Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 60 Guests are viewing this topic.

TibiV

"Drumurile tehnologice" facute de Porr bat "la cur" multe DJ-uri...   :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Valens

 :lol: DN7D has entered the chat (ca tot e la indemana si se pare ca vor sa-l lase de izbeliste domnii de la MT)

alecu26

Astaldi nu mai e ce a fost...de cativa ani. Odata ce se va finaliza integrarea in WeBuild poate vor reveni la veche forma. Dar nu e nimic sigur.

Lotul e greu si complicat cu multe restrictii si puncte unde se lucreaza greu. Sunt si poduri in consola, este un pod unde probabil au nevoie de lansator de grinzi ca e inghesuit intre CF si Digul Argesului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).



alecu26

@NGC La Holdea cum merge licitatia?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cfdp

foarte interesant va fi tehnologia de realizare a unei grinzi caseta pe doua deschideri si  consola:
-modul de turnare (faze, rosturi de turnare, ...s.a.)
-modul de postensionare (etape, puncte de tragere, ....)
Ar fi benefic pentru cei din breasla daca constructorul ne-ar arata si schitat aceste abordari. Pentru mine ar fi o experienta inedita.

Adisan

**filmarile sunt facute intre orele 19:00 si 21:00 (prin si dupa ploaie)  O:-)

Viaduct râul Tocilelor 15.06.2021
https://www.youtube.com/watch?v=gcH8VL5IRfg&ab_channel=Adisan

Viaduct pârâul Sărăţii 15.06.2021
https://www.youtube.com/watch?v=zHis1fLkCYI&ab_channel=Adisan

Viaduct Tălmaciu râul Sadu 15.06.2021
https://www.youtube.com/watch?v=oOxIi6gjTZ8&ab_channel=Adisan

alexV

@cfdp, pe capetele viaductului inteleg ca se va turna cate o deschidre odata, si o mica consola. Nu vor turna doua deschideri deodata, chiar daca tehnic este posibil.

cfdp

#54879
da.  si ca deschiderile in consola inchid cu monolitizare in camp si ultimele fascicole. Pare logic. O sa vedem.
Mai mult cred ca se va turna pe tronsoane mai mici in functie de pozitia blocajelor, desi aceste pot fi deviate in caseta, dar mai ales ca sa se poata turna continuu fara rost.


tom_sawyer

Daca nu te conectezi la facebook, nu.

NGC

Quote from: alecu26 on June 15, 2021, 10:23:58 PM
@NGC La Holdea cum merge licitatia?

Nu am noutati, dar vrabiutele vor vedea mesajul si vor incerca sa afle cum stam. O sa revin.

pentium10

Avem AC pe lot 5 - Astaldi.

LUCRĂRILE POT ÎNCEPE LA AUTOSTRADA A1 PITEȘTI-CURTEA DE ARGEȘ

Cătălin Drulă: Tocmai ce am emis autorizația de construire pentru lotul 5 al autostrăzii Sibiu-Pitești.
Este vorba de un tronson între Curtea de Argeș și Pitești, lung de 30 de km.
Constructorul a început mobilizarea și va demara lucrările în perioada următoare.
Proiectul este unul amplu, care valorează 1,7 miliarde de lei și cuprinde:
✔️ 13 poduri;
✔️ 3 pasaje;
✔️ un viaduct;
✔️ 3 noduri rutiere la Curtea de Argeș, Băiculești și Bascov;
✔️ 2 spații de servicii, câte unul pe fiecare sens, care vor fi amenajare modern;
✔️ 2 parcări de scurtă durată, de-o parte și de alta a drumului;
✔️ 2 centre de coordonare și întreținere, la Bascov și la Curtea de Argeș.

https://www.facebook.com/catalindrulausr/posts/2524427481036332
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

prd.marius

Quote🚧 Începe construcția secțiunii 5 a autostrăzii Sibiu – Pitești! 🚧
🟣Joi, 17 iunie 2021, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a emis autorizația de construire a secțiunii 5, Curtea de Argeș – Pitești, parte a autostrăzii Sibiu – Pitești.
🟣Reamintim că în data de 11.05.2020, CNAIR SA a semnat contractul de PROIECTARE ȘI EXECUȚIE AUTOSTRADA SIBIU - PITEȘTI, SECȚIUNEA 5, CURTEA DE ARGEȘ – PITEȘTI, KM 92+600 – KM 122+950" cu ofertantul caștigător ASTALDI SpA (ITALIA).
Valoarea contractului este de 1.710.277.069,34 lei fără TVA.
Traseul Secțiunii 5 este amplasat în județul Argeș și are o lungime de 30,35 km.
Sursa de finanțare: FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE.
În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 60 luni, respectiv:
• 12 luni perioada de proiectare
• 48 de luni pentru execuția lucrărilor.
🟣Perioada de garanție a lucrărilor ofertată de ASTALDI SpA este de 120 de luni (10 ani.)
Traseul acestei secțiuni începe în zona localităţii Curtea de Arges și continuă paralel cu râul Argeș până la actuala centură a Municipiului Pitești.
Viteza de proiectare este de 120 km/h, iar platforma autostrăzii este de 26,00 m lățime.
🟣Principalele lucrări de artă constau în construcția a 12 poduri, 1 viaduct, 6 pasaje, 3 noduri rutiere, 1 spațiu de servicii, 1 centru de întreținere și coordonare și o parcare de scurtă durată.

Comunicat CNAIR.

Intrebare: De ce viteza de proiectare este la 120KM/H? Asta inseamna pe toata lungimea celor 30 de km ai lotului?