Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 60 Guests are viewing this topic.

msamoila

#13230
^

Eu inteleg problema si nu asta m-a deranjat ci altceva. Inainte de a intra in granita puteau sa spuna, oameni buni intrati prin Turnu. Nu au fost anunturi la radio, nimic. Am picat ca fraierii in mijlocul dopului, eram de la 4 dimineata pe drum (era deja 19.30, multi aveam in masini copii. A fost stau si in intre granita Austria/Ungaria si Budapesta, dar am iesit pe national, am mers mai incet dar am mers. Nu mai spun ca a fost anuntat la radio din 30 in 30 de minute. Stai in mijlocul campului, nu ai cum sa inaintezi, mai ai sute de km in fata si nu poti face nimic. M-a deranjat atitudinea politiei. Nu pot sa spui ca stii de 24 de ore de problema si tot ce faci este sa trimiti un echipaj care se plimba de-a lungul cozii la fiecare ora intr-o directie!!!!

user201

@msamoila
De acord cu tine.
Imaginea de mai jos este făcută tot în 21 Decembrie 2013 în Pecica și cred că e grăitoare:


Ce vroiam să mai spun este că sper că din Decembrie 2014 să scăpăm de așa ceva pe ruta Arad-Nădlac, la fel cum am scăpat și de Sebeș .

dorum

eu zic ca scapam si ca ne conectam cu ungurii in DEC2014...si visul devine realitate, visul de a merge de la TM in Europa pe autostrada! :)
:cheers:


cibo

Oameni buni, va felicit pentru ceea ce faceti aici.
Am inceput sa urmaresc forumul undeva in jurul datei de 10 decembrie. Am aflat de voi cautand pe google informatii despre subiectul ce incepe incet, incet sa nu nu mai fie chiar asa de TABU in Romania (asta daca se tin de treaba). Eu pe data de 20 am plecat la ora 19:30 de undeva de langa Nürnberg. Am circulat fara probleme pana aproape de Viena. De aici a inceput sa se aglomereze foarte tare si au fost protiuni destul de mari unde am mers in coloana. La radio anuntau coada de 10 km catre Ungaria (coada in care eram si noi). Spre surprinderea noastra, coada s-a terminat subit (dar dupa o coada de vreo 5 km de masini ce stateau pe bada de urgenta) imediat dupa ultima statie de carburant din Austria spre Ungaria. Motivul? Aceste masini asteptau sa intre in "Peco" sa cumpere vigneta pentru Ungaria sau sa alimenteze (cel putin asta am presupus noi). In Ungaria eu am dormit, asa ca nu stiu foarte multe detalii (de obicei aici dorm...  :offtopic:), dar stiu ca nu au fost probleme. A urmat intrarea in Romania. Deja ne imaginam o coada kilometrica la vama. Nici vorba de asa ceva. Toate posturile acelea de la intrare erau ocupate de vamesi, iar la fiecare post erau aliniate maximum 3 masini. Noi am avut norocul sa avem o singura masina in fata noastra, asa ca am trecut in aproximativ 1 minut. Eram acasa!  :D
De aici au inceput "romanismele"  >:( :-[
Am mers la benzinarie sa luam Rovigneta, unde ne-am lovit de o "amabila doamna" ce ne-a spus cu foarte multi nervi "Veniti la 8! Atunci deschidem! Nu mai stati la coada!" (faceau schimbul de tura). Era ora 7 si eram deja de 11 ore pe drum... nu prea ne incanta ideea de a sta sa asteptam inca o ora sa deschida la non-stop... am plecat mai departe si am oprit pe la fiecare chiosculet pe care scria Vignete, dar ne-am lovit de acelasi "perete" pe care scria "schimb de tura". intr-un final, am oprit la Petromul de la iesire din Nadlac si am alimentat. Aici a fost norocul nostru: nu apucasera sa inchida pompa si am apucat sa alimentez. Astfel, am reusit sa intru in statie si sa platesc si motorina si Vigneta.
Din nou la drum... (in sfarsit ajung si eu on topic  :ban:) marea intrebare a aparut pe buzele noastre la giratoriul care ne lasa sa alegem intre ruta clasica Arad - Deva (DN7) si varianta A1 - Arad - Timisoara - Lugoj - Deva. Am ales varianta a doua, ce-i drept, cu ceva teama de necunoscut. nu mai fusesem pe acolo, dar am zis ca nu poate sa fie mai rau decat pe DN7. Am facut cea mai buna alegere!  :vroomvroom: Pana la Timisoara am fost noi si inca 5 masini, iar drumul pana la Lugoj mi-a placul foarte mult! Impecabil! Am alimentat la Recas - 2 sticle de vin frumos ambalate! Recomand crama! :) Autostrada la Lugoj nu era deschisa, asa ca am mers pe drumul clasic. Nici aici nu am avut probleme. A urmat portiunea intre Lugoj si Deva. Nu este extraordinara, dar nici ca dupa bombardament nu e... se circula bine. Avand in vedere ca am scapat de aglomeratie, aglomeratie pe care am observat-o cand am intrat pe DN7 (la Ilia, parca) unde era plin de tiruri si "destepti" care nu tineau cont de linie continua sau viraj si depaseau fara stres.. Am facut de la giratoriul de la Arad, pana la intrarea pe autostrada la Deva fix o ora si 50 de minute, cu tot cu "alimentarea de la Recas  :busted:" unde am stat cam 10 minute.
De la intrare pe autostrada la Deva si pana la iesire la Sibiu (spre Brasov) am facut o ora si 10 minute. Am avut noroc si aici de drum liber. De aici si pana acasa (la Brasov) am venit normal fara alte probleme.

