Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 71 Guests are viewing this topic.

cristi5

#54300
Merci @tom_sawyer!

Va ramane probabil un drum pentru cunoscatori. De care lumea s-ar putea sa afle la un ambuteiaj.

Pacat ca nu exista cadru legal pt mai mult.

Despre transportul de santier: el va fi predominant spre Margina, nu spre Holdea, pt ca spre Holdea mai e doar putin rambleu de ridicat., apoi se intra in tunel.

In fine vedem cum se misca tunelurile si... DN68A.

Vlad94

Până la urmă, rampa nordică a pasajului Zorani (limita secțiune D) cine trebuie să o facă?

gruiarew

La Zorani e făcut, poate vrei să zici Nemeșești. Mulțumesc pentru filmare, am scăpat de un drum în zonă :)
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Vlad94


tom_sawyer

Vezi . Constructorul care va face și tunelurile.

prom

DN68A trebuia refacut anul trecut, in lockdown, au fost cam 2 luni cu cel mai redus trafic posibil si vreme prielnica  :(

TibiV

DN68A trebuia refacut acum 5 ani, cand au aflat ca "nu merge" cu deblee.
Mult inainte sa se termine LD2 si LD3, cand avea inca un trafic de drum national secundar, nu trafic de autostrada ca acum...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adrian sibiu

#54307
Am găsit acest filmuleț care se potriveste 1 la 1 cu Viaductul peste Talmacelului .



Și aici avem și un filmuleț grafic sugestiv pe aceeasi chestiune.



Skynick

E o tehnologie superfolosita la viaductele mari. Iata exemplu in Muntenegru.





Powered by API/PUM imgur uploader

Europiu

Dar ăștia lucrează la trei deodată. Oare ai "noștri" de ce nu (încă)?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Kimi

Stati sa vedeti ce o sa fie pe DN68A dupa ce termina aktorii (si daca ar fi terminat straco). :)

paulmare

^sa vedem cate perechi de cofraje o sa inchirieze

udar

Pai la Porr au 2 randuri de  pile  si trebuie dublu ....
Sau fac un sens prima data si dupa celalalt ?

adrian sibiu

Cred ca fac întâi un sens și apoi celălat,oricum am înțeles că vor intra cu două schimburi la acest obiectiv.

vancouver

Este o tehnica folosita la poduri peste ape, la pile foarte inalte (peste 40 de metri), peste alte constructii existente care nu trebuie afectate de lucrari. In cazul viaductului Porr de pe Sibiu-Boita se gaseau si alte solutii, care sa permita o viteza mai mare de realizare. Se poate vedea cu ochi de persoana neavizata ca ar fi putut sa mai puna inca un rand de pile la mijlocul fiecarei deschideri, si ca realizarea pilelor in plus era floare la ureche pe langa ce vedem acum. Peste pile grinzi prefabricate si gata!

E pacat ca o sa traga mâta de coada cu aceasta tehnica lenta. Sincer sunt dezamagit.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.