Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 52 Guests are viewing this topic.

Ionut

Foarte interesante cele trei optiuni Bucuresti-Arad Vest:

1. Clasic, Valea Muresului (Deva-Lipova-Arad): 6h 54min, 560km
2. Drumul pe sud, Pitesti-Craiova-Severin-Lugoj-Timisoara-Arad: 7h 12min, 603km
3. A1, Deva-Dumbrava-Balint-Tipari-Timisoara-Arad-Arad bypass: 6h 55min, 592km

by Google

Varianta 3, desi mai lunga un pic decat 1, are multi km de autostrada.
Deci deja A1 isi scoate banii pentru tranzit Bucuresti-Nadlac... foarte fain.

stangabriel

Cand va fi gata lotul 2 Timisoara Lugoj, timpii nr 2 si 3 scad considerabil.


bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Archi

In comunicat se precizeaza ca incepe lucrul in ianuarie, ascutitiva aparatele foto!!

alin_simeriaveche

am un amic ce lucreaza la drumuri si poduri, la simeria veche. e din sat de la mine. am vazut poze pe facebook-ul sau si apoi l-am intrebat cateva chestii. mi-a spus ca lucreaza la CIC-ul de pe Orastie lot 1 pana in aprilie. lucreaza 24/24 o saptamana, doua e acasa.au masina de la o firma de dezapezire si patruleaza iar in caz de probleme se anunta firma .Au apartament de serviciu super frumos. In aprilie va fi dat in folosinta parcarea sitotcentru la parametrii normali.Scuzati calitatea imaginilor, sunt facute cu telefonul de amicul meu

















Quest

Quote from: Pellady on September 19, 2013, 11:44:52 PM
Ne tot intrebam ce s-ar putea face la capatul Sanovita. Dar daca privim putin in perspectiva ne dam seama ca nu se poate face iesire acolo. Dupa ce se va face lotul urmator va dati seama cum s-ar face conexiunea intre loturi? La Sibiu a fost facut un giratoriu in perspectiva construirii unui nod ulterior care sa preia traficul apoi va fi desfintat acel giratoriu din mijlocul autostrazii. La Sanovita pe unde ar putea fi deviat traficul in perioada conectarii loturilor?

Simplu, pe perioada de conexare a loturilor, accesul pe autostrada se va face ca la ora actuala, adica dinspre TM se merge in continuare pe DN6 pina la Centura Lugoj, dupa care se urca pe A6. Chiar nu vad o problema ca timp de 1-2 saptamini rastimp in care se demoleaza sensul giratoriu si se face conexarea loturilor, sa nu mai pot urca pe A1 la Sanovita, ci sa trebuiasca sa merg pina la Centura Lugoj.

Eu nu stiam de postul tau cu neincrederea vizavi de Sanovita. Vad acum ca si tu te vei numara printre cei care se vor mira de faptul ca totusi se va rezolva cumva situatia de la Sanovita. Intelege si tu ca CNADNR e pus ptr prima oara in situatia de-a constata ca stau cu un capat de autostrada de 10 km in cimp si nu pot da in circulatie tronsonul. Ptr c-au plecat de la supozitia idealista ca cele 2 loturi adiacente (cu grad de dificultate similar) se vor construi in paralel, avind in cel mai rau caz un decalaj de 1-2 luni. Ceea ce nu s-a intimplat.
Common sense will get you far !

Anonymous Rider

Quote from: Quest on December 27, 2013, 11:40:28 AM
Ptr c-au plecat de la supozitia idealista ca cele 2 loturi adiacente (cu grad de dificultate similar) se vor construi in paralel, avind in cel mai rau caz un decalaj de 1-2 luni. Ceea ce nu s-a intimplat.

Are sens asa. Inteleg ca de acum incolo loturile vor fi dimensionate in asa fel incat sa nu mai existe astfel de situatii. Totusi, daca va fi, cred ca e de datoria CNADR sa supravegheze derularea proiectelor la nivel national/regional. Ce vreau sa zic: daca ai doua loturi adiacente, si te astepti sa se termine in aprox aceiasi perioada, atunci le supraveghezi de aproape (cazul Izvin-Sanovita, cazul Pecica) iar daca se intampla sa apara o diferenta mai mare de 6 luni intarziere, ajustezi proiectele in asa fel incat sa asiguri continuitate traficului rezultat din punerea lor in functiune. In felul asta, puteau aduce pe cineva acum 6-8 luni de zile sa faca segmentul lipsa de 6km si sa il dea in folosinta la cateva luni distanta cel mult. 8-12 luni cat avem de asteptat acum e foarte mult pentru cei cativa km.

