Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 56 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Intr-o filmare postata de CNAIR pe facebook, 2 ingineri (:bye:) de la PORR ne explica cum se construieste viaductul mare de pe traseu. Filmarea o gasiti aici:

https://fb.watch/5d0HDlUgZ8/
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

stangabriel

https://economedia.ro/autostrada-cu-tuneluri-pentru-ursi-termenul-limita-pentru-depunerea-ofertelor-a-fost-prelungit-pana-la-10-mai.html#.YIf4qu-A4-Q

Compania de Drumuri a prelungit, cu două săptămâni, până la 10 mai, termenul-limită pentru depunerea ofertelor la licitaţia pentru proiectarea şi execuţia secţiunii de autostradă dintre Holdea şi Margina, singurul tronson care lipseşte între Sibiu şi vama Nădlac 2.

naivu

Quote"doar pentru riverani" ... nu se respecta.
Nu-mi fac iluzii ca nu va incerca nimeni sa fenteze si la o parte le va si reusi, dar ma astept ca 99% vor respecta pt ca:
1- chiar si un trafic lejer de pe contrasens (e.g. 1 masina la 200m, la traficul asta probabil Waze tot verde vede drumul) inseamna incetinit si iesit pe acostament la fiecare 200m pe >20km; nu stiu daca alternativa pe contrasens mai ramane la fel de atractiva  O:-)
2- nu e vorba de cativa zeci de m in care sa fii in culpa ci de cativa zeci de km (adica mai multe zeci de minute de stres)
3- daca nu ai numar de TM sau HD si intri pe contrasens e ca si cum ti-ai cere-o cu lumanarea timp de aproape o ora nu doar de la politie dar si de la satenii de pe traseu si soferii de pe contrasens!
4- in cele 4-5 sate de pe traseu nu pot fi f multe masini si politia locala s-ar putea sa le cunoasca pe toate; crezi ca o alta masina ar trece neobservata si fara amenda/"taxa"/sicane?!
5- la jumatatea traseului poate fi montata o camera automata care sa citeasca numarul de inmatriculare si sa amendeze non-riveranii, ca la roviniete

gruiarew

Eu vin cu o soluție mai simplă, care nu include amenzi, camere și drumuri de tractoare: circulație alternativă. 9-13 spre Timișoara, 13-17 spre Deva. Sau cumva corelat cu timpul de la trecerea vămii, ca să-și poată face transportatorii programul. Poți să-ți faci un traseu. Oricum pe acolo e foarte, foarte puțin trafic local.

Dar neapărat în tot acest timp, SĂ SE MUNCEASCĂ LA DRUM. Nu doi cu lopata și unul cu roaba. La naiba, alții mută poduri, gări și cursuri de apă într-un week-end. La noi nu se poate așterne niște asfalt pe jos...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

rocklee

#54439
problema este sa se vrea ...dar se pare ca acest constructor este mai mult o firma capusa CNAIR ....de cat o firma de drumari serioasa ... :o >:(

gruiarew

Eu nu înțeleg ce e atâta de greu de mobilizat 2-3 echipe din DRDP-uri. Sau oamenii ăia tot ce știu e să cosească iarba și să adune gunoaie? E totuși o arteră de interes național.

Dar cred că ai dreptate rocklee, de se dorea, nu se ajungea să arate în halul respectiv drumul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

rocklee

o filmare de la Radu Ignat cu Valea Oltului ....Sugestiva pentru lotul 2 PITESTI SIBIU ....cam ingramadita pe unele portiuni  :o  ???

https://www.youtube.com/watch?v=43aV2hYr7E4&t=765s&ab_channel=RaduIgnat

multumim RADU IGNAT... :D 8)

nenea_hartia

@bogdymol: Și eu îi salut pe cei doi ingineri. ;) :D

strainu

Salut. Azi am observat ceva lucrări la nodul de la Bolintin de la km 23. Să îndrăznesc să sper că vor largi în sfârșit podul ăla? Am pus și niște poze, dar sunt făcute la apus, calitatea nu e acolo.

