Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 25 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

Quote from: MHN on April 21, 2012, 12:37:43 AM
Dar de ce zici ca este primul? Cele de pe A2 (sau si A1 Pitesti-Buc, parca), nu fac parte din aceasta categorie?
Sunt şi pe A2??  :-[ Eu nu circul pe acolo, iar cei care au făcut semnalizarea rutieră cam prin toata ţara mi-au spus că pe A2 şi A4 nu sunt. Scuze pentru dezinformare, nu a fost cu rea intenţie.  :((

==============

SENZAŢIONAL!! ÎN PREMIERĂ!! ÎN DIRECT!!!
Credeţi că DD face bine că dă case gratuit românilor? Daţi SMS la 1333. OTV, televiziune interzisă de Băsescu. Donaţi în contul XXXX pentru a scoate OTV din insolvenţă! DD ar putea să-şi vândă avionul, dar mai bine donaţi voi ca proştii!SE ÎNTÂMPLĂ CHIAR ACUM!! NUMAI LA OTV!!! DD A DAT ORDIN SĂ SE MONTEZE ÎN ACEST MOMENT GRINZILE PE PASAJUL PESTE BYPASS ARAD!!!!










Bonus: o ,,alpinistă": :hug:


bogdymol

Multumim de poze nenea_hartia :cheers:

Quote from: nenea_hartia on April 21, 2012, 02:03:11 PM
SENZAŢIONAL!! ÎN PREMIERĂ!! ÎN DIRECT!!!
Credeţi că DD face bine că dă case gratuit românilor? Daţi SMS la 1333. OTV, televiziune interzisă de Băsescu. Donaţi în contul XXXX pentru a scoate OTV din insolvenţă! DD ar putea să-şi vândă avionul, dar mai bine donaţi voi ca proştii!SE ÎNTÂMPLĂ CHIAR ACUM!! NUMAI LA OTV!!! DD A DAT ORDIN SĂ SE MONTEZE ÎN ACEST MOMENT GRINZILE PE PASAJUL PESTE BYPASS ARAD!!!!

Te-ai plictisit tare cand ai facut asta? :lol:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

udar

super pozele nenea_hartia si cu 'alpinista' cu tot  :D
imi place ca au pus de jos si parapetul lateral de protectie provizoriu pe grinda din margine  :gj:

:cheers:

isotech_ro

#1158
@nenea_hartia  ce marca de macara este ? ( Coles ? Liebherr ? P&H ? Demag ? ... )

bogdymol

Nu ma pot lasa eu la nenea_hartia, asa ca va aduc in exclusivitate o poza cu macaraua realizata acum 5 minute:



Scuzati calitatea, dar google maps imi spune ca distanta pana la macara e un pic peste 4 km :)
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

valexandru

^^ Imi place tare mult watermark-ul   :lol:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

udar


nenea_hartia

Quote from: isotech_ro on April 21, 2012, 02:34:07 PM
@nenea_hartia  ce marca de macara este ? ( Coles ? Liebherr ? P&H ? Demag ? ... )
Acest Demag de la Deme Macarale.

@bogdymol: :gj:

vancouver

#1163
@nenea_hartia, mi-am permis sa pun câteva din pozele tale si pe ssc. Sunt prea frumoase. Dar daca nu esti de acord, le voi sterge si nu mai fac... :D

Quote from: nenea_hartia on April 21, 2012, 02:03:11 PM
Quote from: MHN on April 21, 2012, 12:37:43 AM
Dar de ce zici ca este primul? Cele de pe A2 (sau si A1 Pitesti-Buc, parca), nu fac parte din aceasta categorie?
Sunt şi pe A2??  :-[ Eu nu circul pe acolo, iar cei care au făcut semnalizarea rutieră cam prin toata ţara mi-au spus că pe A2 şi A4 nu sunt. Scuze pentru dezinformare, nu a fost cu rea intenţie.  :((

==============

Panourile electronice de pe A2 sunt in numar de 2 sau 3 parca, amplasate unul imediat la intrarea pe autostrada la Bucuresti si apoi la 10-15 km intre ele. Informatiile afisate sunt de genul:
- s-a deschis A2 intre Murfatlar si Agigea
- purtati centura
- interzisa oprirea pe banda de urgenta
- circulati cu prudenta

Probabil ca daca este un eveniment rutier pot sa informeze, de ex. accident la km ..., circulati cu atentie; sau camion cu pana pe banda de urgenta la km...