In 5 ianuarie am plecat inapoi catre Germania. Din start am pornit la drum cu gandul clar ca mergem pe aceeasi ruta. A fost, din nou alegerea buna, in conditii de drum liber, exceptand Brasov - Sibiu, unde era sa ne prelungim (nedorit) concediul din cauza acelor scoaruri idioate de pe mijlocul drumului, care erau pline de mizerie si se vedeau doar in ultima clipa. La Sibiu am intrat pe Autostrada. Superb pana la iesirea de al Saliste (parca asa ii spune). Cu exceptia tunelului si a viaductelor unde era limitare am circulat cu 140-150km\h. Tunelul mi s-a parut parca prea tare iluminat. Ne-au cam pacanit ochii in cap la trecerea de la intuneric la lumina din tunel :). la fel, fara probleme si pe urmatorul segment de autostrada pana dupa Deva. S-a circulat impecabil. Din nou singuri pe sosea.
Acum, la intoarcere, am putut intra si pe portiunea de la Lugoj, si astfel aproape ca nu ne venea sa credem ca suntem inca in Romania. Cu ajutorul acestor segmente de autostrada de la Sibiu pana la Arad, intrerupte de cateva ori de portiunui de drum national sau judetean, am facut 6 ore si 10 minute cu tot cu pauze de la Brasov pana la Nadlac. Sunt convins ca dupa ce va fi gata toata autostrada, totul o sa fie cu mult mai bine.

Poate ca v-am plictisit cu povestioara asta, dar eu am fost interesat de cum anume se circula pe Deva - Arad, via Lugoj - Timisoara si nu am gasit detalii. Concluzia mea dupa cele 2 experiente avute cu aceasta ruta este ca nu cred ca voi mai merge curand pe drumul clasic Deva - Arad pe DN7. Desi in prezent e cu aproximativ 30 de km mai lung pe Lugoj si portiunea dintre DN7 si Lugoj care nu e cea mai faina, scapam de traficul infernal de pe DN7 si de soseaua aia plina de viraje si de gropi.

Inca o data va multumesc pentru faptul ca mi-ati folosit ca sursa de informare si m-ati ajutat sa aleg varianta buna pentru a ajunge mai iute si mai confortabil acasa!