În altă ordine de idei, drumul care va lega A0 de Iuliu Maniu va fi tot pe autostrada existenta, e unul nou sau e capătul celălalt al drumului care trebuia să înceapă de la podul Ciurel? Mă gândeam cât de complicat ar fi dpdv legal să renunțe la banda de urgență de la Ciorogarla la București. Dpdv tehnic nu cred că mai trebuie făcut altceva decât reconfigurarea ieșirilor de la centură (care ar fi chiar scopul principal al acestei modificări).



Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0



Imagine publicată sub licența Creative Commons Atribuire-Distribuire în Condiții identice 4.0


Powered by API/PUM imgur uploader
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

adiarc

#54444
Lotul 1 Sibiu-Pitesti , constructor Porr

  "Folosim un sistem de cărucioare și se va betona tot podul din secțiuni de patru sau cinci metri, înaintându-se simetric de pe fiecare cap de pilon. Astăzi am început montarea structurii metalice care va susține acest cărucior. Vor fi, de fapt, două cărucioare - fiecare va betona o parte a podului pentru a nu risca o debalansare - și după fiecare betonare tronsoanele în sine vor fi tensionate ca să țină tot podul la un loc. Ritmul de betonare în această tehnologie este în general de un tronson turnat la fiecare șapte zile"

"Avem în jur de 100 de oameni mobilizați ca forță de muncă în șantier. Mobilizarea este suficientă în momentul de față. Când va fi nevoie vom suplimenta efectivul de muncitori. Ne gândim chiar la un schimb de noapte deoarece ne dorim și sigur vom reuși să fim gata în timp cu această lucrare. Avem sprijin din toate părțile și facem tot posibilul să ne încadrăm în timp", spune inginerul Robert Cristea, din cadrul Porr Construct

sursa - Turnulsfatului.ro
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Earthchild

Sectiunea de 4-5 metri inseamna un tronson?

dr4qul4

mai degraba inseamna dimensiunea caruciorului de betonare. Ceea ce inseamna ca ritmul de lucru va fi de 1-1,5 m pe zi. Cati metri are viaductul?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

@Earthchild, da, 4-5 metri va avea un tronson sau mai bine sa-i zicem tact. Un tact de betonare de 4-5 metri. Ideal ar fi sa se reuseasca un tact pe saptamana. Probabil undeva la a 10-a turnare vor reusi...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristibcbc

Salutari tuturor si Hristos a inviat!

Astazi in jurul orei 19 la iesirea de pe A1 la Holdea inspre Timisoara, Waze-ul estima o intarziere de 97 de minute in trafic si cam 2:22 minute de acolo pana la Timisoara  >:(.
Am cautat pe Waze o alta varianta si surprinzator a aparut varianta prin Holdea - Costeiu de Sus - Nemesesti - Sintesti. Cum eram la cativa pasi de indicatorului spre Holdea am luat-o pe noul traseu (despre care aflasem aici pe forum ca ar fi o varianta posibila de ocolire https://drive.google.com/file/d/1NdiWTPtuygdVCaUtLsmhIHDAFkvUInRP/view?usp=sharing).
Am virat la dreapta spre Holdea la ora 19:19 si la ora 19:51 am intrat pe A1 venind de la Sintesti https://drive.google.com/file/d/1jq4DPC2zsvui9187Mnxsg7kx_gT1rSIM/view?usp=sharing. Am oprit la un moment dat pentru 2-3 minute ca sa ma mai uit pe harta pentru ca initial Waze-ul ma ducea la Margina dar stiam ca pot ajunge direct la Sintesti. Primii 4-5 km, estimez eu, au fost pe drum de pamant pietruit, restul pe asfalt (recent reparat). E adevarat, nu am intalnit masini aproape deloc, in caz de o urgenta poate fi o varianta buna.

Europiu

^^ aproximativ 650 m, zice Hotnews.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).