La fel exista panouri si pe A1 Buc-Pitesti.


Asadar panourile de pe A1 si A2 nu au nici o legatura cu panourile de pe autostrazile din Austria sau Germania.

Cele din spatiul german sunt amplasate din 2 in 2 km, si care pot regla traficul, prin impunerea de restrictii:
- de depasire pentru camioane
- de viteza, cu scopul de a creste capacitatea drumului atunci când aglomeratia ameninta sa se transforme in ambuteiaj (se reduce viteza la 120, 100, 80 - la 80 km/h capacitatea autostrazii e maxima)
- de viteza pe ploaie puternica sau ceata
- de viteza, daca deja s-a format un ambuteiaj sau exista un accident (se reduce pana la 60 km/h cu 2-3km inaintea capatului ambuteiajului/congestiei
- de acces pe o banda (daca exista santier sau masina blocata pe o banda)
- de acces pe banda de urgenta (daca aceasta este upgradata si poate fi folosita la orele de vârf ca banda suplimentara)
Pentru a raspunde acestor cerinte traficul trebuie urmarit de un computer, se numara automat masinile care trec prin dreptul fiecarui panou. De asemenea conditiile meteo trebuie urmarite permanent.
In momentul in care nici o restrictie nu se aplica, panourile se sting si nu afiseaza nimic (pentru a nu distrage atentia soferilor la viteze mari).
Panourile sunt amplasate STRICT in zonele cu ambuteiaje zilnice sau frecvente, de regula pe zonele adiacente marilor orase, unde traficul de tranzit se suprapune celui de intrare in oras. In cele mai multe cazuri este vorba de portiuni de autostrada cu 3 sau 4 benzi pe sens. Exemple: centura München (A99), A9 aproape de München, A7 aproape de Hamburg si Hanovra, A3 aproape de Nürenberg, Frankfurt si Köln, A5 pe zona de ocolire a Frankfurtului. In TOATE exemplele date de mine este vorba de zone cu 3 sau 4 benzi pe sens. In rest, pe 90% din autostrazile din Germania nu exista trafic urmarit si nici panouri electronice.

Mai precizez ca dupa standardul german, având în vedere ca pe A1 centura Arad oricum va fi permanent restrictie la 100km/h, este relativ absurda instalarea de panouri electronice. In afara de asta, chiar daca ar fi limita mai mare (120 sau 130), panourile oricum ar sta practic permanent stinse (vorbesc de modul cum ar proceda nemtii), pentru ca ar fi nevoie de minim 50.000 masini pe zi, ca sa devina situatia critica. Ceea ce e greu spre imposibil pe centura Arad in urmatorii 10-15 ani. Celelalte situatii sunt si ele rare. Ceata - rara. Accidente - rare, in general o autostrada este relativ sigura, cine vrea sa investeasca bani in salvarea de vieti, are 80 de puncte negre in toata tara, unde au murit peste 10 oameni in ultimii 5 ani. Santiere - speram sa nu avem in urmatorii 20 de ani pe o autostrada noua. Deci repet - dupa standardul german aceste panouri ar sta stinse 99,9% din timp, deci ar fi de o inutilitate maxima.


Intrebarea se pune: panourile care se instaleaza la centura Arad sunt ca cele de pe A1 si A2 din România, sau precum cele amplasate din 2 in 2 km in Germania, adica un sistem complex de urmarire si ghidare a traficului?


Oricum, in ambele cazuri, e vorba de "poleiala de aur" inutila. Bani aruncati pe fereastra.


Ps. In TOATE situatiile in care in Germania sunt amplasate panouri electronice de ghidare a traficului pe autostrazi, in momentul in care panourile sunt stinse VITEZA ESTE NELIMITATA. Nu exista panouri electronice pe sectoare de autostrada care au permanent o limitare de viteza (asa cum va avea centura Arad a 100km/h). Exceptie: zonele montane in care se trece prin succesiuni de tuneluri, in tuneluri fiind permanent restrictie la 80, afisata insa si pe panourile electonice. Tunelurile sunt urmarite pentru ca un accident acolo trebuie sa duca IMEDIAT la oprirea accesului altor masini in tunel, pentru a nu se produce accidente cu urmari catastrofale, gen mega-incendii din care nimeni nu scapa.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

@nenea_hartia: merci de pozeeeee! Grinzi baby, grinzi!!! :banana:

