Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 60 Guests are viewing this topic.

Ionut

Exista si paza pe segmentele noi, ati observat? :cheers:
(Ma refer la autoturisme - de obicei Logan sau Logan MCV - care circula cu viteza redusa pe banda de urgenta.)

radudanutz

Am fost azi pana la ab, ca si statistica am facut 13 min pe vechiul drum, din giratoriu apt sbz pana la saliste si cam 16  la intoarcere pe autostrada pana in giratoriu la apt sbz. Pe Cunta  - Sebes era lapte, cam 30 m vizibilitate si binenteles ca nu functiona nici un panou, ma intreb eu oare de ce nu putea fi pus in functiune pt ca prostu care ma depasea pe mine cu vreo 160 poate totusi isi da seama sa mai reduca dupa ce ii apar cateva panouri mari in fata.....
Imi cer scuze, nu ma pot abtine sa nu zic doar atat: din cauza prostiei unora nu mai mai pot uita pe un forum.....

alin_simeriaveche

Impresi de azi

Lotul 4 este impecabil, pacat de bucata care lipseste. Pe loturile1,2 din pacate am avut parte de ceata foarte densa, deci nu m-am putut bucura prea mult de peisaj. Nici nu am realizat cand am trecut de anumite pasaje iar la noduri am sesizat in ultima clipa. Sper ca la intoarcere sa ma pot bucura mai mult

BoGDaN

#13068
Si azi 2 caini pe autostrada, unul in dreptul viitorului spatiu servicii la Cristian altul la exit-ul catre Medias.

@alinsimeriaveche si rocklee. bravo pentru barbatia de care ati dat dovada dincolo. Din motivul asta nu mi-am facut cont acolo.

dr4qul4

Quote from: Ionut on December 29, 2013, 08:34:05 PM
Exista si paza pe segmentele noi, ati observat? :cheers:
(Ma refer la autoturisme - de obicei Logan sau Logan MCV - care circula cu viteza redusa pe banda de urgenta.)
Pe Buc- Pitesti sunt fiesta acum.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Calinm


MHN

Quote from: bogdymol on December 29, 2013, 06:16:15 PM
Quote from: Ionut on December 29, 2013, 05:21:40 PMStiti daca acum acele portaluri pot afisa reduceri de viteza?

Pot afisa cam orice, doar sa le comanzi din soft. Reduceri de viteza au fost afisat pe Centura Arad, iarna trecuta, cand erau ninsorile alea puternice. In loc de 100 (cat afiseaza in mod obisnuit), aratau 80 km/h.

Ca si completare, zic si eu ca se cam poate afisa orice limitare si orice mesaj (atat cat permite fizic ecranul afisajului de tip VMS).
Problema este ca (sub)sistemul de afisaje VMS de pe intreg segmentul de loturi de la Nadlac la Sibiu este proiectat sa functioneze la capacitati normale, ca un sistem integrat (parte din sistemul ITS) adica, abia atunci cand toate loturile vor fi in exploatare.

In acel moment toate afisajele VMS de la Nadlac la Sibiu ar trebui sa fie controlate din doar doua CIC-uri (chiar daca pentru intretinere sunt construite mai multe):
- din Pecica, dupa cum cita si bogdymol comunicatul CNADNR in acest mesaj
- si dintr-altul de pe langa Sibiu (imi scapa denumirea acum si e tarziu...)
Pana atunci, situatia e temporara, efortul necesar pentru modificarea mesajelor afisate fiind mai mare acum (organizat in CIC-urile locale) decat cel proiectat a fi la final.

Ionut

#13072
Quote from: Calinm on December 30, 2013, 02:54:03 AM
A1 Centura Arad - > Izvin , A6 - A1 Lugoj  - 29.12.2013

Multumim pentru filmare, asta da intrare! Bine ai venit. :cheers:
Plus ca vad ca ai reusit sa pui clipul video fara ajutor, asta chiar e ceva pentru un membru nou! :lol:

-

Legat de VMS/ITS, multumesc baieti pentru explicatii! Cred ca ar trebui sa fie o prioritate pentru CNADNR sa rezolve mai repede treburile administrative si sa foloseasca sistemele macar la jumatate din ce pot. Limitarile de viteza si atentionarea de blocaje mi se par absolut esentiale.

Betuel

Quote from: MHN on December 30, 2013, 03:32:16 AM
- si dintr-altul de pe langa Sibiu (imi scapa denumirea acum si e tarziu...)

Te referi la CIC-ul de la Saliste?

MHN

Cand am studiat Anexele 11 din caietele de sarcini (prin Decembrie 2010), scria Pecica si da, cred ca Saliste.
Daca de atunci au aparut modificari, prin clarificarile de la CNADNR pe parcursul procedurilor de licitatie, prin notificari sau prin intelegeri directe cu antreprenorii lideri de contract, nu mai stiu, deoarece n-am mai urmarit subiectul.

PS: CIC-urile cu acest rol de dispecerat ITS vor avea o suprafata mai mare si vor fi denumite si CMI = Centru de Monitorizare si Informare

adiarc

Ramane sigur CIC la Saliste.Au inceput lucrarile la acesta.
Pt.cei ce trec prin zona ( cei ce ies , venind dinspre SB ) , se pot vedea ceva fundatii langa pasajul peste A1.
Va fii finalizat pana in vara.
Aviz amatorilor de viteza.Eu n-am vazut , ( poate inca nu i-au montat),dar cei de la Astaldi spun ca pana la vara vor fii montati , in asfalt , senzori de viteza ; de asemenea senzori pt.cantarire
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

#13076
Quote from: adiarc on December 30, 2013, 11:16:32 AM
dar cei de la Astaldi spun ca pana la vara vor fii montati , in asfalt , senzori de viteza ; de asemenea senzori pt.cantarire

Sa inteleg ca sistemul de monitorizare a vitezei va fi asemanator celui din UK care calculeaza viteza medie? De fapt calculeaza viteza indirect, inregistrand timpul in care parcurgi distanta X dintre doi senzori si afla viteza medie. Daca viteza medie e mai mare de 130 km/h sau 120 sau cat o fi setat, atunci vine amenda. Ceva de genul? (In UK sunt camere, dar poate fi facut acelasi sistem si cu senzori in asfalt.)

bogdymol

^ Senzorii nu sunt pentru a da amenzi, ci doar pentru monitorizarea traficului (nr. vehicule, masele pe fiecare osie, viteza de deplasare etc.).

Astfel de senzori s-au montat pe toate bretelele de pe Centura Arad. Vezi aici de exemplu in asfalt.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dr4qul4

la fel e si in Austria (tot camere) dar pentru a putea da o amenda pentru viteza calculata trebuie sa treaca acest lucru in lege si sistemul trebuie omologat de metrologie.

Pe de alta parte, in ultimul an s-au facut progrese remarcabile la BRML: daca pana acum habar nu aveau ce autorizeaza (tot ce tb era sa le arati ceva ca sa aiba ce scrie) acum cer tot felul de documente, declaratii ale producatorului, certificari EN si mai ales testari ale laboratoarelor internationale independente.
Ba mai mult, au inceput sa faca si training (chiar in depozitul firmelor lideri de piata pe fiecare segment).

iar cum se vorbeste si de Noul Cod Rutier, ne putem astepta la introducerea unui paragraf legat de viteza calculata.

Oricum, ca sa scoti o medie de 139km/h pe autostrada trebuie sa atingi si 160 in anumite momente. sau sa mergi cu flash-urile pe automat!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iuli

Senzori in asfalt sunt si pe A1 si pe A6.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog