Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 62 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Pecica-Nadlac nu era pazit de nimeni cand am fost pe acolo. Adevarul e ca nici n-ai ce pazi. In afara de cateva terasamente si putin asfalt, mai sunt fundatiile de la vreo 2 pasaje si inca cateva podete din tabla ondulata... dar nimeni nu se atinge de ele.

Paza este doar pe lotul 2 (fostul lot a lui Alpine) unde sunt mai multe chestii de pazit (cladirile de la CIC sau din parcare, balustradele de la pasaje, o gramada de semne de circulatie etc.).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Quote from: stangabriel on December 27, 2013, 11:06:41 PM
Acum ca se vorbeste de Arad Nadlac,cum va fi vama,conexiunea intre Autostrazi la granita?Cine o construieste si care e planul? Harta,ceva?

Vezi cateva pagini (sau zeci de pagini) mai in spate. Cam acum vreo 2-3-4 saptamani am postat eu planul atat pt. autostrada din Romania, cat si pt. cea din Ungaria.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Legat de nodul de la Cugir (bretele sau nu tot nod se numeste), in aceasi situatie se afla si Hunedoara (orasul) care trebuie sa mearga ori spre Simeria ori spre Deva sa intre pe A1 desi le-ar fi avantajos o continuare a DN68B (evident ca acolo mai trebuie si un pod peste Mures  :D) si nimeni nu se plange, desi Hunedoara e mai mare decat Cugirul. :nooffence:  :p
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

GabiHd

#13038
Si eu mi-as dori un nod mai aproape de Hunedoara, fiind din Hunedoara, dar nu cred ca se poate compara un eventual nod+pod peste Mures+prelungirea DN-ului, cu doua bretelute.
Tocmai asta am vrut sa evidentiez, ca se poate facilita accesul in zona Cugir foarte simplu si cu investitie minima.

iuli

Ai dreptate, si eu am zis ca e mai mult la Hunedoara, dar din pacate realizarea de conexiuni la autostrazi de acum incolo trebuie facuta de catre autoritatile locale. Presiune trebuia facuta atunci cand s-au inceput SF-urile si proiectarea, acum e doar la ei in ograda mingea.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

dar ce e asa mare problema ca n-are cugiru nod? din cugir pana la A1 cati km sunt? 17km? si?

din centrul Timisorii pana la A1 sunt 14km! si e totusi Timisoara... ceva mai multe litere pe acolo... parca...
Sailing away! S/Y Haimana

alba1

#13041
Nodul cugir este o promisiune electorala. De la hanul surianul (unde se intra pe dn din drumul cugirului) si intrarea pe A1 sint 8 km! Mi se pare aiurea sa investesti bani chiar si pt o bretea.

Anonymous Rider

Quote from: sebba on December 28, 2013, 01:33:13 AM
dar ce e asa mare problema ca n-are cugiru nod? din cugir pana la A1 cati km sunt? 17km? si?

din centrul Timisorii pana la A1 sunt 14km! si e totusi Timisoara... ceva mai multe litere pe acolo... parca...

Aici, iti dau perfecta dreptate. De la marginea Timisorii (Lipovei, 12km de A1 sau 10-15 minute in functie de trafic; centru, 16km de A1 sau 20 de minute), e greu sa ajungi la autostrada. Deci, vorbim de un nod care deserveste 500.000+ locuitori (Timis+Caras). La Cugir (25.000+ locuitori) nu vad sensul unui nod, nici macar a unor bretele, din moment ce au doua alternative: 17km pana la Orastie, 26km pana la Sebes Est. De asemenea, nici realizarea unui alt nod la Deva/Hunedoara nu are sens: pt. Hunedoara vorbim de 21km indiferent ca e vorba de nodurile de la Soimus sau de la Simeria. Deci, exista 2 noduri care deservesc Deva+Hunedoara+Simeria+Hateg+Calan+Valea Jiului+Brad (~350.000+, intre 10 si 100km).

O situatie asemenatoare e cea din judetul Alba si Alba Iulia+Sebes cu nodurile de pe A1/Ax, unde vorbim de preluarea traficului de pe DN1+DN7, dar ecuatia aici e mult mai complexa.

Totusi, sunt sigur ca toate astea au mai fost discutate si altundeva. Oricum, e doar o opinie. :)

Ionut

Quote from: delacroix on December 27, 2013, 09:13:54 PM
Quote from: Ionut on December 27, 2013, 07:14:27 PM
Mda, am trecut in semnatura, insa va fi dificil sa termine intr-un an... sper sa poata.
Ce zici de un Jack?

Man sa stii ca nu m-as baga la un pariu pentru ca Astaldi au antecedente. S-au miscat foarte repede pe A2 si se misca foarte bine pe Pasajul Mihai Bravu din Bucuresti. Deci sanse au sa termine daca vor lucra la fel de tare ca pe A2. Singurul motiv pentru care as paria ar fi cantitatea de lucrari de refacut. Daca vor gasi prostii mari si vor trebui sa refaca mult din terasamente si/sau elevatii and stuff, atunci nu-i vad bine. Deci, zic eu, trebuie si putin noroc.

iuli

Ionut. trebuie sa te completez, mai exista si factorul bani in ecuatie. Nu uitati, e an electoral si dupa alegeri urmeaza o rectificare bugetara.  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

Intai sa avem noi autostrazi care sa traverseze toata tara si mai apoi sa ne gandim sa adaugam noduri (sau pt HD chiar un drum de legatura) .

