Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 64 Guests are viewing this topic.

adiarc

Cred ca vor trece rapid de faza cu autorizarea atunci cand este vb.de incasat bani.
Poate atunci nu mai stau Mcv-urile la panda total aiurea ( ilegal mai ales ) , facand patrulare pt.a sanctiona diverse alte ilegalitati , cum ar fii circulatia pe banda 2 sau oprirea pe banda de urgenta , etc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

grig

Quote from: adiarc on December 30, 2013, 12:50:56 PM
Cred ca vor trece rapid de faza cu autorizarea atunci cand este vb.de incasat bani.
Poate atunci nu mai stau Mcv-urile la panda total aiurea ( ilegal mai ales ) , facand patrulare pt.a sanctiona diverse alte ilegalitati , cum ar fii circulatia pe banda 2 sau oprirea pe banda de urgenta , etc.

ma bucur sa vad ca ai ajuns aici adiarc :) mai bine decat ssc

scuze de offtopic

Ionut

^ Intrebare tehnica: imi puteti spune cum anume identifica numarul de inmatriculare al tirului care a depasit masa permisa? De cantarit e usor, face senzorul. Dar cum naiba stii unde sa trimiti amenda sau pe cine opresti in trafic? Cantarele vor fi sincronizate cu niste camere? Sau pur si simplu stau politistii (sau cei de la control trafic, nu stiu cum se numesc) la panda? Dar ma gandesc ca trebuie totusi niste date clare... nu dupa ochiul politistului. (Uneori sunt 2-3 tiruri la rand in trafic, cum demonstrezi ca l-ai prins fix pe cel care trebuia?)

Merci de explicatii. Un pic offtopic... dar na, daca tot am deschis discutia, fiind totusi despre senzorii de pe A1. Merci. :cheers:

PS: sper ca daca stau la panda nu vor stationa ca tembelii pe banda de urgenta si sa opreasca pe banda de urgenta tiristii... totusi e vorba de autostrada. Daca mai e si ceva ceata... nici nu vreau sa ma gandesc.

savagedanyro

Senzorii , din cate stiu, nu sunt pusi pentru a opri in trafic cei ce depasesc limita, sunt doar un mijloc statistic de verificare a incarcarii drumului. Daca sesizeaza incalcari dese se deschid punctele de control ale greutatii.
In transportul efectuat cu microbuze de 3.5 prin Austria au fost cazuri in care s-a mai depasit greutatea maxima admisa dar nu s-a primit amenda prin intermediul acestor senzori. Dar periodic toate autovehiculele erau trecute prin parcare si acolo nu scapa NIMENI !!!
...live the moment...

iuli

Din câte îmi amintesc, pentru că nu am fost atent la asta, senzorii sunt puși în dreptul camerelor de supraveghere. În plus camerele de supraveghere vor lua și rolul MCV-urilor, mașinile care au încălcat legea vor fi trase pe dreapta în zona spațiilor de servicii.

Să așteptăm să termine tot A1 la standardele la care s-au făcut loturile de până acum și vedem apoi ce soluții vor găsi.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Stefan Tudor

Buna ziua! Ma primiti si pe mine aici? Am vrut sa postez la vecini un mesaj despre drumul meu catre Munchen pe nou inauguratele tronsoane A1, dar dupa circul cu blocarea threadului, mi-a pierit entuziasmul de a mai posta acolo!

Ionut

#13086
Te primim daca esti baiat de treaba, bine ai venit! :cheers:
Spune-ne, ce e cu drumul spre Munchen? Are legatura cu A1? :D

Daca nu are, putem discuta pe drumurile vecinilor sau in parcare.
Daca are, asteptam impresii si/sau poze/video. Cheers!

