Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 21 Guests are viewing this topic.


hyp88

Salut,

Imi cer scuze pentru un Quote la o postare mai veche. Am gasit traseul calibrat pentru PiSi 2, stie cineva daca exista si plansele pentru PiSI 3 pe undeva? Merci  :cheers:

Quote from: RobertH on December 08, 2020, 03:22:33 PM
Lotul 2 Pitesti-Sibiu (km 13+170 - km 44+500(km39+578.51 SF 2008 IPTANA))














































Powered by API/PUM imgur uploader


rocklee


hefaistos

Dar cu licitatia pentru "tunelurile pentru ursi"  :D  ce se mai aude.

Filozofand de unul singur am ajuns la concluzia ca tunelurile chiar sunt pentru ursi, chiar daca prin ele vor trece masini. Pentru ca le construim pentru a minimiza impactul asupra faunei nu pentru placerea soferilor de a conduce prin tunel.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

tom_sawyer

Confuzia a fost întreținută și de ecoductele din apropiere care sunt la propriu pentru urși, chiar unii prin presă mai habarniși folosesc termenul de ecoducte pentru tunele, de aceea e necesară clarificarea cu tunelele și cine va circula prin ele.

mihai008

Daca nu gresesc, au trecut cele 10 zile de la desemnarea castigatorului pe PiSi4.
@NGC ne poti ajuta te rog cu ceva updates vizavi de posibile contestatii?

NGC

PiSi4, "Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges"

Pana acum au sosit contestatiile de la CHINA RAILWAY si RIZZANI DE ECCHER. Sa mai asteptam putin dupa postalioane intarziate.

RaduG

FB Horatiu Cosma

https://www.facebook.com/cosma.horatiu/posts/4107901835921055

,,Autostrada Sibiu-Pitești avansează într-un ritm susținut!
La finalul săptămânii trecute am făcut o vizită pe tronsonul 1 de 13 km între Sibiu și intrarea în defileul Oltului de la Boița. La un an de la debutul lucrărilor, șantierul a ajuns la 35% stadiu fizic, constructorul este bine mobilizat, fiind concentrat în special pe podurile și viaductele ce însumează aproximativ 2 km lungime. Anul acesta mizăm pe un progres semnificativ pe toate fronturile, astfel încât în 2022 să putem circula pe primii kilometri ai Autostrăzii Sibiu-Pitești.
O scurtă trecere în revistă a situației de pe celelalte loturi:
Pe tronsoanele 2 și 3 (cele mai dificile ale Autostrăzii Sibiu-Pitești ce străbat Valea Topologului și Valea Oltului) licitațiile sunt în plină desfășurare, au fost depuse ofertele, iar CNAIR le evaluează cu prioritate.
Pe tronsonul 4 Tigveni-Curtea de Argeș (10 km), Compania de Drumuri a anunțat zilele trecute câștigătorul licitației. Ne dorim să semnăm contractul de proiectare și execuție în cel mai scurt timp, după soluționarea contestațiilor. 
Pe tronsonul 5 dintre Curtea de Argeș și Pitești (30 km), antreprenorul lucrează la proiectarea de detaliu, iar în aprilie ne dorim să dăm toate aprobările și autorizațiile necesare, astfel încât la finalul primăverii sa ne bucurăm de primele lucrări și pe acest sector.
Urmărim constant toate proiectele importante de infrastructură și ne asigurăm că acestea se fac cu cap, temeinic și că vor fi livrate la timp."

paulmare

^ si eu sper 2022 ca si Horatiu, spunea cineva mai demult ca nu sunt decat doua cofraje si asta din start inseamna doi ani de zile la viaduct la sectiunile cofrate in consola, aici Doka spune ca se inchiriaza carucioarele si cofrajele, podul lui Porr peste Mures a durat 10 luni https://www.doka.com/ro/references/europe/aradbypassmuresbridge inteleg din asta ca nu o sa fie doar o pereche de carucioare sa lucreze la o singura consola o data,
Asa ca 2022 sa ramana termen sa circulam pe bucata asta,
Si dupa ce termina platformele si incep sa asambleze cofrajele - sigur o sa fie drona lui Adrian Sibiu cu ochii pe ei :) si o sa vedem si noi ce se intampla

GAC

#54070
Viaductul de la Valea Talmacelului nu poate fi un obstacol in calea inaugurarii tronsonului in 2022, daca se va opta pentru o solutie half profile pe acea sectiune. Oricum, viaductul cu pricina este aproape de capatul sudic al tronsonului (la 2 Km de DN7), deci nu se pierde asa de mult. In schimb se castiga ca vom scapa de Vestem, precum si de trecerile de pietoni din Talmaciu.

florinalba


adrian sibiu

@florinalba acest filmuleț a fost filmat în 12.03.2021 acum o săptămână. În această săptămână s-a lucrat foarte putin,doar la structuri,pentru ca in zona au fost precipitații abundente atât lichide cât și solide.

adrian sibiu

@GAC fără finalizarea viaductului de peste Valea Talmacelului de la km12, acest lot poate rămâne muzeu,deci nu se poate pune in discuție nefinalizarea lui .

voicul

Eu nu pre vad ce sa NU finalizeze viaductul in 2 ani ca timp si ritmul actual de munca.
Inteleg ca e lucrare mai dificila, dar totusi ... nu e tunel!  :lol: