Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 64 Guests are viewing this topic.

gruiarew

De LD2 se mai știe ceva? Nu de alta dar era coada până aproape de Margina ieri, cu tot cu restricțiile de 7.5t pe DN68A...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis


vancouver

#54632
E nevoie de o mica minune sa se termine pana in 2026. Suntem in 2021. Cu mult noroc anul asta semnam contractul de executie. Cu mult noroc in 2023 vom avea deja lucrari incipiente la tunele (amenajarea zonei de portal pentru incepere foraj / TBM). Daca se face cu TMB se face repede, DAR: TBM are nevoie sa fie alimentat la foc automat cu segmente de arc de cerc prefabricate din beton. Dupa calculele mele super grosiere e nevoie de vreo 5000 de prefabricate. Deci trebuie instalata (max in vara lui 2022) si pusa la lucru la foc automat o fabrica de prefabricate arc de cerc. De regula dureaza cam un an (de cand se decoperteaza terenul pentru fabrica asta) pana s-a creat un stoc suficient, ca sa alimenteze fara intrerupere apoi TBM. Deci super optimist in vara lui 2023 cu alinierea unor planete incepe TBM. Dupa inca un an e gata (macar pe un fir), radierele vin si ele concomitent din urma, cu eforturile de rigoare de lucru unii peste altii. Final de 2024 sa fie totul strapuns si toata structura gata (un fir). Inca cateva luni pentru asfaltari, echipamente, teste... Vara lui 2025 un fir in exploatare, la al doilea totul decalat cu un an, deci vara lui 2026 complet gata.

Am calculat cu 2 TBM, ca altfel nu iese socoteala. Vedeti si cat se chinuie cu metoda clasica la CF pe Arad-Deva. Stim cat a durat si la M5. Deci ce sa zic: succes pe PNRR!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

Daca anul asta semnam, de ce vezi abia in 2023 inceputul lucrarilor la tuneluri (si asta cu mult noroc)?

hvm

^
Studii, completare proiectare (daca nu complet) pregatire teren, contractat TMB (uri)
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

adrian sibiu


adrian sibiu

#54636



(GPS)





(GPS)






(GPS)



O panorama mai de aproape a Muntilor Fagaras


(GPS)




Podul de peste Valea Tocilelor


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu



Podul peste Valea Saratii km6 vazut dinspre Dn7

(GPS)



Vedere a culeii Viaductului de la km10 inspre Sibiu


(GPS)



Vedere a cofrajului calator dinspre Sibiu de la Viaductul peste Valea Talmacelului km12


(GPS)




Vedere a Viaductului peste Valea Talmacelului dinspre Dn7


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Skynick

din perpectiva asta iese un super timelapse.


cfdp

stie cineva daca s-a turnat tronsonul 2 (a trecut saptamana--) trebuie6 /pliax2*3= 72 tronsoane+monolitizarile centrale...... multe saptamani. sa zicem cu doua seturi cofrag  minim 36 saptamani fara mutarile pe alte pile fara decalajul care este deja intre elevatii... se arata multa TREABA.  MINIM UN AN JUMATE. OPTIMIST

Goldmund

Stie cineva cand se intra serios in santier pe A1, Sectiunea 5, Pitesti-Curtea de Arges?

tom_sawyer

#54642
Quote from: tom_sawyer on April 12, 2021, 08:13:36 PM
Quote from: cristi5 on April 11, 2021, 07:29:09 PM
Exista si o relatie OSM


De la minutul 1:20 - drumul marcat de @cristi5 pe harta de mai sus:

https://www.youtube.com/watch?v=1NbVszpUjJQ?t=0


O filmare recenta cu Coșteiu de Sus - Holdea, cu mențiunea ca șoferul a ales o rută mai lungă prin Coșteiu de Sus, spre deosebire de filmarea din quote (putea face prima la dreapta după intrarea în Coșteiu de Sus, apoi prima la stânga. Filmarea din quote respectă întocmai traseul de pe hartă).

Margina - Costeiu de Sus - Holdea (varianta ocolitoare DN 68A) [10-05-2021]

gruiarew

Mai este o rută ocolitoare prin Homojdia. Și se iese sus în parcare înainte de Coșevița (e ceva popas ad-hoc acolo). Dar e drum destul de rău, de tractoare, deși pietruit e îngust, pante destul de abrupte și trebuie și trecut printr-o vale. Fără filmare că n-am observat că mi-a dat camera eroare de card. Eu am fost cu duba, dar au trecut și destule mașini mici. Totuși nu pot recomanda ruta. Dacă vă bagați o faceți pe barba voastră. Eu am mers pe uscat. Pe ploaie nu m-aș băga nici cu duba.

În rest, ca impresie și unde s-a reparat, zgâlțâie în draci și pare că se crapă iarăși. Doar sensul spre Deva l-am parcurs.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dargauda

Quote from: Goldmund on May 23, 2021, 11:41:22 AM
Stie cineva cand se intra serios in santier pe A1, Sectiunea 5, Pitesti-Curtea de Arges?

Da cei de la Astaldi,toata lumea asteapta sa se lucreze odata (minunea) asta, si mai trece si si vara trece ca la Selina.