Later edit: La multi ani de Sf. Stefan! (cu intarziere)

Stefan Tudor

Nu stiu in ce masura s-a mai discutat aici despre noile tronsoane ... m-am mai uitat si eu si chiar daca ma repet, o sa spun urmatoarele! Vineri dimineata am plecat de la Sibiu Nord - Medias pe A1 spre Saliste! Prima observatie este legata de lipsa semnalizarii Sebesului la giratoriile de la nodul Saliste! Apoi mai departe nu am decat cuvinte de lauda! noile tronsoane m-au ajutat sa stabilesc un nou record Sibiu-Nadlac! anume sub 4 ore cu 2 pauze! in condintii de siguranta si stres minim! faptul ca nu am mai avut decat mai putin de jumate din distanta pe DN s-a reflectat atat in ceea ce priveste timpul cat si starea mea! ma gandesc deja cu optimism cand o sa fie gata Nadlac-Traian Vuia si apoi si lotul 3 din Orastie-Sibiu! Am ales varianta cu Lugoj de la mijlocul anului fiindca este mult mai lejer traficul si diferenta in timp este de 5-10 min! Prin urmare tin pumnii celor de la Tirrena Scavi sa termine cat mai repede Timisoara-Lugoj lot 2!

boer_escu

#13088
O panorama cu viaductul de la Sacel, de astazi dimineata:



Uploaded with ImageShack.us

boer_escu

Si tot astazi, la nodul Saliste:



La multi ani tuturor si sa avem un 2014 cu inaugurari!  :cheers:

Ionut

^ Superbe cadrele, multumim!

Te rog - si rog pe toti cei care aveti astfel de cadre (mai vechi sau mai noi) - sa le postati IN VITRINA. Acolo vreau sa punem cele mai tari fotografii. Va rog urmati instructiunile din primul post al celor doua thread-uri. Multi dintre voi aveti fotografii faine, haideti sa le punem in vitrina pe cele mai frumoase.

:cheers:

MHN

Quote from: adiarc on December 30, 2013, 11:16:32 AM
Ramane sigur CIC la Saliste.Au inceput lucrarile la acesta.
Pt.cei ce trec prin zona ( cei ce ies , venind dinspre SB ) , se pot vedea ceva fundatii langa pasajul peste A1.
Va fii finalizat pana in vara.
Aviz amatorilor de viteza.Eu n-am vazut , ( poate inca nu i-au montat),dar cei de la Astaldi spun ca pana la vara vor fii montati , in asfalt , senzori de viteza ; de asemenea senzori pt.cantarire
Eu m-am referit la Saliste ca dispecerat ITS (CMI). CIC, in mod clar va fi acolo.
Adica CIC-uri vor fi multe de la Nadlac la Sibiu, aproape unul pe fiecare lot, insa dispecerate ITS doar doua (conform documentatiei licitatiilor din 2010).

Quote from: Ionut on December 30, 2013, 11:51:05 AM
Sa inteleg ca sistemul de monitorizare a vitezei va fi asemanator celui din UK care calculeaza viteza medie? De fapt calculeaza viteza indirect, inregistrand timpul in care parcurgi distanta X dintre doi senzori si afla viteza medie. Daca viteza medie e mai mare de 130 km/h sau 120 sau cat o fi setat, atunci vine amenda. Ceva de genul? (In UK sunt camere, dar poate fi facut acelasi sistem si cu senzori in asfalt.)
In documentatiile din 2010, CNADNR nu a precizat cum vrea sa fie calculata viteza de deplasare, precizand doar ca vrea sa fie respectate cerintele minime din Directiva 2010/40/EU (detaliu postat in special pentru vancouver :))
Nu mai caut acum sa vad ce detalii tehnice gasim in directiva. Imi aduc insa aminte ca utilizarea doar a acestui sistem ce calculeaza viteza medie de pe un sector prestabilit luand ca referinta momentul patrunderii pe sector si cel a iesirii de pe sector este oarecum depasita, solutiile mai noi putand calcula o valoare momentana a vitezei, prin impartirea zonei analizate de o camera in cadrane si aplicarea unor algoritmi specifici in sinergie cu informatiile de acelasi tip de la celelalte camere, in cascada. Si variatiuni pe tema.
Bineneteles ca aplicatiile soft, fiind dezvoltate strict in acest scop, vor calcula tot felul de scenarii si vor putea propune operatorilor din Dispecerat (sau colecta in arhive dedicate) cele mai bune decizii pentru fiecare vehicul in parte, daca se va dori acest lucru.

Ideea este ca specificatiile au fost plasate de catre CNADNR (sau terti in numele acestuia) in documentatiile de licitatie in anul 2010 iar pana acestea vor fi instalate si functionale vom fi in 2014 - 2015, deci in mod cert sistemele acestea au suferit si vor mai suferi modificari, imbunatatiri, automatizari.
Dar parerea mea este ca, dupa cum spunea si un coleg mai inainte, daca factorii decizionali vor realiza ca prin aceste sisteme vor putea creste considerabil incasarile la buget (oricare ar fi acesta) ne putem astepta la tot felul de masuri mai mult sau mai putin populare.


