Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 79 Guests are viewing this topic.

dorum

...las' ca se intorc din nou vremurile alea, insa cu alti protagonisti (constructori) si pe alte loturi... :)

ionutz08

Quote from: dorum on December 27, 2013, 02:53:20 PM
Nici azi, la 5 zile de la accident, CNADNR nu si-a corectat comunicatul....asta deja tine de un miserupism grosolan!

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%2022.12.2013.pdf
:lol: :lol:  dumnezeule dorum......ai pretentii prea mari de la ei,asa de final de an cu weekend prelungit pentru bugetari....da-le putin timp ca altfel ajungi pe lista Most Wanted a CNADNR     :lol: :lol:

florin74

Quote from: bogdymol on December 27, 2013, 12:09:15 AM
Comunicat de presa Astaldi.

E oficial.
S-a publicat in SEAP. Data contractului 19.12.2013. La anul pe vremea asta trebuie sa fie gata.

dorum

""Protestatarii"" in actiune :) la Sura Mica pe 19.Dec !
De fapt in asteptarea deschiderii!
Multumesc rocklee pt poza!


Ionut

Quote from: florin74 on December 27, 2013, 06:43:15 PM
E oficial.
S-a publicat in SEAP. Data contractului 19.12.2013. La anul pe vremea asta trebuie sa fie gata.

Mda, am trecut in semnatura, insa va fi dificil sa termine intr-un an... sper sa poata.

GabiHd

Quote from: adrian84 on December 24, 2013, 04:14:55 PM


Salut.
Stie cineva daca pana la urma vor face iesire la Cugir asa cum era vorba pana nu demult?

Salut! Bine v-am regasit aici, dincolo vad ca e tot "santier".
In legatura cu nodul pt Cugir. Cred ca trebuie doar o intrare pe A1 spre Sebes si o iesire de pe A1 catre Orastie. Cei care vin dinspre Deva pot cobori pe la nodul Orastie, nu trebuie sa ocoleasca nimic. La fel si cei care merg spre Deva, pot urca pe la nodul Orastie.
Este mai rau acuma pentru cei cae vor sa mearga de la Cugir spre Sebes sau de la Sebes la Cugir.

Am facut si o harta cu ce vreau sa spun: http://goo.gl/maps/aD4wT

delacroix

Quote from: Ionut on December 27, 2013, 07:14:27 PM
Mda, am trecut in semnatura, insa va fi dificil sa termine intr-un an... sper sa poata.
Ce zici de un Jack?

iuli

Quote from: GabiHd on December 27, 2013, 09:06:26 PM

Salut! Bine v-am regasit aici, dincolo vad ca e tot "santier".
In legatura cu nodul pt Cugir. Cred ca trebuie doar o intrare pe A1 spre Sebes si o iesire de pe A1 catre Orastie. Cei care vin dinspre Deva pot cobori pe la nodul Orastie, nu trebuie sa ocoleasca nimic. La fel si cei care merg spre Deva, pot urca pe la nodul Orastie.
Este mai rau acuma pentru cei cae vor sa mearga de la Cugir spre Sebes sau de la Sebes la Cugir.

Am facut si o harta cu ce vreau sa spun: http://goo.gl/maps/aD4wT


Bine ai venit! Aici cam rar cu santierul...  :D

S-a mai discutat problema nodului pentru Cugir si s-a ajuns la o concluzie... Pentru MT sau mai bine zis CNADR nu e rentabil un nod. Daca se va vrea totusi un nod acolo va pica in sarcina CJ. Aceasi problema se tot discuta si la Timisoara cu inca o descarcare de pe autostrada care sa dea undeva la intersectia dintre DN69 si DJ692. S-a pus si aici putin problema ca CNADR sa faca acel nod dar s-au prins repede ca nu e interesul CNADR asa ca acum CJ tot incearca sa faca rost de bani (prefer sa nu spun ca se incearca mai degraba sa se faca rost de bani pentru altceva mai la capitala si mai legat de cele "de sus") sa faca ei acel nod.

