Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 62 Guests are viewing this topic.

Sargon1806

Un traseu filmat integral, intre Mioveni si Bucuresti. Din nou, ceata deasa pe autostrada. Filmare din preajma Craciunului.

De la minutul 4:09 se intra in nodul rutier Pitesti Est si de acolo pe A1 pana la Bucuresti -> Link direct

Filmarea se incheie in parcare la AFI Palace Cotroceni, pentru cei care nu au mai fost demult prin mall :)

Vizionare placuta!

http://www.youtube.com/v/b-Xt0w1fXsQ

NordKapp

mi-a lasat un gust amar aceasta filmare... si asta nu tine de conditiile meteo... 

GabiHd

Quote from: Sargon1806 on January 05, 2014, 12:15:00 AM
Un traseu filmat integral, intre Mioveni si Bucuresti. Din nou, ceata deasa pe autostrada. Filmare din preajma Craciunului.

De la minutul 4:09 se intra in nodul rutier Pitesti Est si de acolo pe A1 pana la Bucuresti -> Link direct

Filmarea se incheie in parcare la AFI Palace Cotroceni, pentru cei care nu au mai fost demult prin mall :)

Vizionare placuta!
Apreciez efortul tau, dar mi se pare ca esti cam grabit la condus. Sa mergi cu 130km/h noaptea pe Bucuresti-Pitesi mi se pare periculos. De asemenea am vazut ca ai facut depasiri prin localitate, desi se mergea destul de bine, cu 50-60 km/h.

Ionut

^ Discutati despre stilul de condus in Parcare sau prin mesaje private, va rog. Multumesc!

adiarc

astazi m-am intors de la Szeged , de la Aquaparcul de acolo ( super , apropo )
la intoarcere am surprins cateva poze cu lotul ex Alpine..trist...sper ca pana la sf lui feb sa avem constructor ( hai Astaldi )( iesirea din Pecica spre Deva )



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

din pacate , am simtit pe propria piele , bataia de joc si risipa de bani publici de la pasajele peste Cf de la Arad



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

cam atat momentan
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

ai mers pe DN7 in detrimentul autostrazii+DN68? :)

adiarc

Da...pe DN 7....nu a fost f.aglomerat fata de obicei...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mariansb

Am venit si eu duminica seara de la Arad si pe DN7 era un trafic intens , mai ales pe directia Deva-Arad. Chiar si pe A1 nu am mai vazut asa trafic spre Deva. Ce i drept, nu erau prea multe tiruri.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Sargon1806

#13178
Quote from: GabiHd on January 05, 2014, 12:29:02 PM
Apreciez efortul tau, dar mi se pare ca esti cam grabit la condus. Sa mergi cu 130km/h noaptea pe Bucuresti-Pitesi mi se pare periculos. De asemenea am vazut ca ai facut depasiri prin localitate, desi se mergea destul de bine, cu 50-60 km/h.

Scuze de off-topic, dar trebuie sa raspund la cele de mai sus pe acelasi thread :)

Viteza de deplasare ti-o ajustezi in functie de felul in care evaluezi situatia la fata locului. In filmuletul postat se poate vedea cum, in regim de autostrada, deplasarea se face pe anumite portiuni cu maxim 100 km/h, pentru ca... atat permitea vizibilitatea. Personal, am circulat si cu 50 km/h pe autostrada, atunci cand am prins furtuna prin Austria. Dar atunci cand pot sa folosesc tot ceea ce legea imi permite, o fac :) Bun, sunt constient ca pe autostrazile din Romania iti poate aparea orice pe carosabil - un caine, o vulpe, un aurolac... orice. Este riscul pe care mi-l asum atunci cand plec la drum, constient ca si la 70 km/h pot sa o patesc.

