News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 25 Guests are viewing this topic.

rocklee

la licitatia pentru lotul 4 ...Pitesti sibiu ...se vor revalua toate ofertele ...sau doar cateva ...si care vor fi acelea ... :o

mirceaeliade

Conform Drula:
Tunelul de pe coridorul 4 de la Holdea:  MINIM 3 ani executie
T4: contestatii nu se stie cum sta cu legalitatea vis-a-vis de China (Ro va fi prima care refuza contracte ieftine din China?)
T2+T3: probabil pana in 2030

dr4qul4

1. Normal ca sunt minim 3 ani de executie. Nu am facut nici un tunel pana acum. Nu se poate face peste noapte. Din pacate suntem departe de momentul inceperii executiei.
2. Banuiesc ca aici au primit un semnal de la UE vizavi de finantarea proiectului in cazul in care e castigat de chinezi. Nu cred ca noi romanii ne permitem sa refuzam un constructor chinez "ca asa vor muschii nostrii". Dar politica actuala a UE este de a opri China. In caz ca nu ati aflat, din vara se va introduce TVA pentru orice colet din China, adica si pentru cele de sub 10 euro. Pare o nimica toata, dar gandul de a te duce la vama pentru orice nimic, va reduce drastic apetitul europenilor pentru aliexpress.
3. Eu cred ca se poate face mai repede. A zis 2030 doar pentru a ridica presiunea de pe cei implicati in proiect, astfel incat sa poata raspunda atent la toate clarificarile.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

cristi5

#53748
Quote from: lau on January 20, 2021, 04:28:22 PM
Accident între Margina și Holdea, trafic blocat / îngreunat, cozi kilometrice.

Aproape toată țara folosește ruta aia ca și acces spre Vest.
Chiar nu suntem în stare sa găsim o soluție decenta pentru aia 10km??

Ba da.
- interzis depasirea. Inteles odata ca Holdea-Margina nu poate fi tratata ca o traversare oarecare. Orice incident blocheaza cu orele un coridor major
- construit acostamente pt oprirea vehiculelor defecte, fara a afecta platforma existenta
- separare de sens
- drum comunal prin Holdea-Costeiu, pentru vehicule pana la 3,5t. Asigura o ruta alternativa in cazuri din astea. Pune in valoare tronsonul A1 Margina-Zorani, evita trecerea la nivel CF din Margina (dar adauga una la Holdea)
- un program de intretinere intensiva a acestui DJ care se crede DN

Stiu ca toate astea sunt carpeli si ca solutia sunt tunelurile. Una n-o exclude pe cealalta. La tuneluri, controlul e complet pierdut. Cum vrea muschiu lu Salini. Apoi o licitatie pe un SF care nu prea exista (tunel desenat cu carioca pe traseu de debleu). Licitatia poate dura 6 luni, poate dura 2 ani, pre-calificari, clarificari, constestatii... Apoi proiectare un an, executie 3, 5? Hai ca se face 2026-2028. Asa ca mai bine ne apucam azi (ieri) de carpit DN si DC. Si nodul Holdea e tot o carpeala, si uite cat e de util, si va mai fi.

Cu carpeli se castiga razboaie. Vedem asta zilnic pe Viasat History.

Platim pentru o eroare majora din 2013 (semnat ceva ce se stia ca nu se poate construi din lipsa de AM). Aia sigur nu au fost premianti. Nici aia care se duceau la Bruxel sa "rezolve" tunelurile. Barbatul balcanic, care se napusteste sa "faca" apoi sa "rezolve". Bine ca se domoleste curentul politic "hei-rup hei-rup, acuma o sa va aratam ca noi facem mai multe autostrazi ca ceilalti."

adrian sibiu

Salutare tuturor azi după amiază am dat o fuga din nou la km12 unde lucrarile continua chiar dacă la ora 16 temperatura era de doar 1 grad celsius. Nu se lucrează doar in acest loc azi de dimineața pe o ploaie mocaneasca am văzut miscare si la podul peste Valea  Saratii dar și la podul de la Valea Tocilelor. Dacă mâine nu va ninge o să încerc să ajung si in cele doua zone nevizitate din decembrie.


adrian sibiu

#53750
Salutări de la Sibiu am si cateva poze de la Viaductul peste Valea Talmacelului de la km12  din 25.01.2021,dar mai am o veste foarte bună s-au reluat lucrarile într-un ritm bun la podul peste Valea Tocilelor de la  km 3+254 am si ceva poze pe care o sa le pun imediat.


