Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 63 Guests are viewing this topic.

dorum

#13140
Lugoj - Deva lot2,3,4













sursa ultima poza claudiu.nelega

dorum

#13141
Ar fi minunat sa folosim cate o poza ca referinta (dintre cele postate de mine sau oricare alta, eu am facut doar un f. scurt rezumat) pt a putea analiza progresul peste 6luni/1 an...pozele comparative peste timp spun totul...eu ma voi ocupa din acest punct de vedere de TM-Lug lot 2 si de Lugoj-Deva lot2, sper sa pot si 3...ar fi fain sa avem si pe restul loturilor o asemenea abordare, chiar si pe loturile de care am spus ca mi le-am fixat ca obiectiv! Acelasi lucru e valabil pt A10, sper baietii din zona respectiva sa-si fixeze niste puncte cheie de pozat iar cat de curand sa avem niste poze de referinta chiar inainte de inceperea lucrarilor si de acolo...

De exemplu poza lui claudiu.nelega mi se pare minunata ca si punct de pornire pt lot4 UMB...poze ulterioare din aceeasi pozitie si cat de cat cu aceleasi setari de zoom, vor spune multe despre progres!

Sargon1806

Filmare din Buftea pana in Bucuresti si apoi pana in Mioveni. Filmarea este pe timp de noapte si pe o ceata destul de suparatoare pana in apropiere de Pitesti, unde a disparut brusc. Filmarea a avut loc cu cateva zile inainte de Craciun.

De la minutul 16:25 se intra pe A1 Bucuresti-Pitesti -> Link direct

La minutul 26:10, chiar in apropiere de nodul rutier Ghimpati/Gaesti, se poate observa un panou VMS cu mesajul "Ceata. Vizibilitate redusa. Reduceti viteza" Chiar era ceata :) Stie cineva de unde sunt controlate aceste afisaje pe Bucuresti-Pitesti? Mai era unul si pe sensul de intoarcere, plus unul la iesirea din Bucuresti si intrarea pe A1, cu acelasi mesaj. -> Link direct

Vizionare placuta!

http://www.youtube.com/v/j3AimjKAoOI


ovicor

@ Alin_simeriaveche,apreciem informatiile pe care le aduci. Totusi, dezvaluirea sursei poate periclita sursa. Ma refer la chestia cu generatorul. Atat tie, cat si altor colegi, va recomand protejarea sursei. Sursa nu trebuie sa sufere, plus ca potentiale surse vor refuza, pe viitor, sa furnizeze informatii - imagini utile, pe care, bineinteles, le asteptam cu interes. Inca odata, LMA !   

adrian84

#13145
Salut si un An Nou Fericit la toata lumea.

Nu cred ca anul incepe cu vestile cele mai bune pentru Impreglio. Numai ce am vazut la TV Spaniola ca au oprit lucrarile la un canal din Panamá, care din care se spune ar fi cea mai importanta constructie al secolului. Ar avea o valoare undeva la 3.2 miliarde de euro.
In asociere cu Sacyr Vallehermoso si alte 2 firme ar fi prezentat pret de dumping cu speranta de a modifica pretul pe parcurs in guvernul a refuzat clar orice posibila negociere si a spus ca trebuie finalizat orice s-ar intampla.
Am uitat sa spun ca au oprit lucarile si cel mai probabil ca opri definitv daca nu primesc mai multi bani.

Ca si cauza directa au spus ca actiunile celor 4 firme s-au prabusit la burse si ca au inceput sa aibe probleme de cash...



dorum

Da, nu suna prea bine acest lucru, mai ales acum cand au un tronson in lucru, unul semnat si unul castigat zilele trecute...
Speram sa nu avem surprize neplacute...

marian

Autoritatile ar trebui sa gaseasa o solutie de backup, in caz de faliment sau alte renuntari..., inserata in contractul initial.

frunzaverde

Quote from: adrian84 on January 02, 2014, 04:23:36 PM
Nu cred ca anul incepe cu vestile cele mai bune pentru Impreglio. Numai ce am vazut la TV Spaniola ca au oprit lucrarile la un canal din Panamá, care din care se spune ar fi cea mai importanta constructie al secolului. Ar avea o valoare undeva la 3.2 miliarde de euro.

