Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 73 Guests are viewing this topic.

mircea

@TibiV I-au ajuns atenționările la urechi, că mereu spunea "tunelurile pentru urși".

JohannDB

     @RaduC... Ar fi ceva deși nici noaptea nu prea îți faci de cap  (cum s-ar zice ) de la Margina la Holdea; "urgent" ar exista un mic avantaj al stării de alertă, prin stoparea deplasărilor "de plimbare" a multor turisme între orele 23-05... Numai acum e mai rarefiat cu puțin tot sectorul. Altfel, camioane la greu și noaptea; ar fi însă o harababură (nu că nu-i și acuma) temporară, scurtă, dacă "reparatoorii" ar trage tare de tot.... Cca 2 săptămâni.... Numai că, cred c-ar trebui frezat și din stratul de bază și completat și ăsta. Numai uzura, nu pare de ajuns.... Ar mai fi absolut necesar de întărit acostamentele cu extindere de vreo 30 cm pe fiecare laterală; e totuși drum de cls.II-a fără 3,5m lățime de bandă, are sub 3,5.

gruiarew

Am trecut săptămâna trecută și dădeau cu stropitoarea în găuri. Cred că-i zice tehnica stropirilor succesive. Acum multe din gropile stropite îs la loc. Eu cred că dacă ar lucra și ziua, deși ar fi deranj, lumea ar înțelege. Da, mai pierd 10 - 20 - 30 minute dar măcar repară mizeria aia de drum. Mașinile mici le poți re-ruta via Birchis / Făget sau chiar complet via Valea Mureșului, la fel și TIR-urile ce nu vor să aștepte.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

istvan78

Frezarea de suprafata si reasfaltarea pe DN68A s-a tot facut, periodic. Dar "lucrarea" rezista efectiv cateva saptamani, din cauza ca stratul de asfalt sta pe placi de beton sparte si destabilizate. Sub greutatea camioanelor totul se misca la fiecare trecere si stratul de asfalt crapa foarte rapid. Nu stiu daca exista vreun tip de mixtura asfaltica care sa reziste la astfel de conditii de instalare...

Obinuiti-va cu ideea ca sunt doua alternative: ori o reabilitare in profunzime a sistemului rutier (cu tot impactul masiv asupra traficului), ori carpirea periodica (care nu poate aduce drumul drumul mai sus de starea "la limita practicabil, ceva mai bun vara")

MarcoPolo

Astazi, la emisiunea "România în direct" de la Europa FM, pana și dl. ministru le-a numit "tuneluri pentru ursi" 🤔
Poate pentru a fi mai ușor pentru ascultători sa înțeleagă la ce se referă...🤷‍♂️

yetiman

Cred ca daca s-ar folosi expresia "tuneluri pentru protectia ursilor" s-ar impaca si capra si varza...  :D
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adrian sibiu

Salutare tuturor azi pe o vreme frumoasa afara fiind 10 grade Celsius dar mai ales fiind sarbatoare am dat o fuga pe santierul lotului 1 unde am filmat lucrarile ce se desfasoara in bune conditii la podul de peste Valea Tocilelor km3+254,la podul peste Valea Saratii km6+144,dar si la Viaductul peste Valea Talmacelului de la km12+090,am remarcat de asemena ca se lucreaza si la armatura predalelor de la podul peste raul Sadu.Cea mai mare bucurie este legata de reluarea lucrarilor de la podul peste Valea Tocilelor cu un nou subcontractor,acesta fiind Cardinal Construct din Timisoara o firma ce pare foarte seriosa,avansul fata de sapatamana trecuta fiind vizibil. 


Cetatean

Trebe sparte mizeriile alea de placi de beton. Altfel putem sa tot carpim după orice ger mai mare.
Cred ca sunt minim doi ani de când se discuta "soluțiile" pentru acești km.
Le mai fac o propunere.
Strângeți oameni din 2-3 DRPD-uri, organizați-va bine și în 2 săptămâni scăpa toată lumea de povestea asta. Acum au utilaje, stație de asfalt și cam tot ce aveți nevoie. Chef trebe!
- piconat dalele alea
- casete local și băgat stabilizat
- 3 straturi de asfalt
- lățit acostamentul unde se poate, marcaje și toaletat vegetația.
Drumul asta o sa fie folosit pentru următorii 5 ani probabil... Deci sa nu aud ca nu se merita.

danutzu_1069

^ ce simplu si usor pare, cand vorbesti din fata tastaturii....
Ia pune mana pe hartie si creion si fa un plan de la cap la coada...
Inclusiv, ce faci cu traficul pe perioada lucrarilor si ce faci cu molozul (betonul spart)

Spor la treaba

PaxRomana

Impresionat viaductul de la Talmacelului.Ce inaltime are ?  :)

adrian sibiu

#53785
Bună dimineața de la Sibiu.
Filmare a viaductului de la km12+049 peste Valea Talmacelului din 02.02.2021.


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

^danutzu molozul il folosesti la fundatia drumului, la noi se dau tot soiul de derogari idioate, am vazut azi dimineata pe dc21 spre chiajna cum curata niste depozite de gunoi vechi neautorizate - e plin de betoane
il piconeaza si concaseaza in situ la ce dimensiuni le trebuie si il refolosesc la fundatia drumului - asa ar fi normal

^adrian sibiu - super filmare, super lucrare viaductul, multumim

adrian sibiu

Paulmare am si ceva vesti legate de acest viaduct,se intenționează montarea a încă unei macarale turn pentru pilele de lângă Dc Talmaciu-Talmacel,cea la care acum se lucrează cu aceea automacara,de asemenea aduc o completare referitoare la forta de munca angrenată,echipa de dulgheri e din Olt, fierarii sunt din Dâmbovița iar suportul tehnic, respectiv macaralele și utilajele sunt puse la dispoziție de către antreprenor.

danutzu_1069

@paulmare, stiu foarte bine ce se face cu betonul spart, numai ca pentru concasare trebuie concasor, trebuie excavator pentru  incarcat si incarcator frontal pentru mutat betonul spart. Sau merge doar cu incarcator frontal pentru ambele operatii.... dar concasorul trebuie alimentat continuu iar ce evacueaza trebie mutat...