Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 57 Guests are viewing this topic.

radutm

Fratilor, am parcurs si eu astazi tot ce s-a deschis recent, incepand cu A6, continuand cu Lugoj - Deva Lot1 si apoi pana la Sibiu. AM pleca dis de dimineata de la Timisoara, pe un polei de toata frumusetea. Infrastructura noua e frumoasa, nimic de zis, dar in ciuda accidentului recent, obrazul gros cu sare se tine! nici acum nu s-au cumintit, baietii se plimbau cu sarea la bord, in loc sa o dea pe asfalt...ce sa mai zic, ca am oprit intr-o parcare (la Orastie cred), de toata rusinea ce mizerie era...incerc sa pun poze mai tarziu, desi pe alea rele parca nu vi le-as mai arata acum, ca va stric buna dispozitie..
cont inchis

adiarc

Quote from: adrian84 on December 24, 2013, 04:14:55 PM


Salut.
Stie cineva daca pana la urma vor face iesire la Cugir asa cum era vorba pana nu demult?
tot ce s-a spus pana acum este pura campanie electorala
Cnadnr nu va finanta un asemenea nod..ar putea s-o faca Cj Alba sau primaria Cugir , daca vor sa-si sporeasca atractivitatea
deocamdata doar vorbe goale....nimic concret
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

craciun fericit si multa sanatate tuturos ...

Ionut

Quote from: vancouver on December 24, 2013, 06:51:02 PM
CNADNR a atribuit Astaldi - Max Boegl un contract de 69 mil. euro pentru lotul 1 Nădlac - Arad.

Asta este o stire fumata rau de tot. Stiam de mult timp asta. Dar na, presa e defazata.
Sa inteleg ca stirea ar fi ca s-a SEMNAT contractul? Ca de atribuit stiam (in urma unei decizii a instantei).

A656

Salutare,

Sambata am venit din Germania la Sebes, pe Nadlac-Arad-Timisoara-Lugoj-Faget-Soimus-Sebes, toate tornsoanele de A1.
Calea de rulaj mi se pare OK pe toata autostrada, ce nu-mi place e ca parapetul din stanga e prea aproape de banda 2. nicaieri afara nu am remarcat asta ca pe A1. E neobisnuit, nu deranjeaza, dar cum zic, neobisnuit.
Apoi... Banda de accelerare/decelerare sunt inguste ca naiba. e iar parerea mea.
Si nu in ultimul rand indicatoarele. pe centura lugoj erau in giratorii intrarile pt A1 semnalizate, tirurile din fata mea dadeau o tura de giratoriu crezand ca s-a deschis. se opreau in giratoriu nestiind incotro sa o ia.
ieri am tras o tura pana la sibiu pe A1, si aici m-au dezamagit indicatoarele. cand vii de la sibiu si vrei sa intri pe A1 la cunta, in giratoriu sunt semnalizate numai Blaj si Cunta. Nici vorba de A1. Binenteles ca Tirul iar s-a oprit, nestiind incotro sa o ia. Iesind din giratoriu, la 10m e indicatorul pentru A1.
Oricum, ma bucur de orice kilometru de autostrada, fie el cum o fi semnalizat, bine sau mai degraba rau.

Un CRACIUN FERICIT tuturor si multumesc pt munca si informatiile pe care le impartiti aici cu noi!

mirceal

Tuturor un Craciun linistit alaturi de toti cei dragi.

vancouver

Quote from: Ionut on December 24, 2013, 07:38:20 PM
Quote from: vancouver on December 24, 2013, 06:51:02 PM
CNADNR a atribuit Astaldi - Max Boegl un contract de 69 mil. euro pentru lotul 1 Nădlac - Arad.

Asta este o stire fumata rau de tot. Stiam de mult timp asta. Dar na, presa e defazata.
Sa inteleg ca stirea ar fi ca s-a SEMNAT contractul? Ca de atribuit stiam (in urma unei decizii a instantei).

Nu, gresit. Prin decizia instantei nu a fost nimic atribuit. Instanta doar a respins contestatiile. Definitiv.
Din acel moment, conform legii, CNADNR avea 7 zile (lucratoare) sa SEMNEZE contractul. Nu avea deci de ales, noi aici pe forum l-am considerat ca si semnat. Mai trebuia totusi facuta formalitatea.

Asadar semnarea contractului este un element NOU. Probabil Ponta si Sova doreau sa se laude si cu asta, dar accidentul in lant le-a stricat "balul".
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rocklee

un craciun fericit linga cei dragi ... :)..si va doresc multa sanatate cai mai buna de cit toate..... :D

Ionut

Quote from: vancouver on December 24, 2013, 09:16:26 PM
Asadar semnarea contractului este un element NOU. Probabil Ponta si Sova doreau sa se laude si cu asta, dar accidentul in lant le-a stricat "balul".

In regula, am trecut si eu in semnatura.
PS: Craciun fericit tuturor!

marius_ar


radutm

cont inchis

Goldmund

Cate poze superbe am vazut! Vara trebuie sa fie altfel pe noile tronsoane de autostrada....
Inca o data,
Un Craciun fericit la toti!

dorum

#12987
Pana prin 15 ian intram in somaj... urmatoarele evolutii pe santiere, pe care le preconizez, sunt intrarea in santier a TS pe TM-Lug lot2 si, sper, a Impregilo pe Orastie - SB lot 3... chiar si Astaldi ar trebui sa se mobilizeze pe Nadlac - Pecica...

Pe de alta parte, ar trebui sa urmarim Sebes-Turda pe la CNSC, pt ca sunt convins ca vom avea ce vedea...din pacate, posibilii viitori contestatari, Selina & Pa-co, darorita faptului ca au fost descalificati pe mai multe tronsoane, creeaza premiza unor atacuri exceptionale la CAB, care vor tergiversa mult semnarea contractelor si inceperea lucrarilor... M-as bucura enorm sa gresesc...

Si nu in ultimul rand, asteptam lansarea licitatiei pe Arad-Pecica si pe tronsoanele promise Turda - Tg. Mures... si asteptam alocarea de fonduri pt A3 DNCB - Buc... de asemenea asteptam vesti de la Comarnic - BV

Sa dea Domnu sa trecem cu bine iarna, fara accidente la fel sau mai grave decat cel de pe 22.dec, pt ca din cate vad si in filmul postat de marius_ar, unii bezmetici chiar n-au nici o treaba cu circulatul pe autostrada... a se vedea la 5:44 cum intra masina de AB pe A1 la nodul Orastie...hmmmm

mirceal

#12988
A1 + A10

Turnu sfatului:

" S-au mai deschis niște km în prelungirea autostrăzii ce pleacă din Sibiu. Alții au fost atribuiți
24 Decembrie 2013 13:14 | Economie
Traian Deleanu



Fără panglici și discursuri, autoritățile au dat în folosință, aseară, un lot al autostrăzii Lugoj – Deva, parte a A1, precum și centura Lugojului cu profil de autostradă (parte a viitoarei autostrăzi A6).

Din cei 27,4 de km ai primului lot de autostradă dintre Deva și Lugoj, de circulat se poate circula doar pe primii 17, între localitățile Dumbrava și Balint, unde există noduri rutiere, deoarece cei 10 km de autostradă de la Balint la Șanovița (localități din județul Timiș) se termină "în câmp": următorul lot de autostradă a fost doar recent atribuit spre execuție, iar un nod rutier la Șanovița nu a fost prevăzut (vezi foto). Prin urmare, pentru a folosi această porțiune de autostradă, sibienii care vor utiliza autostrada A1 vor mai avea de așteptat finalizarea loturilor Deva – Ilie, Ilia – Coșevița, Coșevița – Dumbrava și Izvin – Șanovița. Precum și Săliște – Cunța, bineînțeles.

Autostrada Sebeș – Turda, atribuită

Autoritățile au anunțat, azi, atribuirea lucrărilor pe cele patru tronsoane de autostradă care ar urma să lege autostrada A1 (Constanța – București – Sibiu – Nădlac) de autostrada Câmpia Turzii – Turda – Gilău (Cluj – Napoca). Botezată A10, autostrada ale cărei lucrări tocmai au fost atribuite este cofinanțată de UE, care și-a dat acordul pentru această cofinanțare în primăvara acestui an.
Contractul pentru realizarea autostrăzii care ar lega Sibiul de Cluj – Napoca și pe autostradă este și de proiectare și de execuție, pe modelul folosit deja la Sibiu – Săliște: în primele patru luni din contract ar urma proiectarea autostrăzii, în următoarele 18 luni ar urma execuția, iar restul de 48 de luni din derularea contractului se suprapun cu garanția lucrărilor.

Italienii ce întârzie la Sibiu, iarăși câștigători

Primul lot al autostrăzii Sebeș – Turda a fost atribuit firmei Impregilo, în asociere cu Salini (firma care a cumpărat, în Italia, Impregilo SpA). De menționat că Impregilo SpA este și firma căreia i-au fost atribuite lucrările pe tronsonul III al autostrăzii Sibiu – Orăștie, tronson ce nu a fost deschis circulației și unde lucrările ar putea să nu fie terminate nici măcar anul viitor.
Cel de-al doilea lot de autostradă, de 24 de km, va fi proiectat şi construit de asocierea de firme italiene şi româneşti RCM Construzioni/ Imob Lux Construct /Consinit /Societatea de Construcţii Napoca/ Impresa Ferrara S.N.C Di Angela & Rossella Ferrara/ T Dancor RomConstruct / Shelter Construct/ Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna/ Schiavo & C/Eurocerad International.
Lotul al treilea, de 12,4 kilometri, a fost adjudecat de asocierea italiană Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d'Acqua, iar ultimul tronson, de 16,3 kilometri, a fost atribuit PORR Construct - PORR Bau (Austria), mai relatează Mediafax.

Foto: forum.peundemerg.ro (utilizator Dorum) "

rocklee

la impregilo leau ''dat''  ;) un un lot pe sebes turda ...sa nu depuna contestatie pe bv-com... :)