E vorba de al treilea set de ecluze (nu-i "proiectul secolului", e doar o extensie a canalului existent). Sacyr sunt contractorul general cu trei co-parteneri, disputa e legata de materialele specificate si folosite, care, in proiectul initial, s-au dovedit ca nu erau suficiente pentru cerintele tehnice.

Statul vrea sa plateasca o suma, S+I vor o alta suma, si se cearta ca chiorii. Oricum, e Sacyr care va incasa suturile daca se intampla ceva rau, ei tragand sforile. Impregilio e partener secundar, a fost bagata in proiect mai mult cu forta, si nu prea trage sforile in proiect.

Sacyr a picat cu 8.9%, Impregilio cu 1.3% (si Impregilio e la maxime istorice, Sacyr la minime istorice).

Quote from: adrian84 on January 02, 2014, 04:23:36 PM
In asociere cu Sacyr Vallehermoso si alte 2 firme ar fi prezentat pret de dumping cu speranta de a modifica pretul pe parcurs in guvernul a refuzat clar orice posibila negociere si a spus ca trebuie finalizat orice s-ar intampla.
Am uitat sa spun ca au oprit lucarile si cel mai probabil ca opri definitv daca nu primesc mai multi bani.

Mult mai complicat de-atat, GUPC acuza guvernul ca proiectul era prost si ca materialele specificate in proiect erau proaste; Guvernul acuza GUPC ca ati semnat, munciti. O sa se-nteleaga cumva, ca la Aciliu.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

smark_BV

Ceea ce am citit acu' despre impregilo nu-mi place. Sper sa vad ceva miscare pe lotul 3 al A1 cand plec inapoi spre germania pe 7 ianuarie.

In general imi place cum arata A1 Deva pânâ la Sibiu-sud, înafara de prea multa tabla indoita si neînlocuita.

iuli

Daca pleci inapoi candva prin martie e posibil sa vezi si activitate.

E grava situatia cu tabla indoita? Adica pune in pericol circulatia in siguranta?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

SB76UFO

Cei care acum dupa sarbatori plecati din nou la munca prin strainatate si treceti pe langa viitoarea autostrada de la Mako la Nadlac  incetiniti sau chiar sa faceti o pauza de tigare (nu incurajez fumatul) sau de un susu' mic  si poate reusiti sa faceti poze sau rugatii pe cei din dreapta voastra sa mai surprindeti cate ceva din stadiul lucrarilor la vecini.
"Prostia este eternă și invincibilă"

radutm

O parte din autostrada Arad - Pecica - Nadlac, vazuta din satelit:

Foto: digitalglobe.com, 29 decembrie 2013
cont inchis

Anonymous Rider

Pare-se ca Salini-Impregilo o duc bine, fluctuatii normale nimic complicat. Ramane sa vedem cat de afectati vor fi de scandal.
www.salini-impregilo.com/en/investor-relations/financial-markets/stock-price.html (mai ales ultimul an)

smark_BV

Quote from: iuli on January 02, 2014, 11:30:06 PM


E grava situatia cu tabla indoita? Adica pune in pericol circulatia in siguranta?


Bineînțeles pune in pericol. De ce? Doamne fereşte sa se intimple vreo tragedie si nimeresti acel loc unde lipseste tabla si pe partea cealalta este indoita in sus, ca te duci direct si fara sa te mai opreasca ceva pe sensul opus!! De ce inlocuiesc autoritatile in Germania si austria aproape imediat tabla indoita? Pt ca siguranta rutiera nu mai este asigurata. Ma refer   la partea mediana.


Eu incerc sa fac ceva poze cind merg inapoi, probabil numai in ungaria se va lucra la M43. Pe lotul impregilo cred ca o sa fie mare sforãialã.

Oricum o sa povestesc ce am vazut pe traseu.