Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 56 Guests are viewing this topic.

Anonymous Rider

Salutare! Am fost de dimineață pe Deva-Sebeș Nord. Condiții dificile de trafic, ceață groasă cu vizibilitate între 50-150 de metri, temperatură între -3 și 2 grade, carosabil în general umed și cu mâzgă, pe alocuri uscat pe trasa ideală.

Imediat plec spre Timișoara, și sper să am vreme bună la Făget - Lugoj să pot filma. :D

nedcatalin

Toate indicatoarele pe Soimus - Cunta sunt sub orice critica. Si nu numai cele de pe autostrada cat si cele de la intersectiile cu DN. E o varza completa. Aproape toate sunt cu probleme! Modelul de pe Saliste - Sibiu Vest ne arata ca se poate si mai bine. Nu stiu sincer ce s-a intamplat pe Cunta - Orastie dar inca trag sperante ca se vor inlocui candva.

phb2

Quote from: Eurocopter on December 24, 2013, 01:21:24 PM
Semnalizarea e absolut imbecila. Veneam ieri de la Deva si am vazut masini de Cluj care se dadeau jos de pe autostrada la Orastie pentru ca era semnalizat Sebes pe DN. In necunostinta de cauza si de traseu probabil asa vor face majoritatea, mai ales ca langa acel indicator este semnalizat cu verde doar Sibiu si Bucuresti. In loc de Sibiu trebuie scris Sebes iar cand se face A10 trebuie trecut indicativul langa pentru a evita orice confuzii.
.

Je suis entièrement d'accord avec Eurocopter. Si on peut féliciter chaleureusement tous les intervenants pour la qualité du travail dont l'impression générale est très positive, par contre, les principes retenus et appliqués de Sibiu Ouest à Nadlac ( + sens inverse ) en matière de signalisations directionnelles sont, sauf rares exceptions, idiots, grotesques et ridicules. Il y a de quoi écrire un roman.               
Vraiment dommage qu'une si belle réalisation soit gâchée par une signalisation aussi " imbecila ".               

nedcatalin

#12963
Bun venit pe centura Bucuresti Sebes!

















:((

Ionut

Super frumoase pozele, multumim! :cheers:

Asta zice multe:

adrian84



Salut.
Stie cineva daca pana la urma vor face iesire la Cugir asa cum era vorba pana nu demult?

razvan_43

@Eurocopter
Exact ce anticipam eu cu cateva pagini inainte.Cei care nu stiu vor iesi pe la primul nod catre Sebes.Cat de incapabili sa fie cei care fac semnalizarile?E inadmisibil ca pe o atostrada noua de buna calitate sa existe asa indicatoare si semnalizari proaste.Ma intreb cine le face?Unu care chiar nu stie ce-i aia o autostrada?Probabil unii din niste birouri care nu au condus in viata lor mai departe de supermarket la cumparaturi,ca pentru celelalte deplasari au sofer.
Da,cei care vin dinspre Deva se vor da jos la primul nod catre Sebes ca asa e indicat.Stupizenie.
Scuzati-mi mesajul da la chestiile astea sunt cel mai revoltat.Mai accept intarzierile sau ca spatiile de servicii nu sunt gata, dar asa ceva nu pot tolera.Sper sa se schimbe cat mai repede.Daca nu ma apuc sa dau mailuri si sesizez pe unde pot.

Quest

Va doresc tuturor un Craciun fericit, alaturi de cei dragi ! :)

Colegii de prin Vestul Europei, care spuneati ca veniti in tara pe 22.
Ati venit, ati mers pe A1 pina la Sibiu ? Cum a fost ? Impresii ?
Common sense will get you far !

bogdymol

Comunicat CNADNR: http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2024.12.pdf

^^ Astia sunt batuti in cap?

Quote from: CNADNRUrmare articolelor apărute în presa din data de 23.12.2013, ce au avut ca subiect presupuse probleme la Lotul 1 al autostrăzii Lugoj-Deva, CNADNR SA face următoarele precizări:

[...]

În legătură cu Sistemul ITS al acestui lot de autostradă, precizăm că acesta trebuie conectat la Centrul de Întreţinere si Comandă (CIC) de la Pecica, acesta nefiind finalizat întrucât acest CIC face parte din Contractul ,,Proiectare si execuţie Nădlac – Arad Lot 2" reziliat, în urma intrării în faliment a Antreprenorului. Sistemul ITS este parţial finalizat (sunt instalate panourile VMS pentru mesaje variabile, camerele de luat vederi) si se are în vedere racordarea acestor sisteme la Centru de Întreţinere al autostrăzii Lugoj-Deva lotul 1, până la finalizarea sectorului de autostradă Nădlac-Arad (si implicit a CIC-ului de la Pecica). Sistemul ITS va putea fi funcțional integral pe autostrada Sibiu-Nădlac după finalizarea integrală a tuturor tronsoanelor și după integrarea completă a sistemului.

Adica ei au de gand ca sistemele ITS de langa Lugoj sa fie conectate la CIC-ul de la Pecica? Pai atunci pentru ce mai exista CIC-ul de langa Lugoj? Sau cel de la Ortisoara (TM-AR), ca si ala e mai aproape de Lugoj decat Pecica.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

florin74

Poate "punctul de comanda" pentru sisteml de semnalizare este la Pecica (se merge in sistem centralizat)

iuli

E un raspuns politic doar. E o mica "mare" scuza pentru a spune de ce nu functioneaza. Mai ales ca CIC-ul de la Pecica e pe un lot care nici macar nu a fost atribuit cuiva.

In traducere: "mai lasati-ne in pace cu intrebarile voastre!".
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ionutz08

#12971
Quote from: marius_ar on December 24, 2013, 09:47:59 AM
Cunţa - Sebeş - Orăştie:
lotul strabag mi s-a parut cel mai ingrijit lucrat dintre toate.


imike

In sfirsit  am reusit sa parcurg bucatelele de autostrada A1-A6 date in folosinta ieri seara.
Concluzii:
La 120km/h se simt vreo 4 rampe(deocamdata mici) pe directia Balint-Traian Vuia, pe sensul de intoarcere Traian Vuia-Balint doar una.
Sint curios cum va fi in primavara-vara anul viitor.
Baietii cu Loganuri albe(radar) erau la post in dreptul parcarii din zona Cliciova.
P.S. masina e echipata cu suspensii standard, nu sport.
2-3 vorbe si despre A6 pe topicul dedicat.
Seara faina tuturor si miine dimineata sa gasiti sub brad tot ce v-ati dorit!!!!

vancouver

CNADNR a atribuit Astaldi - Max Boegl un contract de 69 mil. euro pentru lotul 1 Nădlac - Arad. Sursa: http://www.zf.ro/zf-24/cnadnr-a-atribuit-astaldi-max-boegl-un-contract-de-69-mil-euro-pentru-lotul-1-nadlac-arad-11816748

QuoteCNADNR a atribuit săptămâna trecută asocierii italo - germane Astaldi - Max Boegl un contract de 308 milioane de lei (69 milioane de euro), cu TVA, pentru finalizarea primului tronson al autostrăzii Nădlac - Arad, început de constructorul Romstrade, deţinut de Nelu Iordache.

Contractul de proiectare şi execuţie al autostrăzii Nădlac - Arad şi drum de legătură, Lot 1 - km 0+000 - km 22+218, a fost atribuit la 19 decembrie 2013, în urma unei licitaţii deschise, pentru preţul cel mai scăzut.

CNADNR a primit şapte oferte pentru acest proiect, potrivit anunţului de atribuire.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.