Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 33 Guests are viewing this topic.

alesd

@RaduG: Achizitia publica despre care vorbesti mai sus pentru SF si PT pentru DN73C este anulata de anul trecut.

dr4qul4

@RaduG, fraza cu "traseu nou" este doar o fumigena. Se refera strict la o centura pt Tigveni. Adica un ciot de drum pe malul celalalt al Topologului.
Chiar nu merita si Rm Valcea un drum de legatura cu A1? Unul complet nou care sa atraga traficul si de pe DN64 si de pe DN67?
Stiu ca nu era usor de facut, dar se putea face ceva cu cateva viaducte si deblee. Ma gandesc la un traseu ori pe Valea Samnicelului, ori unul putin mai nordic care sa iasa la Lespezi.
DN73C este pur si simplu o localitate continua cu multiple alunecari active (vreo 3 diferite numai la Piatra).
Il puteti parcurge pe Google Maps sa va convingeti, desi pe soare nu e acelasi lucru. L-am parcurs de nenumarate ori inclusiv pe ploaie torentiala, cand la alunecarea mare de la Piatra vedeam cum venea noroiul de sus.
Si mai avem si debleul consolidat pe care nu-l vad sa reziste in cazul in care se inmultesc camioanele.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Pai din studiul de fezabilitate, ca d-aia e studiu de fezabilitate, ar trebui sa rezulte necesitatea modificarii traseului DN73, cel putin in zona Piatra. Cat despre un traseu cu totul nou, eu n-am nimic impotriva dar e deja altceva decat "modernizarea" propusa.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

studiul de fezabilitate analizeaza cea mai buna varianta pentru scopul pt care este facut.

Cum ar putea un SF sa genereze alt  traseu cand el va fi realizat pt modernizarea infrastructurii existente?




Powered by API/PUM imgur uploader

Daca ramanea doar prima parte din scop (fara precizari suplimentare), si anume, realizarea unei conexiuni moderne intre A1 si Rm Valcea, atunci ar fi reiesit un traseu nou.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RaduG

#54949
FB CNAIR
QuotePodurile, viaductele, pasajele sau podețele sunt denumite lucrări de artă de către drumari, unele dintre acestea se pot numi, fără exagerare, "opere de artă".
O astfel de lucrare este viaductul peste Valea Tălmăcuța, parte a Lotului Sibiu - Boița a Autostrăzii Pitești - Sibiu.
Viaductul supratraversează drumul comunal DC61 între Armeni și Tălmăcel și are o lungime totală de 640 de metri, pilonii centrali având aproape 40 de metri înălțime. Pasajul va avea 8 deschideri, cele 2 deschideri centrale având fiecare lungimea de 120 metri. Viaductul se va construi prin tehnologia cofrajelor glisante, fără folosirea unor elemente prefabricate.


adrian sibiu

#54950
Am două observații de făcut la postarea Cnair:
1.Cred ca denumirea corecta a acestui viaduct ar trebui sa fie Viaduct peste Valea Talmacelului.
2.Drumul ce trece pe sub acest viaduct face legatura intre orasul Tălmaciu si satul Talmacel.
Aș dori de asemenea ca Asociația sa solicite public corectarea denumirii acestui obiectiv precum și a viaductului de la km10 ,ce nu are nume deloc si pe care de asemenea l-ar putea denumi Viaductul peste Valea Mutului sau pur și simplu Viaductul Talmaciu.

hefaistos

@dr4qul4
Ramane de vazut, daca de exemplu in documentatie cineva bine intentionat a trecut ca, dupa modernizare, drumul sa se inscrie in clasa tehnica III, potrivit normativului, atunci modernizarea va presupune obligatoriu modificarea traseului. Daca nu, asta e.
De ce am zis clasa tehnica III (care include drumuri nationale europene)? Pai pentru cel putin 5 ani DN73C ar trebui sa preia traficul de pe Dealul Negru. Daca nu, asta e, Dealul Negru ramane pentru traficul greu (care va iesi in contiuare de pa A1 la Pitesti, iar DN73 va prelua doar vehiculele usoare.
Eu sper ca prima varianta sa fie cea realizata. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

RaduG

^^ Tehnic râul se numește Tălmăcuța, nu fii prea aspru cu CNAIR-ul, au luat și ei denumirea de la Apele Române.
https://ro.wikipedia.org/wiki/R%C3%A2ul_T%C4%83lm%C4%83cu%C8%9Ba

Dar denumirile operelor de artă probabil se pot schimba, nu trebuie să fie neapărat numele cursului de apă pe care în traversează, avem exemplul podurilor de peste Mureș, o mulțime, care poartă numele localității celei mai apropiate. Din acest punct de vedere, observațiile tale sunt corecte, cu Tălmaciu și Tălmăcel.

adrian sibiu

#54953
Radu G râul de sub acest viaduct se numeste Tălmacuț și nu Tălmacuța cum gresit au trecut cei de la Cnair.Asa îl stiu de când am facut ochi.
Oricum în jurul numelui acestui rau au fost iscate multe discuții mai ales de cand au aparut aceste filmari legate de acest viaduct.

mike_us

Acuma ca au primit AC ul sint șanse sa vedem de luna viitoare ceva mobilizare pe lotul 5 din partea Astaldi?


paullie

Ce asa graba? Au 4 ani sa termine un lot fara tunel.

hvm

^
si mai plan ca la campie (unde mai e si cate un deal pe ici colo) as putea spune..
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

cfdp

daca sunt ca si colegii de pe A10, nici nu este sigur ca se poate in 4ani.  sa batem in lemn si in ce mai apucam...

alecu26

Pana in ultimul trimestru, cand se incheie absorbita in We Build nu cred ca se va misca mare lucru santierul. Dupa aia vine iarna. Deci...viteza mare de la anul, poate poate ceva piloti forati anul asta. Nu mare lucru insa.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

^^^ nu e asa simplu...din 30 de km, sunt vreo 7 doar viaducte
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura