Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 22 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Viaductul peste Valea Talmacelului km12.S-a turnat segmentul 5
Enjoy !


raulbogdan23









SegmentDataZile trecute de la Segment - 1
114.05.20210
226.05.2021+12
304.06.2021+9
410.06.2021+6
518.06.2021+8
6soonsoon

Multumim @adrian sibiu de vestile bune!  :cheers:

yetiman

Se vede in filmare ca au inceput sa monteze structura pentru turnarea tronsoanelor si pe sensul celalalt. Doar ca are culoare gri si nu albastra.  :D
Deci vor merge in paralel cu ambele sensuri, cu un usor decalaj in timp, datorat spatiului de lucru.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

tom_sawyer

#54918
Ministru: "Am trimis la ANAP lista scurtă de ofertanți pe lotul 3"

min. 4:25

RaduC

Și vor fi în total 6 sisteme de cofraj glisant, câte 3 pentru fiecare sens. Va fi o plăcere să îi urmărim în următoarele luni.
Totuși, secțiunile din capete sunt confrate folosind acea soluție foarte laborioasă de cofraj în-situ, ce necesita o grămadă de efort pentru pregătire.

adrian sibiu

RaduC parerea mea este că și această metoda cu schele de esafodaj e comparabilă cu celelalte metode, doar că ea nu prea a fost folosită la noi în țară  .

adiarc

"Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a vizitat vineri seară, însoțit de vicepremierul Dan Barna, șantierul autostrăzii Sibiu-Boița.


Ministrul Drulă s-a arătat mulțumit de mobilizarea găsită pe șantier și a declarat că nu există probleme organizatorice pentru constructor, totul decurgând conform planului.

Cât privește tronsonul de autostradă Sibiu-Boița, Cătălin Drulă a menționat că pe acesta se va putea circula la finalul anului viitor."

sursa Turnulsfatului.ro
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

@RaduC, decalajul in timp face posibila folosirea a cate unui set de cofraje pe sens. Cand va fi gata actuala sectiune, urmatoarea sectiune (cea dinspre Sibiu) va fi finalizata pentru a prelua cofrajele, iar sectiunea dinspre boita, la care abia acum incepe armarea/cofrarea partii superioare, va fi pregatita sa preia cofrajele dupa ce va fi finalizata sectiunea doi....
Mi se pare curios ca sistemul cu schele este mai avansat spre Boita, decat spre Sibiu... adica la sectiunea care va fi gata ultima.

Deci, previziunile spun ca peste o luna juma, va fi gata actuala sectiune.... timp suficient ca partea superioara a sectiunii doi sa fie gata, la nivel de placa....

Ionut

^^ Se va putea circula anul viitor pe Sibiu Boița doar pe half profile la viaductul Talmaciu. Asta ca sa vorbim precis. Dar da, sunt sanse sa circulam.

archaeus


pelan87

Chiar daca se va circula half-profile, la inceput, pe viaductul Talmaciu, nu e o mare problema. Oricum, peste cateva sute de metri s-ar fi ingustat la intrarea pe breteaua de la capatul lotului. Doar se va face ingustarea un pic mai inainte, pana e gata viaductul, atata tot.

paulmare

^ adrian sibiu, multumim de filmare
Tot Porr a mai facut la Arad pe A1 poduri mai mici turnate monolit pe esafodaj, nu doar cel mare peste mures cu cofraj pasitor - erau pozele de inceput ale forumului cu ele (bogdymol), nu stiu daca le mai pastreaza imgur sau unde au fost uploadate
Si mie mi se pare excesiv de laborios ce fac - au facut piloti si platforma pentru esafodaj, apoi cofrajul si armatura pe santier, cred ca tot din cauza de O600 - daca le faceau cu grinzi prefabricate de 30-32 de metri si predale erau gata daca alocau acelasi numar de oameni pentru ele, ma rog eu sunt parerolog aici nu stiu ce au ei in bucataria lor de au ales solutia asta   

Foarte bine organizati lucreaza si Porr,

bogdymol

Quote from: paulmare on June 19, 2021, 06:40:18 PM
Tot Porr a mai facut la Arad pe A1 poduri mai mici turnate monolit pe esafodaj, nu doar cel mare peste mures cu cofraj pasitor - erau pozele de inceput ale forumului cu ele (bogdymol), nu stiu daca le mai pastreaza imgur sau unde au fost uploadate

Aici sunt :)

PORR a construit centura Arad (A1) pe vremea studentiei mele. La podul peste Mures au folosit un cofraj asemanator ca si cel de la PiSi 1:



Dar la toate celelalte pasaje, precum si la viaductul de acces la podul peste Mures, au folosit un sistem clasic de sustinere temporara:



Aici sunt cele 2 variante, inainte sa se "intalneasca":



#cevremuri #nostalgic
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

paulmare

^ multumesc :) probabil ca pentru bucata aia unde se intalnesc, bucata turnata pe esafodaj trebuie conectata la cea turnata cu cofrajul pasitor, au facut-o asa si nu din grinzi prefabricate, oricum foarte laborioasa lucrare

La Arad a fost cofraj Doka, aici Hunnebeck, dar principiul de functionare cred ca e acelasi 

PlayStation

La Arad totusi nu era asa de complicat fata de boita, pentru ca nu aveau prapastie sub pod