Cred ca CNADR si-a invatat lectia, sau macar a avut ocazia sa si-o invete. Va fi destul de trist daca astfel de cazuri se vor mai repeta. :(

vancouver

Supravegherea loturilor si masuri de dirijare temporara au existat deja. De ex. pe A2 Cernavoda - Constanta a fost construit un giratoriu la intersectia cu DN3 langa Murfatlar. Acolo nu s-a facut insa si nod. Ulterior acel giratoriu a fost desfiintat si accesul pe A2 se face pe la nodul Valea Dacilor, langa Medgidia.

E adevarat, ca atunci ministru era doamna Boagiu, care s-a interesat la modul serios de treaba sau a delegat responsabilitatile unor directori din subordine. Cam asa cum face si doamna Manescu la MT.

Din pacate CNADNR se afla - din motive de ciolan politic - la alt minister, iar domnul avocat Sova e paralel cu aceste probleme ingineresti. Si nici nu lasa specialistii sa ia decizii. Acestia la randul lor nu au initiative, ca sa nu supere conducatorul iubit si afon. Iar cand Sova totusi intreaba, din comoditate, i se explica ca e bine asa. Acesta nu se pricepe si inghite ce i se indruga de catre subordonati. Avem asadar un amestec de comoditate, neseriozitate, incompetenta si circ politic.

Rezolvarea e simpla: CNADNR revine la MT, Ministerul Marilor Esecuri al lui Sova se desfiinteaza, iar din banii economisiti prin desfiintarea acestui minister se platesc lucrarile la sensul giratoriu provizoriu de la Sanovita.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Nu ai de unde sa stii cum se va comporta un constructor pe un lot. Vezi Romstrade. Vezi Alpine. Oricat de mult ai incerca tu CNADNR sa faci loturile, tot nu ai cum sa prevezi... de exemplu Izvin-Sanovita trebuia DE MULT terminata. Cei mai vechi stiti ca autostrada asta a stat vreo 3 ani numai in procese/contestatii... daca totul mergea cum trebuie, Izvin-Sanovita era gata inainte de segmentul terminat acum de Tirrena. Am mai avut discutiile astea.

dorum

Nici azi, la 5 zile de la accident, CNADNR nu si-a corectat comunicatul....asta deja tine de un miserupism grosolan!

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%2022.12.2013.pdf

dorum

Mai tineti minte?

Foarte scurta retrospectiva 2013:


















stangabriel

Felicitari tuturor pentru pozele din acest an. Sper ca aceste forumuri sa devina arhiva istorica online,pentru nepotii nostri.

Spor la toate in noul an.

Anonymous Rider

Quote from: Ionut on December 27, 2013, 02:39:10 PM
Nu ai de unde sa stii cum se va comporta un constructor pe un lot. Vezi Romstrade. Vezi Alpine. Oricat de mult ai incerca tu CNADNR sa faci loturile, tot nu ai cum sa prevezi... de exemplu Izvin-Sanovita trebuia DE MULT terminata. Cei mai vechi stiti ca autostrada asta a stat vreo 3 ani numai in procese/contestatii... daca totul mergea cum trebuie, Izvin-Sanovita era gata inainte de segmentul terminat acum de Tirrena. Am mai avut discutiile astea.

Da. OK, nu am stiut asta. Am fost "parerist", scuze! :D

rocklee

dorum ....hoo hooo hoooo.....ce vremuri faine erau pe vrema aceia ....aaperate foto .iesala la foto@reportaje ...baieti care se agitau pe forum.....pareri si discuti   :).....ce vremuri mosule ce vremuri .....acum?????.....Te urci  in masina.... si te plimbi pe tota muca si stradania celor pe care iai spionat doi trei ani de zile  :(......HOOOO...HOOOOO CE VREMURI FRUMOASE AU FOST... O:-)