania de drumuri începe în 2014 construcţia a 400 km noi de autostrăzi, dar va livra doar 60 km. Lista autostrăzilor care se află deocamdată doar pe hârtie

:)Asa mi-as dori ca si Timisoara-Lugoj, lot 2 sa fie gata pana la sfarsitul anului...:) dar nu cred ca este posibil realistic vorbind. Oricum mi-am propus ca sa revin acasa de rev 2015/2016 cu masina daca e A1 gata pana la Sibiu macar!


patratel_ro

Am incercat si eu noile bucatele din A1 date in folosinta..super! si incredibil nu am mai vizitat Sebesul :).
dar am vazut si 2 puncte minus: iesirea de pe A1 de la Cunta care e aproape imposibila pentru Tir-uri si parapetii din mijloc/margine) care sunt foarte aproape de calea de rulare si dau senzatia ca autostrada e mai ingusta ..comparativ cu autostrazile germane de ex.

@cibo  - 149km/h costa 80 ron pe deva lugoj  (aproape de Traian Vuia) - din proprie experienta.

Cu Sanovita a mai aparut ceva nou? Ar fi bine si numai jumatate de autostrada sa dea drumu si sa tina cealalta parte pentru drum tehnologic.


rocklee

verdiuc....ar mai fi ...finantarea suplacu de bacau bors ...si se mai laudau ca pina in martie aprilie vor da verdictul si in cimpia turzi targu mures....care trebuie terminat pina 2015...

Ionut

Guys, A1 aici. :) Avem thread-uri pentru fiecare autostrada, e pacat de ele, raman asa goale. :p

rocklee

scuze ionut  :)...faceam doar referire la acel articol .. ;)

nenea_hartia

Pe 10 decembrie 2013 s-a emis Acordul de Mediu revizuit pentru proiectul ,,Tronson de Autostradă Lugoj - Deva". E vorba de documentația revizuită prin adăugarea faimoaselor ecoducte. Abia acum am avut timp să mă uit pe el. Sunt niște lucruri interesante acolo, inclusiv două tuneluri forate de 380, respectiv 530 m lungime. Draftul se poate consulta aici. Citez din Acord, pag.18-19:

QuoteSoluţii pentru asigurarea şi menţinerea permeabilităţii
Soluţiile complexe au fost alese pentru a asigura conectivitatea şi continuitatea condiţiilor naturale existente pe ambele părţi ale autostrăzii pentru a nu influenţa rutele de deplasare existente ale carnivorelor mari.
   Soluţiile tehnice aplicate pentru menţinerea continuităţii coridorului ecologic localizat între Lugoj şi Deva au fost alese pe baza analizelor care au stat la baza studiului de permeabilitate a carnivorelor mari.
   Soluţiile tehnice rezultate în urma analizelor multiple, respectiv viaduct şi tunel forat au fost alese pentru a păstra habitatul natural existent, utilizat în prezent atât de speciile de carnivore, cât şi de unele specii care ar putea atrage carnivorele mari şi pentru a nu altera coridorul ecologic printr-o împădurire artificială, care ar schimba relieful şi caracteristicile zonei (ca în cazul podurilor verzi).
   În plus, soluția tunel forat păstrează complet neafectată zona de deasupra tunelului, realizându-se conservarea intactă a arealului dar și economii suplimentare prin eliminarea defrişărilor.



*) în cadrul Ecoductului nr.1, diferenţele de km între iesirea din tunelul nr. 1 - intrarea pe viaduct şi ieşirea de pe viaduct – intrarea în tunelul nr. 2 reprezinta lungimile rampelor de acces pe viaduct.
**) lungimea totală a viaductului în care va fi inclusă şi prelungirea sa va fi de 1040 m, respectiv de la km 51+420 până la km 52+460.

în urma alegerii variantei de realizare a tunelului forat ca soluţie complexă pentru a limita impactul proiectului, suprafaţa defrişată pentru aceasta soluţie se va diminua cu 10,82ha, fata de suprafaţă defrişată initial de 49,53ha, păstrându-se nealterat habitatul de deasupra tunelelor, totalul suprafeţei de pădure defrişată devenind 38,74ha, iar totalul suprafeţei defrișate din ariile Natura 2000 va fi de 28,80 ha.

Există și ecoductele clasice:

Quote
Soluţii secundare pentru menţinerea conectivităţii
Soluţiile secundare de asigurare a permeabilităţii sunt legate în special de eliminarea posibilităţii de creare a fenomenului de gâtuire sau chiar de încurajare a braconajului, astfel încât să se asigure suficiente posibilităţi de traversare a zonei.
Soluţiile propuse sunt următoarele:
între km 57+550 – km 58+300 realizarea unui ecoduct tip ,,green bridge" / ,,cut and cover", cu lăţime de minim 80 m
între km 58+700 – km 58+850 realizarea unui ecoduct tip ,,green bridge" / ,,cut and cover", cu lăţime de minim 80 m
între km 85+750 – km 86+000 realizarea unui ecoduct tip ,,green bridge" / ,,cut and cover", cu lăţime de minim 40 m
un coridor de deplasare va fi asigurat prin construcţia structurii peste râul Mureş de la km 68+770 – 69+710
Zonele afectate temporar vor fi reabilitate ecologic şi va fi menţinută vegetaţia specifică în zonă.

alin_simeriaveche

nenea hartia, cum sunt acele tunele forate?

Harry

S-ar putea sa ma insel dar cred ca la tunelele respective intentioneaza sa utilizeze TBM - uri (desi in ziua de azi nu cred ca mai face cineva tunele cu excavatorul ca sa ma exprim asa)