Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 53 Guests are viewing this topic.

dorum

deocamdata f putine utilaje..un greder un buldozer, un compactor si un excavator pt drumul tehnologic...sunt doua foreze mici pt studiile geo amanuntite...
restul n-are rost sa le aduca de la organizarea de santier degeaba...

verdiuc

Quote from: dorum on December 14, 2013, 06:55:22 PM
in momentul de fata doar finisau ultimii metrii de terasament...puneau pamant vegetal, nu largeau nimic...

Care e diferenta intre pamant vegetal si unul simplu.
Sau intre unul vegetal si unul pentru carnivori.

hitsasu


dorum

din cunostintele mele pamantul vegetal este pamantul bun in care germineaza bine semintele de iarba....pamantul vegetal se diferentiaza de "pamantul simplu" prin calitatea lui si prin faptul ca este mai fin si mai bogat in nutrienti; nu poti insamanta un pamant cu bulgari mari...iar despre pamantul pentru carnivori , no comment...

mariansb

Ultimele poze de la mine inainte de marea deschidere
Mai intai de dimineata - se lucra in mai multe puncte pe loturile Straco si Astaldi; pe lotul 3 ceva miscare doar la pasajul peste calea ferata spre Cunta

lot Straco

[/URL]













[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

prima de pe lotul 3, apoi de pe 4

[/URL]










[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

iuli

Dorum, bine ai venit în clubul celor care explică corect!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mariansb

In seara asta, pe la 7, am mers de la Sibiu la Saliste si am vazut ca erau aprinse luminile atat la viaductul mic , cat si la viaductul mare de la Sacel, precum si in tunel unde se vedea activitate.
Mai incolo, dupa viaductul mare, am vazut lumini si masini la pasajul peste calea ferata si drumul spre Mag. Am intrat sa vad de mai aproape si se turna strat de uzura pe pasaj.Nu am putut trece, fiind utilaje , iar un muncitor mi a spus ca trebuie sa ocolesc si ca de maine se va circula pe pasaj.
Afara era -1 grad.
Poze de la pasaj si spre viaduct si tunel

[/URL]















[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

Un bonus din centrul Sibiului, in seara aceasta
Peste 4-5 zile cei dinspre Vest veti ajunge mai usor pe la noi:cheers:

[/URL]





[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nenea_hartia

Ăstia cred că sunt băieții de la Geosond, ei aveau un astfel de camion. Scria cumva pe el firma care face forajele geo?

Quote from: dorum on December 14, 2013, 01:32:49 PM


Mulțumesc pentru poze, excelente!  :cheers:

vancouver

#12416
Quote from: MHN on December 14, 2013, 04:03:44 AM
Referitor la utilitatea sistemului ITS in Romania, disputa nu conteneste: deci sper ca s-a-nteles ca am glumit cand am scris mai devreme ca-i dau dreptate lui vancouver, care ne tot vorbeste despre lipsa sistemului ITS din Germania pe cei 8.000 de Km, insa nu ne spune nimic despre utilitatea sa pe ceilalti aproximativ 4.800 de Km (12.800 Km de autostrazi in total minus ca. 8.000 Km autostrazi fara niciun fel de ITS, conform vancouver).

Am explicat deja de n ori care este utilitatea enorma a sistemului ITS de pe ceilalti aprox. 4000 km unde acesta functioneaza in Germania. Dar @MHN, daca citesti numai ce-ti convine, n-ai sa intelegi ce vreau sa spun.

Mai mult decat atat, pe SSC am explicat in DETALIU modul de functionare, componentele sistemului, etc... Dar mai explic:


ÎN GERMANIA

Zonele din Germania, pe care este instalat sistemul ITS, sunt cele din jurul marilor orase, unde:
A. Au loc aproape zilnic ambuteiaje datorate depasirii capacitatii drumului.
B. Sau exista mai multe autostrazi si traficul poate fi deviat pe o alta autostrada, daca cea principala (directa) se umple.

Panourile informativa din Germania NU ANUNȚĂ CARE E VREMEA DE AFARĂ, ci cu totul altceva, anume:
- limita de viteza, daca traficul depaseste anumite valori si apare risc de ambuteiaj (120, apoi 100, apoi 80 - gestiunea acestora e 100% automatizată)
- interdicție de depășire pentru camioane, atunci când se aglomerează
- anunță existenta unui ambuteiaj sau șantier pe autostradă
- timpul suplimentar datorat unui ambuteiaj care urmează
- rute alternative
- acolo unde este amenajat, prin panouri se dă voie să se circule și pe banda de urgență, în caz de aglomerare - dar dacă un vehicul rămâne în pană, se anulează imediat permisiunea
Orice panou informativ e valabil pe 2km. După 2 km apare altul (sau se termină zona supravegheată, lucru marcat prin semnul "ridicarea tuturor restricțiilor).


ÎN ROMÂNIA:

A. NU EXISTĂ AMBUTEIAJE ZILNICE PE AUTOSTRĂZI
B. NU EXISTĂ MAI MULTE AUTOSTRĂZI CARE DUC ÎN ACEEAȘI DIRECȚIE, deci nu există alternative

Ca atare nu se justifică instalarea de sisteme ITS.

Panourile VMS instalate deja in România sunt sporadice, nu din 2 in 2 km, ca atare nu numai că nu se justifică economic, dar mai sunt și TOTAL INUTILE ȘOFERILOR.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Un caz excepțional în Germania și Austria este reprezentat de TUNELELE de pe autostrăzi. Acestea sunt în General supravegheate și sunt instalate panouri VMS și/sau semafoare înaintea tunelului (în caz de accident în tunel, acesta se închide, adică se pune roșu la semafor). Acest lucru ar fi util și la noi pe urcarea spre tunelul Săcel, de pe A1, venind de la Sibiu. S-ar putea supraveghea astfel si banda suplimentara de camioane, iar in caz ca un vehicul stationeaza pe acea banda, accesul pe bandă să fie interzis prin panouri.


Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

MHN

Stai!
Mesajul acesta de pe SSC mi-a scapat! Da-mi te rog un link spre el (aici sau pe privat). Merci.
Na ca sa vezi: exista totusi vreo 4.000 de Km de ITS in Germania! Fir-ar!
Romania de ce n-ar avea si ea macar vreo 350 de Km intre Sibiu si Nadlac?!

Mai departe zic pe Siguranta circulatiei rutiere in Romania

PS: bogdymol, de ce ai reaprins fitilul?! :)

Ionut

^ Ce loc misto de fotografiat niste light trails:



Intrebare pentru specialisti: din normativele romanesti ce dimensiune (lungime, evident) trebuie sa aiba viaductele pentru a fi iluminate?

Multumim Doru & Marian pentru fotografii! :cheers:

ovicor

Vancouver, eu vad util ITS si la noi. Ex : Daca vii de pe centura SB si este blocat tunelul de la Saliste, orice portiune din urmatorul tronson, ITS te va scoate de pe autostrada la nodul SB- vest, vei continua drumul pana la Cunta pe DN. Adica e si DN alternativa la un tronson de autostrada blocat.