Sa aveti o zi frumoasa, o saptana usoara si, de ce nu, un an plin de motive de mandrie!

davyl

Bine ai venit cibo pe forumul nostru si ne bucuram ca ai depus timp si efort sa ne povestesti aceasta "aventura" a ta. Sunt sigur ca va fi utila relatarea ta si altor useri in viitor.  :D

Numai bine, sanatate si o saptamana usoara si tie!


davyl

Quote from: duck_dani on January 07, 2014, 04:05:44 PM
incepe sa se miste cate ceva pe lot doi Timisoara-Lugoj
http://www.tion.ro/au-fost-efectuate-primele-lucrari-preliminarii-pe-lotul-2-din-autostrada-timisoara-lugoj/1370266
Bun articolul si au folosit ca referinta si forumul nostru, precum si fotografiile extraordinare ale lui dorum, pe care il felicit pentru fotoreportajul genial de pe lotul 2 Timisoara-Lugoj si lotul Nadlac-Pecica!  :gj:

Ionut

Quote from: cibo on January 07, 2014, 04:06:51 PM
A urmat portiunea intre Lugoj si Deva. Nu este extraordinara, dar nici ca dupa bombardament nu e... se circula bine. Avand in vedere ca am scapat de aglomeratie, aglomeratie pe care am observat-o cand am intrat pe DN7 (la Ilia, parca) unde era plin de tiruri si "destepti" care nu tineau cont de linie continua sau viraj si depaseau fara stres..

Inca o data va multumesc pentru faptul ca mi-ati folosit ca sursa de informare si m-ati ajutat sa aleg varianta buna pentru a ajunge mai iute si mai confortabil acasa!

Intre Lugoj si Deva este o bucata de A1, se intra din Centura Lugoj si se merge pana la Dumbrava/Traian Vuia pe A6 si apoi A1. Nu ai mers pe bucata asta, ai mers pe DN? Ma bucur ca forumul a fost de folos, pentru asta exista. Sper sa tii aproape, bine ai venit!

Archi

Quote from: user201 on January 07, 2014, 02:42:59 PM
@msamoila

Legat de Arad-Nădlac, cred c

nu se grăbesc cu Arad-Pecica, tocmai pentru o deschidere de la Arad la Nădlac în Decembrie 2014.

Pai si asa ar fi cazul sa se grabeasca. Executia dureaza ( in cazul Arad-Pecica) cam 3 luni, in functie de mobilizare. Daca ia contractul oricare alta firma inafara de Astaldi chiar mai mult. Contestatile + CAB inca atata, iar startul licitatiei, depunerea ofertelor, evaluarea concurentilor si desemnarea unui castigator inca atat. Deci in total 9 luni avand la dispozitie mai putin de 12. Eu mas grabi ca astaldi azi-maine incepe lotul 1, si sa nu uitam ca fara lotul 2 acesta este un lot total inutilizabil.

msamoila

#13240
^

Apai daca ar fi dupa mine, la cat e de soare si cald afara as sta cu "biciul" virtual pe constructori...si pe aia de fac licitatiile...dar nu sunt ministrul transporturilor si dupa cum arata politichia in Romania oricum n-am sanse sa ajung ministru :)  O:-).

nicki4

#13241
s-a mai discutat nu demult si cu ceva pagini in urma, despre installarea ventilatoarelor in tunelul de la Sacel. Nu stiu daca exista un standard (national sau european) dar am observat ca in Finlanda un pasaj subteran de doar 320 metri (harta) are installat un sistem (destul de simplu ce-i drept) de ventilare. Tunelul in cauza de la Sacel, desi mai lung cu cativa zeci de metri, nu are installat nici macar un ventilator.
Sistemul modest din acest pasaj: harta

"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

nicki4

Quote from: davyl on January 07, 2014, 04:18:41 PM
Quote from: duck_dani on January 07, 2014, 04:05:44 PM
incepe sa se miste cate ceva pe lot doi Timisoara-Lugoj
http://www.tion.ro/au-fost-efectuate-primele-lucrari-preliminarii-pe-lotul-2-din-autostrada-timisoara-lugoj/1370266
Bun articolul si au folosit ca referinta si forumul nostru, precum si fotografiile extraordinare ale lui dorum, pe care il felicit pentru fotoreportajul genial de pe lotul 2 Timisoara-Lugoj si lotul Nadlac-Pecica!  :gj:

intradevar Dorum este o vedeta! oricum trage tare si munceste asiduu pentru asta :) Multumim "vedeta"!
"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

tigrel58

#13243
@ionut
Vezi ca cibo a venit in tara pe 21 decembrie si Lugoj-Deva au deschis-o in 23 noaptea, pe sestache. :lol:

Ionut

^ Ah da, asa este, ai dreptate! :lol: Uite se mai salva din timpul si din nervii unor oameni daca deschideau pe 19. FIECARE zi conteaza.