Pana la urma si CJ Alba isi vor da seama ca ei vor trebui sa faca acel nod, asta, evident, la presiunile CL Cugir.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

vancouver

Quote from: Ionut on December 27, 2013, 07:14:27 PM
Quote from: florin74 on December 27, 2013, 06:43:15 PM
E oficial.
S-a publicat in SEAP. Data contractului 19.12.2013. La anul pe vremea asta trebuie sa fie gata.

Mda, am trecut in semnatura, insa va fi dificil sa termine intr-un an... sper sa poata.

Aceeasi Astaldi-Max Bögl au reusit sa termina in mai putin de 1 an Cernavoda-Medgidia, si anume dupa 7 luni au deschis circulatia pe 1/2 autostrada si mai departe au lucrat sub trafic. Iar Cernavoda-Medgidia a fost incomparabil mai dificil decat Nadlac - Pecica. Deci capacitate tehnologica au. Exproprierile, arheologia, proiectul in detaliu si avizele sunt deja facute. In prima zi frumoasa din 2014 pot intra in plin. Eu cred ca vor fi gata in octombrie sau noiembrie 2014, odata cu ungurii pe M43.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dorum

#13029
Presiunile sunt foarte mari...nu m-am mirat absolut deloc ca s-a semnat contract pe 12 luni proiectare si executie...Eu unul nici nu concep ca la anul in toamna/iarna sa nu se faca conexiunea cu M43...si dupa cum zicea Vancouver, Astaldi-Max Boegl chiar POT sa faca asta... Iar despre Pecica - Arad, cred ca tot ei o vor face...nu vad cui i-ar renta o noua organizare de santier si tot ce tine de logistica pt 10-12-15% dintr-un santier de autostrada! Eu zic ca cel mai tarziu la 1 feb utilajele vor musca din terasamente, acolo unde e cazul, iar camioanele, nu putine la numar vor misuna pe DN7...Lucrari de arta sunt putine iar debleele si rambleele sunt aproape daca nu complet inexistente...

Si din nou, mare prostovan ai fost, nea' Iordache!! Pacat! Ti-ar fi iesit bani frumosi pe parcurs sau la final, nu trebuia sa-i furi de la inceput!

GabiHd

#13030
Quote from: iuli on December 27, 2013, 10:00:35 PM
S-a mai discutat problema nodului pentru Cugir si s-a ajuns la o concluzie... Pentru MT sau mai bine zis CNADR nu e rentabil un nod.
Nu e nevoie de nod, dupa cum spuneam. Sunt suficiente doua bretele. Una de intrare inspre Sebes, ca sa nu mai ocoleasca pana la Gelmar, si una de pe sensul Sebes-Deva, de iesire, pt a ajunge la Cugir. http://goo.gl/maps/aD4wT

dorum

#13031
welcome GabiHD!

dupa cum zicea si Iuli, eu nu cred ca CNADNR se va implica in realizarea acestor noduri locale, insa sunt convins ca daca CJ-urile vor avea "malai" nu se vor opune...bineinteles vor fi niste reguli stricte de realizare, nu cred ca va putea orice CJ sa angajeze o firma de GIGEI sa faca o astfel de lucrare....

LE:...si eu sunt de parere ca n-ar fi nevoie! sunt cativa km de parcurs pe DN7...iar bretelele propuse de tine n-ar reprezenta ceva irealizabil...insa vom vedea!

PPS: pe acilea evita Ionut organizarea de santier si santierul ulterior  :lol: :lol:

GabiHd

#13032
^
Mersi!

Eu cred ca e nevoie de ceva pentru a ajunge in directia Cugir-Sebes si invers, dar nu de un nod in toata regula, ci de un seminod, doua bretele. Cat poate costa?

LE. Se poate renunta si la giratoriile desenate de mine, nu cred ca e obligatoriu sa fie giratorii.

dorum

Intrebare pt bogdan sau pt cine stie ce-i p-acolo:

Pecica - Nadlac e si el pazit de RAO? Sau se poate intra ?

stangabriel

Acum ca se vorbeste de Arad Nadlac,cum va fi vama,conexiunea intre Autostrazi la granita?Cine o construieste si care e planul? Harta,ceva?