Ea ce facea?  :-[

Alpinista? Face poze? E colega de forum?! :lol: Pe bune, ce face mai exact? Nu stiam ca aveti in constructii colege asa... alpiniste. :D

@bogdymol:

OMG! Daca si tu te muti o sa vina cei de pe SSC cu baietii dupa mine...  :kenny:

@Cristi232 si @vancouver: multumesc pentru analizele si comentariile voastre foarte precise! Nu toti trebuie sa fim de acord cu toti, insa imi place cum argumentati si ca dati exemple si date foarte precise. Ziaristii ar trebui sa ia seama de cum se poate comenta legat de infrastructura. :cheers:

@all: pozele puse de colegi pe forum (inclusiv ale mele) pot fi, teoretic, puse ORIUNDE doriti voi, inclusiv pe SSC. NUMAI CA VA ROG PE SSC SA EVITATI orice fel de actiune care poate fi interpretata ca promovare! Unii poate isi imagineaza ca va platesc ca sa furati useri de pe SSC... deci va rog, nu vrem sa atragem energii negative.

Multu'!
:cheers:

valexandru

@Ionut
Eu nu cred ca se muta de tot bogdymol... :hm:
Cred ca a fost doar o gluma faza cu watermarkul.
Legat de alpinista , credeam ca are vreo legatura cu nenea_hartia  :kenny:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

Ah, uitasem sa comentez legat de VMS: imi place mult ca in Germania (cred ca totusi nu doar in Germania) sistemele VMS permit folosirea, in caz de urgenta, blocaj sau alte evenimente, a benzii de urgenta care este impecabila, e practic o banda normala. Mi se pare o solutie excelenta sa dai drumul pe banda de urgenta cand e nevoie.

nenea_hartia

Quote from: vancouver on April 21, 2012, 03:16:52 PM
@nenea_hartia, mi-am permis sa pun câteva din pozele tale si pe ssc. Sunt prea frumoase. Dar daca nu esti de acord, le voi sterge si nu mai fac... :D
No problemo. Am răspuns dincolo.

Quote from: vancouver on April 21, 2012, 03:16:52 PM

Intrebarea se pune: panourile care se instaleaza la centura Arad sunt ca cele de pe A1 si A2 din România, sau precum cele amplasate din 2 in 2 km in Germania, adica un sistem complex de urmarire si ghidare a traficului?
Pe tot A1 se montează înainte de eventualele obstacole ce ar putea influenţa traficul. Pe bypass s-au pus înainte de noduri, unde s-ar putea crea ambuteiaje, precum şi înainte de podul peste Mureş, unde pot apărea poleiul sau ceaţa.

Quote from: Ionut on April 21, 2012, 04:08:47 PM
Ea ce facea?  :-[

Alpinista? Face poze? E colega de forum?! :lol: Pe bune, ce face mai exact? Nu stiam ca aveti in constructii colege asa... alpiniste. :D
Ca să fie clar tuturor, ,,alpinistă" nu e un termen peiorativ. Aşa li se mai spune în glumă celor de la Alpine.
Pe fată nu o cunosc, poate fi de la Quality Management (pe româneşte CTC) sau de la birouri, în ambele locuri sunt fete frumoase.
Cu siguranţă azi a fost şi fază determinantă, ocazie cu care vine multă lume de la constructor, QM, proiectant, consultanţă, ISC etc. Astăzi toată lumea poza.



udar


Ionut

Quote from: nenea_hartia on April 21, 2012, 07:23:20 PM
Ca să fie clar tuturor, ,,alpinistă" nu e un termen peiorativ. Aşa li se mai spune în glumă celor de la Alpine.
Pe fată nu o cunosc, poate fi de la Quality Management (pe româneşte CTC) sau de la birouri, în ambele locuri sunt fete frumoase.
Cu siguranţă azi a fost şi fază determinantă, ocazie cu care vine multă lume de la constructor, QM, proiectant, consultanţă, ISC etc. Astăzi toată lumea poza.

Eu m-am prins ca "alpinista" vine de la Alpine. M-am uitat atent cum o fata poate purta la acei colanti (nu stiu daca asa se numesc de fapt) si la acele incaltari o vesta Alpine si INCA poate arata excelent. Orice fata care arata atat de bine intr-o vesta reflectorizanta si cu casca pe cap nu trebuie luata la misto. :)

Sper ca ai facut multe poze azi si ne vei delecta ceva mai tarziu. Sau poate maine. Eu abia astept! :cheers: