Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 68 Guests are viewing this topic.

vancouver

#54975
Cred ca imaginea vorbeste de la sine:


autor: Mihai Craciun, iar eu am adaugat liniile negre prin care drumul poate fi corectat usor, astfel incat sa fie mai usor de digerat si sa duca si microbuze, turisme cu remorca si dube de marfa pana la 7,5 to, iar viteza sa fie in jur de 60-70 km/h peste tot, fara curbe de 20-30km/h.

Drumurile acelea de legatura cu galben, care practic sunt ceea ce acum nu e inclus in nici un plan si ar trebui licitate in plus, oricum ar fi extrem de utile mai tarziu, in caz de incident in tunel si inchidere a acestuia. Model Holdea, sferturi de nod. Liniile galbene desenate sunt doar informative, nu e studiat daca relieful permite exact aceasta forma, posibil sa fie nevoie de racordare in alte puncte si ceva curbe. Deci nu aruncati imediat cu pietre ca nu se poate fix asa cum e desenat. E vorba doar de principiu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hefaistos

Mai usor cu pianul pe scari cu PiSi3
:D :D :D
Sa nu ne entuziasmam si sa o vedem terminata inaintea capetelor (4 si 5)
Pana la urma 5 ar trebui inceputa in toamna asta iar 4 atribuita (semnat contractul) pana la sfarsitul acestui an.
Pe PiSi3 nu avem la acest moment nici macar desemnarea oficiala a celor ce au trecut de preselectie. Probabil vom avea contestatii din partea exclusilor, intoarceri ale procedurii in instanta (dupa obicei) apoi licitatia propriuzisa... alte contestatii...
Cel mai devreme s-ar putea semna la sfarsit de 2022.
Apoi urmeaza perioada de proiectare, proiect realizat pe traseul generat de un SF despre care multi spun ca e superficial. Daca vi se pare Selina exagerata cu claimuri sa vedeti aici modificari fata de contract si batalii eroice intre antrerenor si CNAIR.
E... si dupa alti 2-3 ani va incepe si executia. Eu am vazt cu ochii mei traseul. Vai inguste, versanti abrupti, un singur drum de acces, care trece prin localitati si in multe locuri nu permiet trecera a dua vehicule mari unlul pe langa altul. 5 ani perioada de executie, or fi ei trecuti in caietul de sarcini dar...
Deci optimist, optimist semnare la sfarsit de 2022 si dare in folosinta nu inainte de 1 ianuarie 2030.
La momentul acela PiSi4 si 5 ar trebui se fie deschise de cel putin 4-5 ani. Mai ales daca om ajunge in cele din urma la normalitate cu PiSi4.           
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

RaduG

@NGC informațiile tale sunt sursa unui articol de presa

https://www.economica.net/autostrada-sibiu-pitesti-sase-candidati-selectati-in-cursa-pentru-sectiunea-3-turcii-de-la-makyol-cel-mai-mare-punctaj-surse_518588.html

Ce aduce nou articolul:
QuoteSurse din cadrul CNAIR au confirmat pentru ECONOMICA.NET lista candidaților selectați. Acestea au menționat că sunt probleme foarte mari și cu selectarea unor candidați din listă, pentru care au fost emise sau urmează să fie emise certificate negative din partea CNAIR.

naivu

Quote from: vancouver on June 24, 2021, 11:42:53 AM
... la "tunelul Poiana" de pe PiSi3 se poate face foarte usor o ocolire locala cu minim de modificari la drumul actual ...
De acord ca modernizarea DJ-ului de deasupra viitorului tunel ar fi o varianta care ar merita macar studiata, dar, ai vazut si tu, acum 4 pagini cand am vorbit de modernizarea DJ-urilor dintre vaile Topologului si Oltului pentru a prelua macar o parte din traficul de autoturisme, au sarit sa spuna ca au mers pe acolo si ca drumul acela nu poate fi facut pt trafic intens cu nici o modernizare (nici macar ca sens unic)!
Macar sa vedem licitatia finalizata pe PiSi3.

adrian sibiu

Filmare completă a lotului 1 Sibiu-Boita .



gicu

Finalul cu coada de pe Valea Oltului spune mai mult decât 1000 de cuvinte :)

NGC

#54981
Quote from: RaduG on June 24, 2021, 11:48:54 PM
Quote
Surse din cadrul CNAIR au confirmat pentru [...] lista candidaților selectați. Acestea au menționat că sunt probleme foarte mari și cu selectarea unor candidați din listă, pentru care au fost emise sau urmează să fie emise certificate negative din partea CNAIR.

Si marmota.

Asa-zisele "certificate" pot fi atacate si anulate in justitie si efectele lor pot fi eventual si suspendate inainte de judecarea fondului pentru "certificate".
Si la care lista se refera? La lista cu cei 6 ofertanti selectionati? Pai de acolo sunt doar 3 care ar putea eventual fi in situatia asta si va las sa ii ghiciti. :lol:

jaston

Ar trebui data o lege asa: cei care depasesc cu 12 luni termenul contractual sa primeasca automat certificat negativ.

vancouver

Corect, daca e din vina lor. Dar cum dovedesti ca e din vina lor. Pe tot parcursul lucrarilor firmele vor sta sa stranga dovezi, ca intarzierile nu sunt din vina lor, in loc sa se ocupe de construit.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

RaduG

În cazul particular Aktor foarte ușor, deja au fost penalizați pe A0 lotul 3 pentru ,,întârzieri majore în activitatea de proiectare". Trebuiau să termine proiectarea pe 23 Mai 2021. Aici chiar nu au nici o scuză, avocații nu au ce inventa. Proiectarea este un proces exclusiv intern al asocierii, nu ai cum să dai vina pe beneficiar. 

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

RaduG

Oficial sunt depuse 9 candidaturi, calendarul publicat pe site-ul Cnair dă data de 4 Octombrie 2021 pentru semnarea contractului - bineînțeles în varianta fără contestații:
http://www.cnadnr.ro/sites/default/files/AUTOSTRADA_LUGOJ_DEVA_CALENDAR.pdf

Sagitarius

^^^Ordinul de incepere pentru proiectare s-a dat pe 23 mai 2019 si trebuiau sa termine in 2020 , concluzie : au 1 an intarziere Aktor.

Skynick

Imi place de mor solutia aia cu schelele de la viaduct pentru sustinerea cofrajului si turnarea planseului ala de la inceputul viaductului.

E bine ca accelereaza dar mai sunt cel putin 12 luni de treaba.

Adisan


https://www.youtube.com/watch?v=aexirqjxIQA&ab_channel=Adisan

https://www.youtube.com/watch?v=1Lftiep2m7g&ab_channel=Adisan

https://www.youtube.com/watch?v=ngTKYUl4TYo&ab_channel=Adisan

Din pacate nu am avut incarcatorul pentru baterii la mine (nu am fost cu masina mea) si nu am filmat viaductul de la Talmacel  :(( da ma voi revansa saptamana viitoare  :D
Insa pana atunci va las un link al prietenul meu care ma insoteste constant la filmari si care si-a facut recent canal de youtube, iar el a filmat de la sol viaductul (poate va place si vi se pare interesant)

https://www.youtube.com/watch?v=_I4zDpET3WU&t=2s&ab_channel=MAlex