Autostrada nu trebuie sa te duca pana la scara blocului, putem merge si pe DN cativa km. Iar zona dintre oras si autostrada va fi zoba care se va dezvolta cel mai repede.

Orice nod in plus inseamna cativa km de autostrada in minus.

A0, cand se va face, va fi si la 25 de km de centrul orasului si nu cred ca vor face noduri la fiecare dj.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


florin74

Quote from: penad2007 on December 28, 2013, 11:27:20 AM
http://www.gandul.info/financiar/cnadnr-aloca-34-000-euro-pentru-un-contract-de-expertiza-pentru-lotul-3-de-autostrada-orastie-sibiu-11809269

Este oare pentru a acoperi marirea sumei la Impreglio?


Uite ce trebuie sa faca

4.2. Activităti specifice
 Analiza, din punct de vedere contractual dar si a legislatiei privind achizitiile publice, a aspectelor si circumstantelor ce au generat revizuirea solutiilor tehnice in zonele cu instabilitate ridicata a versantilor cuprinse intre km 57+460 – km 62+180 si km 63+520 –km 64+850 pe sectorul de Autostrada Orastie – Sibiu Lot 3;
 Analiza, din punct de vedere contractual dar si a legislatiei privind achizitiile publice, a aspectelor si circumstantelor care conditioneaza adoptarea si implementarea acestor solutii tehnice revizuite;
 Analize si puncte de vedere ale Comisiei Europene in spete similare;
 Determinarea, in urma acestor analize si conform legislatiei privind achizitiile publice, precum si clarificarilor comunicate ANRMAP de catre Comisia Europeană – Directia Generala Piata Internă si Servicii prin adresa nr. MARKT/C3/EP/kr (2012) 677516/ 21.05.2012 (anexata prezentului Caiet de Sarcini), a:
(1) masurii in care solutiile tehnice revizuite in zonele cu instabilitate ridicata a
versantilor cuprinse intre km 57+460 – km 62+180 si km 63+520 – km 64+850 pe sectorul de Autostrada Orastie – Sibiu Lot 3 reprezinta sau nu o modificare la contract;
(2) caracterului substantial sau nu al modificarii mentionate la punctul (1) de mai sus, daca este cazul;
(3) procedurii de efectuare a modificarii;
(4) posibilitatii incadrarii cheltuielilor privind aceasta modificare ca si cheltuiala
eligibila.

 Elaborarea si predarea Raportului de expertiza.

C.E, vrea sa stie daca modificarile la contract sunt substantiale sau nu. Daca DA, e cam nasoala situatie, pentru ca chestiunea asta e interzisa de lege, si atunci s-ar putea sa pierdem ceva din finantare ( se aplica o corectie financiara)
Daca NU, atunci vad ca exista o posibilitate pentru includerea acestor cheltuieli suplimentare ca si cheltuieli eligibile.


Aviz amatorilor gen UMB care subliciteaza in ideea ca majoram ulterior. De cel putin 1 an si jumatate tot incearca Impregillo sa obtina ceva, si uite cat de dificil este pe fonduri europene.
__________________

ionutz08

#13048
Quote from: Ionut on December 28, 2013, 07:42:19 AM
Man sa stii ca nu m-as baga la un pariu pentru ca Astaldi au antecedente. S-au miscat foarte repede pe A2 si se misca foarte bine pe Pasajul Mihai Bravu din Bucuresti. Deci sanse au sa termine daca vor lucra la fel de tare ca pe A2. Singurul motiv pentru care as paria ar fi cantitatea de lucrari de refacut. Daca vor gasi prostii mari si vor trebui sa refaca mult din terasamente si/sau elevatii and stuff, atunci nu-i vad bine. Deci, zic eu, trebuie si putin noroc.
eu zic sa gandim pozitiv.pe A2 au facut o treaba foarte faina si in timp scurt.

ionutz08

Quote from: alba1 on December 28, 2013, 02:47:53 AM
Nodul cugir este o promisiune electorala. De la hanul surianul (unde se intra pe dn din drumul cugirului) si intrarea pe A1 sint 8 km! Mi se pare aiurea sa investesti bani chiar si pt o bretea.
ar fi fost logic sa faca un nod si la cugir,daca la sebes au facut 2,5 noduri, pentru ca acel mic oras (cu mai putine litere decat timisoara)are totusi "ceva" industrie care trimite "ceva" la export.acel orasel oricum era izolat pana acum pentru ca nu e la drumul national.asa il izolezi si mai mult.bine.....8 km pana la A1 nu e mare lucru mai ales ca DN-ul e aproape gol dar, daca faci nod la cunta,fie el si capat de sector,atunci poti sa faci si la cugir.uitati-va si in alte tari cat de dese sunt nodurile.unele deservesc localitati foarte mici.

alba1.....pun pariu ca nu esti din cugir....nici eu