Quote from: bogdymol on December 30, 2013, 11:56:46 AM
^ Senzorii nu sunt pentru a da amenzi, ci doar pentru monitorizarea traficului (nr. vehicule, masele pe fiecare osie, viteza de deplasare etc.).

Astfel de senzori s-au montat pe toate bretelele de pe Centura Arad. Vezi aici de exemplu in asfalt.
Senzorii de pe autostrada sunt de doua feluri:
- senzori de trafic (bucle in asfalt si camere fixe) - montati din 2 in 2 Km - obligatoriu - pe toata distanta Nadlac - Sibiu (deocamdata)
- meteo - doar unul sau doi pe lot

Dispeceratele vor mai fi conectate cu Centrul National de Informare CNADNR (nu stiu daca exista sau va fi construit), Infotrafic (Politia Rutiera), ANM si IGSU (Situatii de Urgenta), etc.
De asemenea, dispeceratele vor fi conectate si la un sistem trans-European, un fel de baza de date ce va permite schimbul de informatii si probabil identificarea vehiculelor straine.
Asa ca amenzile ar putea fi trimise si-n alte tari, daca se va dori.


Una peste alta, se pot face foarte multe chestii interesante iar operatorii din Dispecerate vor primi si vor putea avea in fata lor, pe monitoare, o sinteza foarte complexa despre situatia autostrazii si a utilizatorilor ei, din multe puncte de vedere.
Dintre toate aceste informatii, ce anume vom vedea si noi pe afisajele de tip VMS, ramane sa ne lamurim, probabil, de prin 2015 incolo.
Atentie: toate informatiile primite in dispecerat vor trebui arhivate petru o perioada de 10 ani!!!
Si iaca, de fapt suntem offtopic.

GabiHd

#13092
@ Stefan Tudor
Am sesizat si eu dincolo lipsa semnalizării de la nodul Sălişte.

Am fost recent pana la Sibiu. Daca nu cunosti detalii despre noduri e cam nasol, indicatoarele te cam duc in eroare.
De exmplu, la intoarcere, la nodul Saliste, in primul giratoriu http://goo.gl/maps/e2YKy si in al doilea http://goo.gl/maps/3bze4 nu e niciun indicator cu directia Orastie-Sebes pe indicatoare e trecut doar Saliste. Asadar, cam greu de gasit iesirea spre Sebes de acolo.
Deabia in intersectia cu DN7 http://goo.gl/maps/fGly7 exista indicator cu Sebes, Orastie.
Iar la nodul Sibiu Vest e iar o zona confuza. Mai ales in giratoriul dinspre Sura Mica. Era noapte, neiluminat, nesemnalizat, abia gasesti breteaua de intrare pe autostrada. Noroc ca am facut de multe ori ruta pe gmaps si am stiut sa dau indicatii soferului, ca altfel ne invarteam ceva pe acolo.
Am uitat sa spun, ca pe breteaua de intrare era si un taxi care dadea marsarier.:nuts:

adiarc

#13093
Quote from: grig on December 30, 2013, 01:10:07 PM
ma bucur sa vad ca ai ajuns aici adiarc :) mai bine decat ssc
scuze de offtopic

mersi...SSC..end of story  :D
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Quote from: GabiHd on December 30, 2013, 05:53:00 PM
Am uitat sa spun, ca pe breteaua de intrare era si un taxi care dadea marsarier.

Apropo de asta. Voi care ati mers pe noile segmente din A1, cum vi se par bretelele de acces? Mi se par extrem de inguste... sau e doar o impresie? Sau e din cauza acelor parapete laterale care sunt inclinate spre interior (extra siguranta), mai ales pe bretelele "suspendate" facute pe ramblee inalte. Parca pe A2 sunt mai largi. La fel Bechtel a facut pe AT niste bretele largi, late. Care e senzatia la volan, mai ales daca ati mers si pe alte segmente? Ar trebui sa fie totusi si aici niste normative clare, nu? Repet, poate e doar senzatia mea vazand filmat.