Vedere a pilei din dreapta Dc Talmaciu-Talmacel in fata panorama orașului Talmaciu





Vedere inspre Talmaciu a viaductului peste Valea Talmacelului.



Pila din dreapta Dc Talmaciu-Talmacel vazuta dinspre Talmacel.



Vedere inspre Talmaciu.




Pila din dreapta Dc Talmaciu-Talmacel vazuta de aproape. Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#53751
Poze de la podul de peste Valea Tocilelor km 3+254 ,afară azi erau -2 grade dar muncitorii lucrau de zor ,vreau sa le mulțumesc in numele tuturor românilor pentru acest efort.



Poze de la podul de peste Valea Tocilelor km 3+254, băieții de la Cardinal Construct călare pe prima pila dinspre Talmaciu (GPS)




În plan îndepărtat culeea dinspre Talmaciu pare gata. (GPS)


Cel de al doilea rand de pile ce par a fi gata (GPS)



La pilele duble mai este încă de lucru. (GPS)



Vedere inspre Talmaciu. (GPS)



Aici se pregătește grinda de coronament pentru randul de pile de lângă malul lacului Tocilelor (GPS)



Aici un alt rând de pile ce așteaptă armătura. (GPS)



Culeea dinspre Sibiu ce pare a fi gata. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

LD2

Quote from: pelan87 on January 22, 2021, 11:27:17 PM
Am vazut in ROGOP o factura emisa de FORMIN, in valoare de aproape 1 mil. lei, pentru forajele geotehnice de pe LD2, zona tunelurilor. Suma facturata este aproape cat valoarea contractului (cea publicat in SEAP). Probabil ca s-au finalizat forajele si se vor folosi pentru relansarea licitatiei. E posibil ca asta sa insemne ca a cam picat o eventuala intelegere cu Salini pentru plata despagubirilor contra predarii proiectului tehnic pentru sectiunile lipsa din LD2.

Vrabiutele confirma si ele ca se incearca o rezolvare amiabila cu SALINI. Deocamdata pot sa va spun doar atat. Pentru alte detalii si deznodamant mai trebuie sa asteptati cateva saptamani.

NGC

PiSi 4

Stiu ca au intrebat unii colegi care e situatia acolo cu reevaluarea si problema cu chinezii si inca nu am raspuns. O sa revin cu informatii cat de curand, in functie de evolutia unor lucruri.

Lau

https://www.replicahd.ro/termen-incert-pentru-deschiderea-ultimului-tronson-din-autostrada-lugoj-deva/

Drula: "Există o încercare de a ajunge la un acord amiabil cu acel constructor, de a plăti ceea ce ne-a obligat instanța să plătim, din partea lor să primim ce mai avem de primit, sunt niște proiecte care au rămas nelivrate și așa mai departe. Iar licitația să fie reluată și să fie găsit un constructor pentru cei 9 kilometri lipsă."

claudiu22k

Luat de pe https://cestrin.maps.arcgis.com/:
"SECTIUNEA 6, CONEXIUNE DN 73C CU AUTOSTRADA SIBIU - PITESTI (NOD TIGVENI) SI MODERNIZARE DN 73C (KM 44+800 – KM 68+000)
PUBLICARE ANUNT IN SICAP: 28.12.2020
DEPUNERE OFERTE: 26.02.2021
ANALIZA SI EVALUAREA OFERTELOR CU STABILIREA OFERTANTULUI CASTIGATOR : 26.04.2021
COMUNICAREA REZULTATULUI PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA 26.04.2021
TERMEN CONTESTATII 06.05.2021
ESTIMARE SEMNARE CONTRACT (IN IPOTEZA FARA CONTESTATII) 20.05.2021"

Are cineva, va rog, detalii mai multe despre licitatia din SICAP? Ceva de genul... anunt de publicare, caiet de sarcini...un link daca se poate...
Multumesc anticipat!

razvan96

Nu, pentru ca SICAP nu arata viitorul :lol: :lol:.

(Ca sa fie clar, nu a fost publicata inca.)

alin_simeriaveche

Am gasit o filmare cu viaductul Aciliu. Nu poti sa nu observi ce dezastru este asfaltul.
https://www.youtube.com/watch?v=j-C613f820s&ab_channel=RaduIgnat

paulmare

^ adrian la viaduct - au subcontractori diferiti la fiecare pereche de piloni ? unii au macara turn, la alta pereche lucreaza cu automacara
Sau sunt aceeasi si au adus in santier ce au avut si ei in organizare

NGC

"Proiectare si Executie "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 2:Boita – Cornetu""

Licitatia a fost reluata.