Depasirea presupune patrunderea pe sensul opus de circulatie. Atunci cand trecerea pe langa un alt autovehicul se face fara a se patrunde pe celalalt sens de circulatie, se numeste devansare si nu se considera depasire. Este si cazul situatiei din filmare, unde exista drum 2x2, despartit de parapete jersey. In plus, daca limita este 70 km/h, ceea ce cu tot cu toleranta te duce la 80 km/h, de ce sa merg cu 60 km/h? As merge si cu 30 km/h daca situatia nu mi-ar permite mai mult.

Mutam discutia pe privat sau pe alt thread (Parcare sau Siguranta circulatiei).

Ionut

^ Adi, multumim de vesti!

Lotul Alpine nu este inca scos la licitatie, din pacate. Da, corect, bine ar fi sa-l ia Astaldi pentru ca se vor misca repede avand si celalalt lot, insa nu ai de unde sti. Si sincer, nu prea vad cum vom avea constructor (cu tot cu licitatie, selectare oferta castigatoare si mai ales contestatii definitivate) pana la final de februarie... lotul e la vreo 2 luni distanta de finalizare daca nu cumva s-au mai degradat lucrarile pe alocuri (n-ar trebui, este asfalt mai peste tot in afara de vreo 2 km parca). Aici problema e mai mult legata de furturi, parca era o companie de paza angajata. Bogdan?

dorum

e pazit non-stop tronsonul de catre RAO Security

adiarc

intradevar este pazit...am vrut sa opresc putin , dar era acolo o masina de la paza...asa ca m-am razgandit...oricum...daca nu se lucreaza repede ( personal as da un decret ...ceva pt urgentare ) , vom ajunge , in cazul unor ploi abundente , la situatia dramatica a prabusirii unor suprafete deja asfaltate.....si atunci va trebuii refacut terasamentul...sau se va peticii si stratul final va fii foarte denivelat...
cum s-a mai spus este imperativ necesar sa se gaseasca solutii urgente in caz de faliment , calamitati naturale , deteriorari cu autor necunoscut , etc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Lupul81

Pentru cei curiosi, pot sa va spun ca de la Deva la Nadlac pe A1 pe relatia Lugoj, se pot face 3.5h mers legal cu trafic mediu si multe radare pe partea de drum national. In conditii ideale apreciez chiar 3h. La Mako nu am reusit sa fac poze, dar concluzia este ca se misca foarte bine si cred ca o sa termine inaintea noastra. Referitor la partea din A1, Arad - Pecica, acolo va fi foarte mult de lucru la refacerea terasamentelor si a partilor laterale, deoarece natura si-a facut de cap si a spalat umplutura si cine stie cat de degradata va fi pana cand se vor reapuca de lucru !   
Life is a fight.....enjoy !

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

sebba

Quote from: adiarc on January 06, 2014, 09:23:05 AM
intradevar este pazit...am vrut sa opresc putin , dar era acolo o masina de la paza...asa ca m-am razgandit...oricum...daca nu se lucreaza repede ( personal as da un decret ...ceva pt urgentare ) , vom ajunge , in cazul unor ploi abundente , la situatia dramatica a prabusirii unor suprafete deja asfaltate.....si atunci va trebuii refacut terasamentul...sau se va peticii si stratul final va fii foarte denivelat...
cum s-a mai spus este imperativ necesar sa se gaseasca solutii urgente in caz de faliment , calamitati naturale , deteriorari cu autor necunoscut , etc

pai solutii teoretice ar fi simplu de gasit
poate nu e cel mai bun exemplu dar pe eBay, la licitatii, daca se intampla ceva si tranzactia nu se finalizeaza cu castigatorul licitatiei se poate trece la "second chance offer" catre al doilea clasat s.a.m.d.

intradevar, e mai simpla treaba acolo decat aici dar nu cred ca nu pot fi gasite variante care sa elimine timpii pierduti si daunele materiale existente
bine ca ei pot da decrete si ordonante de urgenta ca sa nu se mai faca autostopul dar nu-i "pasioneaza" deloc alte aspecte "puncte puncte, dâng dâng"...
Sailing away! S/Y Haimana